Draktpåbud på feltet!
Collapse
X
-
Kommentar
-
jeg er for det og synte det hadde vært drit kult men det kan jo ikke skje. kan jo ikke tvinge noen til å skulle gå med en drakt som koster 800 kr. Hadde vært sykt fett, for når man ser på kanari fansen er den ikke så veldig gul men drakt påbud er latterlig,(selv om det hadde vært kult!)Kommentar
-
Jeg synes ikke det skal være noe regel, men når det er sagt hadde jeg helt sett at flest mulig hadde kledd seg i gult og svart... Helst gult
Når UFC snakker om det visuele i flag f.eks, så hadde det vært yber hvis alle kunne stilt i gult. (dette var ikke noe imot UFC)
Selv stiller jeg alltid i en av mine 2 gule drakter for året, men det svarte på bortebane.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Å tvinge folk til hva de skal ha på seg er lite gunstig i min mening. Men "vi" kan alltids oppfordre folk til å ta på seg noe gult!Kommentar
-
Kommentar
-
Utrolig at noen kommer med et så patetisk forslag..
What's the point?Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Jeg vil at alle skal gå med drakt på kamp i kfl. Men selv om jeg synes at man skal kle seg i gule farger, vil jeg ikke at det skal bli noe påbud for drakt eller slikt.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Foeler det blir litt saann Taliban, kreve at alle menn skal ha skjegg og at damer maa kjore seg inn med burka, hvis ikke saa kommer dem og tar deg.
Kanskje greit aa la folk gjoere som dem vil.Kommentar
-
Jeg syntes vi bør ha en diskusjon rundt om vi burde innføre draktpåbud på feltet på kamp. For det første ser det bra ut om alle kler seg i sportsklubbens farger, og for det andre, så slipper vi problemer med at det trykkes bilder av oss i avisa der det referers til pent kledde "casuals."
Jeg for min del finner det patetisk at noen i det hele tatt ønsker å kle seg som om de skal i konfirmasjon når de skal synge og danse og svette på feltet, men det er nå en annen sak.
Uansett, jeg syntes det ville vært en god idè å innføre påbud for å benytte drakt på kamper hvis man står på feltet. Syntes i grunn det hører med til anledningen. Et godt alternativ kunne vært at medlemskortet i kanarifansen kom som et strykeemblem som skal strykes på drakta?
Det er som sangkontrakta til klanen det her.. er det mulig!!Gunners!!
Kommentar
-
skreiv feil, mente påbud ikke forbud... kan jo hvertfall ikke forby å bruke drakt men man kan jo heller ikke kreve at noen skal bruke det.. Selv om det hadde vært fett med en helt gul kanarifans.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er helt enig med deg i at det ville være best om alle kledde seg i gult og svart, men likevel er det viktig at folk får kle seg som de vil. Det viktigste er uanestt den vokale støtten man gir laget under kamp, og ikke minst hva man gjøre utenom. F.eks gjennom sanggruppa, tifogruppa, osv.
Det er en ting med en formaning. Selv synes jeg det er viktigere å oppfordre. Formaninger gjør bare ting til tvang, og det er frivillig å gå på Åråsen. Noe man gjør på fritida.
-okb! - noen ganger juletre, andre ganger kun i skjerf.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar