Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes du det fungerte?
Jeg mener ikke det fungerte like bra hver gang. Ofte mange oppgitte ansikter gitt..
Synes det gikk overraskende bra til å gå fra 1 forsangerfelt som KFL har hatt siden starten til 3.
Klabert det ble kluss, da FELT C hadde en tendens til å starte sanger rett etter FELT A hadde dratt igang en sang, men det er innkjøringsproblemer, samt at FELT A har for få folk som synger høyt i forhold til B og C.
Jupp, misforstå meg rett liker at vi har tre forsangere
Gleder meg til sesongstart og ser fram til et knallår på tribunen og forhåpentligvis på banen og!
yess trur det blir et kanall år. ser positivt på 433 og pluss enda flere syngende fans. ønsker fortsatt å sammarbeid med ss på noen sanger men trur det blir bra. godt nytt år alle fugla fans der ute. måtte året 2007 ta oss et skritt videre. skål kgg på fylla igjen. bilder kommer på www.kggsc.com. kan forsikkre dere mot naken bilder.
Jeg syns man skal prøve å ikke bruke så jævlig mye tid på å få ALLE til å holde opp henda eller sette seg ned osv. Noen folk kjemper altfor mye mot de visuelle tingene og da syns jeg vi skal drite i dem og bare sette igang med oss som gidder Det blir litt ampert når forsangerne "kjefter" på folk, og resultatet er alltid det samme: de surmaga supporterne blir ikke med uansett og synginga blir dårligere enn den kunne vært pga den lange ventingen. Er fansen i "flytsonen" og mange er med, så må forsangerne være flinkere til å holde det oppe. Ferdig med en sang, start en ny. Moralen er: syng, ikke kjeft. Det hjelper aldri. Og vi andre blir bare surere på de som "ødelegger".
Jeg syns man skal prøve å ikke bruke så jævlig mye tid på å få ALLE til å holde opp henda eller sette seg ned osv. Noen folk kjemper altfor mye mot de visuelle tingene og da syns jeg vi skal drite i dem og bare sette igang med oss som gidder Det blir litt ampert når forsangerne "kjefter" på folk, og resultatet er alltid det samme: de surmaga supporterne blir ikke med uansett og synginga blir dårligere enn den kunne vært pga den lange ventingen. Er fansen i "flytsonen" og mange er med, så må forsangerne være flinkere til å holde det oppe. Ferdig med en sang, start en ny. Moralen er: syng, ikke kjeft. Det hjelper aldri. Og vi andre blir bare surere på de som "ødelegger".
Hvis man ikke maser så blir det tilslutt ingen som gjør noe. Gjøre ting halvveis er ikke noe poeng når man kan få med enda flere gjennom mas og repetisjon.
Bare sånn folk er. At man ikke vil være med på sånne ting er en annen diskusjon igjen
Hvis man ikke maser så blir det tilslutt ingen som gjør noe. Gjøre ting halvveis er ikke noe poeng når man kan få med enda flere gjennom mas og repetisjon.
Bare sånn folk er. At man ikke vil være med på sånne ting er en annen diskusjon igjen
Jeg snakker om når det står femten-tjue stykker av hele fansen som ikke vil sette seg ned... Da brukes det alt for mye tid på disse og det går utover synginga, det bidrar så absolutt ikke til mer. Repetisjon og "øving" er ikke det jeg snakker om. Det må vi bare gjøre for å utvikle oss.
Jeg har bare merket meg at dette er et faktum; at folk ikke er så mye med som de kunne vært når man må vente på at noen få blir mast på.
Viktig at folk bidrar med det de kan på tribunen,om det kun er det og møte opp på kamp,eller det og synge for fugla.
Men klart den dagen fler og fler slutter og synge så mister vi ett trykk fra tribunen.
Men det må også være lov til og holde kjefft og fortsatt stå på feltet,du støtter LSK like mye eller lite for det.
Bra at folk i KFL prøver og få med flest mulig på og være med og lage stemning,men det må ikke gå over i og plage folk.
Hvorfor skal man stå på feltet uten å synge og bidra til stemningen? Svaret er vel fordi feltet er de billigste billettene på langsiden, håper ikke trenden fortsetter at flere og flere kjøper billetter til feltet uten å bidra til stemningen.
Hvorfor skal man stå på feltet uten å synge og bidra til stemningen? Svaret er vel fordi feltet er de billigste billettene på langsiden, håper ikke trenden fortsetter at flere og flere kjøper billetter til feltet uten å bidra til stemningen.
Noen enkeltpersoner vil sikkert benytte seg av feltet fordi dette er det billigste alternativet på Åråsen.
Jeg er tilhenger av feltet, engasjementet og stemningen som skapes, men aksepterer også at folk ikke hopper og spretter, danser og synger 2x45 minutter.
Engasjement kan være så mangt, og det er opp til hver enkelt.
Felles for alle som står på feltet er at de er fugla supportere, det er derfor man står der også.
2007 sessongen vil jeg at skal bli litt mer villere på tribunen, vi må flagge mer, rope mer, hoppe mer og ikke minst juble mer. Rett og slett ta av mer på tribunen!
Trur og håper på ett gull år både på og utenfor banen
Hva blir gjort på sangmøtene før matchene,siden forsangerne står og krangler og synger to forskjellige sanger?
Det har jeg også lurt på en del ganger.
Opprinnelig skrevet av morten
En annen ting er jo å få alle til å hoppe.Det har jo litt med timing å gjøre.Alle er jo med på 2-0 over bydelslaget men ikke under 1-1 mot Start..
Her synes jeg absolutt du er inne på. Jeg hopper stort sett hele tia, men skal innrømme at jeg er mer motivert ved scenario A enn ved scenario B. Tror mange andre føler det slik og det an føre til at noen dropper hoppinga.
Kommentar