Vi har blitt veldig gode på sangfronten de siste årene når det gjelder synging og å komme med nye sanger. Både tromme, youtube og undergruppene har en del av æren for dette, i tillegg som hver enkelt som står på feltet er med åsynge uansett hva man synes om sangen.
Det jeg fortsatt mener vi er ganske dårlig på er det visuelle som:
1.Klapping
For eks: Vi er fugla i fra Lillestrøm
Hvorfor har ikke folk henda oppe mellom de to klappeperiodene?
Allez allez, vi elsker Lillestrøm
Hvorfor er ikke flere folk med på å klappe når det er 1 takts klapping?
Kom med innspill på hvordan vi skal kunne få med flere på klapping
2. Flagging
Registrer at på felt-c blir får man div. slengt etter seg på tribunen og at på felt-a blir man slått i bakhodet av flagging.
Det er synd at det skal være sånn, for masse flagg på et kokende felt ser utrolig bra ut. Kan forstå at det er irriterende å kun se baksiden på en 2stangs, men at folk reagerer på vifteflagg skjønner jeg ikke noe av.
Hva skal til for at folk for et mer åpent syn på flagging?
Til slutt så vil jeg bare si at denne tråden ikke skal bli en grupperingstråd, men at vi sammen kommer med forslag for å forbedre oss i 2007
Det jeg fortsatt mener vi er ganske dårlig på er det visuelle som:
1.Klapping
For eks: Vi er fugla i fra Lillestrøm
Hvorfor har ikke folk henda oppe mellom de to klappeperiodene?
Allez allez, vi elsker Lillestrøm
Hvorfor er ikke flere folk med på å klappe når det er 1 takts klapping?
Kom med innspill på hvordan vi skal kunne få med flere på klapping
2. Flagging
Registrer at på felt-c blir får man div. slengt etter seg på tribunen og at på felt-a blir man slått i bakhodet av flagging.
Det er synd at det skal være sånn, for masse flagg på et kokende felt ser utrolig bra ut. Kan forstå at det er irriterende å kun se baksiden på en 2stangs, men at folk reagerer på vifteflagg skjønner jeg ikke noe av.
Hva skal til for at folk for et mer åpent syn på flagging?
Til slutt så vil jeg bare si at denne tråden ikke skal bli en grupperingstråd, men at vi sammen kommer med forslag for å forbedre oss i 2007
Kommentar