KFLs forbedringspotensial på tribunen
Collapse
X
-
Er nok dessverre ikke realistisk det nei. Lerkendal pga at det er en Onsdag, Stavanger pga den lange bussturen, og fordi det var årets satsningstur, blir nok ikke 500 i Ålesund eller Bergen heller, men kan håpe vi fortsetter i samme spor som ifjor da det var flere folk på langturene enn det har vært de siste årene.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Mener også det er stort forbedringspotensiale på hopping.
Kan ikke HELE feltet bli med å hoppe neste år, og ikke bare en liten hard kjerne? Er klar over at det kommer til å bli enormt med vomdissing, men litt kan vel en stakkars kanari offre for folkehelsa
-Walter
Grått nytt hår alle sammen!!!
Jeg hopper gjerne jeg, men ikke i 2x45... Trekk ned antallet hoppesanger, så tipper jeg flere hopper når de først kommer.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Forbedringspotensialet må vel være at man kan stå på kanarifeltet uten at man MÅ hoppe og MÅ synge mens det er greit at ufc står med tostangs:Få ned det jævla flagget!
Får vel advarsel på banning nå mens det er ok på Åråsen.
Kanskje ikke et forbedringspotensiale da det gjelder kfl utstråling på tribunen,men ting tar jo helt av.Ytringsfrihet for alle!Kommentar
-
Forbedringspotensialet må vel være at man kan stå på kanarifeltet uten at man MÅ hoppe og MÅ synge mens det er greit at ufc står med tostangs:Få ned det jævla flagget!
Får vel advarsel på banning nå mens det er ok på Åråsen.
Kanskje ikke et forbedringspotensiale da det gjelder kfl utstråling på tribunen,men ting tar jo helt av.Ytringsfrihet for alle!
Hva gjør man på feltet hvis man ikke synger?Kommentar
-
Kommentar
-
-okb! - felt a er vi med?Kommentar
-
Jeg er helt enig med Tony. Når man går på feltet betinger det at man bidrar til å støtte laget. Det må likevel ikke bli helt ville tilstander hvor folk blir kastet ut fordi de ikke synger på hver eneste sang. Jeg har alltid vært en forkjemper for å motivere folk til innsats. Helt enkelt få med de rundt seg. Flere med meg stiller seg ofte på steder der det er litt stille, og tar i et tak. Da blir det ofte med flere. En utfordring til de som flokker seg sammen på midten rundt Tommy, der altså.
-okb! - felt a er vi med?
En del av oss som står rundt Tommy er jo en gruppering som står sammen på kamper. men skjønner godt hva du mener. jeg er for det du sier at ikke folk bør stelle seg bare der det er folk som synger. men viss det bor en i deg som tør å synge så bør man prøve å stelle seg der det er stille for å få folk med. jeg har gjort dette mange ganger for å få folk med på sang, kalpping og hopping.Kommentar
-
-okb! - fortsatt felt a - er vi med? ;-)Kommentar
-
Det var ikke meninga å disse noen med tanke på hvor de står. Alle skal selvsagt få lov til å stå sammen med vennene sine på feltet. Likevel er det alltid ålreit å ta ansvar for å forsøke å øke mengden syngende på et annet sted. Derfor er det mange av oss som alltid har blitt stående, eller har flyttet seg over til Felt A.
-okb! - fortsatt felt a - er vi med? ;-)
Ja synes også det er flott når folk tar ansvar. derfor er det også bra med økende anntall undergrupper som sprer seg på feltet også. hadde bare vert kult om vi kunne spredd oss enda mer på hele stadion etter en stund for å få stadion med på syngingKommentar
-
Skal man spre folk/grupper utover feltet for å skape stemning må man passe på hvem disse folkene er og hvor de står. Dette er ting som kan skape en langt dårligere stemning enn det er ment som.YvonneKommentar
-
Synginga får man holde til feltet. Så får resten være med på klapping og litt stemning nå og da. Man må ha respekt for at det er mange som drar på Åråsen kun for å se fotball.
Skal man spre folk/grupper utover feltet for å skape stemning må man passe på hvem disse folkene er og hvor de står. Dette er ting som kan skape en langt dårligere stemning enn det er ment som.
Det du sier at det å spre folk rundt på feltet kan skape dårlig stemmning er bare tull. Vi kan ikke bestemme hvem som skal stå hvor. Har en gruppe/enkeltperson lyst til å stelle seg nederst på felt a så kan ikke vi si at her får ikke du/dere stå for de rundt dere ikke vil ha folk som synger rund seg.
