detta med drakt påbud er det dummeste jeg har hørt... det er ingen som følger dette, og vi har hatt disse diskusjonene hundre ganger før. la, folk gå i det dem vil!
Draktpåbud på feltet!
Collapse
X
-
-
Hva med draktpåbud bare på felt C? :twisted:----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Marie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Jeg er helt enig med deg i at det ville være best om alle kledde seg i gult og svart, men likevel er det viktig at folk får kle seg som de vil. Det viktigste er uanestt den vokale støtten man gir laget under kamp, og ikke minst hva man gjøre utenom. F.eks gjennom sanggruppa, tifogruppa, osv.
Det er en ting med en formaning. Selv synes jeg det er viktigere å oppfordre. Formaninger gjør bare ting til tvang, og det er frivillig å gå på Åråsen. Noe man gjør på fritida.
-okb! - noen ganger juletre, andre ganger kun i skjerf.Kommentar
-
Men jeg hadde jo syntes det var kult om alle PRØVDE og stille i gult eller svart på feltet, selv om det er ingen som sier at det er påbudt.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
-
Enig i at folk skal kunne gå i det de selv ønsker, men kan jo ikke si noe annet en at det er rimelig nice å se et fullsatt Park Head med hvite og grønne striper.(Celtic)
Etter min mening, ikke noe påbud, men at det ønskes at folk kler seg i svart/gultkrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Nå må ikke du være så surpomp da
Han kom jo bare med et ønske om at det hadde vært kult å sett feltet i gult.
Å prøve å presse folk til å kjøpe drakt er kanskje ikke veien å gå, men hva med å ta en av de kalde kampene i begynnelsen av sesongen og oppfordre folk(pushe på) til å ha på seg noe så enkelt som skjerf feks.
Tror 2000 skjerf kunne gitt en kulere effekt enn 2000 drakter.YvonneKommentar
-
Imponerende at du klarer å vri og vende hvert eneste tema til UFCs klesstil og flagging etc. Sykt, sykt, sykt å se hvordan deler av KFLs medlemmer er så vanvittig opptatt av hva alle andre kler seg i...................Kommentar
-
Sagt det før, sier det igjen.... Folk på dette forumet har en stygg tendens til å gjenta seg selv, og ta opp samme tema, om, og om, og om, og, om igjen....orker snart ikke mer av dette tullet....
ang topic:
Draktpåbud på feltet er fortsatt det dummeste forslaget jeg har lest! IGJEN!
den da'n!Kommentar
Kommentar