Kjør debatt
Stemningstråd LSK-Brøndby
Collapse
X
-
hva skal man "debattere" om egentlig? føler ikke at så mye kontroversielt har skjedd i den kampen enda
menmen ett mål bør være å karre publikumstallet over 3000 ihvertfall!- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Vi burde i alle fall klare over 2000, selv om det høres helt lusent ut. Syntes LSK kunne gjort en del mer for å øke disse tallene, går jo bare i deres fortjeneste om det kommer flere på kampen(e).Kommentar
-
Syns LSK ikke gjør en god nok jobb når det gjelder å markedsføre kampene i RL, Eneste jeg har sett er en liten anonnse i RB. Hvis dem vil at over 3000 skal komme så hadde de klart det, Invitere skoler (skolepriser) og aldersbestemte fotball lag.
Det er sikkert mange som ikke vet at det er kamp i kveld.
Kommentar
-
Håper på godt med folk og god stemning i dag, men....
Har seg vel sånn at EM i hands for damer begynner i dag.. Er ingen ukjent sak at nordmenn går helt av hengslene et par uker før jul og benker seg foran tv-skjermen for å se på svette kvinnfolk som kaster ball til hverandre. Røkne korsbånd, sklier som gråter og ikke minst klappere og kubjeller på tribunen er jo selvfølgelig beste førjulsunderholdninga man kan ønske seg. Tro det eller ei..
Tror personlig jeg velger å gå på Åråsen i dag. Kan ikke skjønne at jeg ikke tenker likt som resten av den norske befolkning.
Skal sies at det dukker opp et par søte jenter i løpet av en sånn turnering, men er bare så synd at dem ikke liker gutter
Gleder meg uansett til 2x45 med konstant synging og sambastemning på Felt C i dag..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
-
Det er inntrykket jeg sitter igjen med fra ståplass også.Kommentar
-
Nok engang masse skryt fra kommentatorene. Denne gang fra Lars Tjernås og Arve Fuglum.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det var 2 nye gutter som fikk prøve seg på tromma igår.
Viktig at vi lar folk prøve og feile, synes ikke det var ræva, bare ikke like høyt nivå som det pleier å være.Kommentar
-
Skjønner godt at de som har slitt på seg senebetennelse, blåmerker og støle armer vil ha litt avveklsing. Dere har gjort en kjempejobb!
Men det er veldig viktig at de som slår på tromma holder takten og tempoet oppe. I går hang de ofte et stykke etter, og da blir effekten av tromma den motsatte av det som er meningen. Da er det flere, deriblant undertegnede, som ikke orker være med å synge like mye.
Det blir liksom så tungt... :-)
Men øvelse gjør mester!
Mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Godkjent!
Skjønner godt at de som har slitt på seg senebetennelse, blåmerker og støle armer vil ha litt avveklsing. Dere har gjort en kjempejobb!
Men det er veldig viktig at de som slår på tromma holder takten og tempoet oppe. I går hang de ofte et stykke etter, og da blir effekten av tromma den motsatte av det som er meningen. Da er det flere, deriblant undertegnede, som ikke orker være med å synge like mye.
Det blir liksom så tungt... :-)
Men øvelse gjør mester!
Mvh
Gammer´n
Jeg var forøvrig selv trommelager i skolekorpset i 3 og 4 klasseKommentar
-
Ellers en takk til forsanger Tommy som igjen gjør en utmerket jobb med å dra folk med på en noe seig kveld.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Trommeslageren vår må gjerne ta en trommesolo ala Moby Dick for min del, selv om det kanskje helst burde skje i pausen. Gjerne så høyt som mulig så det overdøver pauseunderholdningen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
Kommentar