Man kan heller ikke dømme noen for å si du er gal i hodet du hører til rundt tommy for du er drita eller noe i den duren.. vet ikke om jeg tok det du skrev helt rett men det var sånn jeg tolket det.Kommentar
-
Det du sier at det å spre folk rundt på feltet kan skape dårlig stemmning er bare tull. Vi kan ikke bestemme hvem som skal stå hvor. Har en gruppe/enkeltperson lyst til å stelle seg nederst på felt a så kan ikke vi si at her får ikke du/dere stå for de rundt dere ikke vil ha folk som synger rund seg.
Man kan heller ikke dømme noen for å si du er gal i hodet du hører til rundt tommy for du er drita eller noe i den duren.. vet ikke om jeg tok det du skrev helt rett men det var sånn jeg tolket det.
Poenget mitt med det var vel mer at hvis man organisert skal spre folk rundt for å skape stemning, så tror jeg det gir bedre effekt om OKB/Ronnie prøver å få med seg felt A enn om drita fulle KGG medlemer prøver å få med seg felt A.
(Et godt eksempel på at det gir feil effekt er feks Sandefjord borte i fjor)YvonneKommentar
-
Poenget mitt med det var vel mer at hvis man organisert skal spre folk rundt for å skape stemning, så tror jeg det gir bedre effekt om OKB/Ronnie prøver å få med seg felt A enn om drita fulle KGG medlemer prøver å få med seg felt A.
(Et godt eksempel på at det gir feil effekt er feks Sandefjord borte i fjor)Kommentar
-
(Et godt eksempel på at det gir feil effekt er feks Sandefjord borte i fjor)
Det var ikke det at vi i KGG skulle organisere og bestemme hvor folk skal stå å synge. Vi har fått vår plass vi. Her blir vi også stående til vi eventuelt må flytte hele fansen eller noe annet skulle skje.
Det jeg mente med at jeg synes det er positivt med grupperinge på feltet er at en større mengde kamerater eller veninner som synger vil fortere smitte over til andre, en at en enkelt prøver å synge sanger. I 2006 har det stadig kommet flere grupperinger på åråsen og det er nok ikke de siste. Øverst på felt b har det kommet en venne gjeng som kaller seg LKT som også drar med seg folk rundt seg. det er sikkert mange andre sånne små kamerat gjenger eller grupperinger som står sammen, og det vil føre til større volum og fler begynner å synge rundt dem igjen.
Jeg sier ikke at grupperinger er det beste for vi står jo alle under KFL sitt tak. Men det viser seg stadig at folk føler seg tryggere da di kjenner dem rundt seg og de føler da at de tør å drite seg ut. Jeg mener heller ikke det at folk som står alene på tribunen og synger driter seg ut. Det er bare positivt at dem gjør det men sånn til syvende og sist så vil det være lettere for en gruppering å dra i gang sanger en, en enkelt person, jo flere grupperinger det blir jo fortere vil sangen spre seg på feltet.Kommentar
-
Nå skal jo sanger startes fra hovedfeltet, bortsett fra noen impuls sanger. SÅ det har ikke noe å si om man kjenner noen man står med for å kunne starte sanger.
Det som er litt rart er at folk er "redde" for å synge. Man synes det er flaut å høre sin egen stemme osv. Jeg mener det bør være stikk motsatt.
Det skal være flaut å stå på feltet og ikke bidra til stemningen. Vi er alle kanaris, hvorfor skal man være flau for å synge?
Kjøper du sesongkort eller billett til feltet, så har du også din plikt å bidra til stemningen.
Heldigvis er det forstatt bra hos oss. Nå må vi få opp humøret på de som ikek synger i motgangKommentar
-
Nå skal jo sanger startes fra hovedfeltet, bortsett fra noen impuls sanger. SÅ det har ikke noe å si om man kjenner noen man står med for å kunne starte sanger.
Det som er litt rart er at folk er "redde" for å synge. Man synes det er flaut å høre sin egen stemme osv. Jeg mener det bør være stikk motsatt.
Det skal være flaut å stå på feltet og ikke bidra til stemningen. Vi er alle kanaris, hvorfor skal man være flau for å synge?
Kjøper du sesongkort eller billett til feltet, så har du også din plikt å bidra til stemningen.
Heldigvis er det forstatt bra hos oss. Nå må vi få opp humøret på de som ikek synger i motgangKommentar
-
Kommentar
Kommentar