KFLs forbedringspotensial på tribunen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bondekanari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2004
    • 146

Opprinnelig skrevet av xeR
    Det har jeg også lurt på en del ganger.
    Da foreslår jeg at dere møter opp. Etter hva jeg har forstått er sangmøtene før hver hjemmekamp åpne for alle som ønsker å være med.

En ting som er klart er at alt som skal skje på tribunen i 2x45 ikke kan planlegges i detalj. Da vil all entusiasme, spontanitet og glede forsvinne. På de møtene jeg har vært på, ble det sett på hvilke, om noen, nye sanger som skal prøves og hva som skal satses på i nettopp denne kampen, ikke hva som skal synges når.

Kommentar

• Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

Her synes jeg absolutt du er inne på. Jeg hopper stort sett hele tia, men skal innrømme at jeg er mer motivert ved scenario A enn ved scenario B. Tror mange andre føler det slik og det an føre til at noen dropper hoppinga.
      Det er derfor det er viktig at så mange som mulig fortsetter å hoppe/synge selv om vi skulle få ett mål i fleisen, for det vil smitte over på resten som ikke hopper/synger og de vil bli med de også.

Tror mange veldig fort vil gjøre som de rundt seg, og hvis mange av disse er med på å lage stemning, vil det føles lettere/ mer naturlig for resten å bli med.
      Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• burgern
        Medlem
        Møteplager
        • Mar 2004
        • 80

trompet

hvis vi skaffer en trompet i tilegg til tromma så må jo det bli jævlig bra!!!!!:???:
        En klubb i norge....LSK

Kommentar

• Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

Opprinnelig skrevet av burgern
          hvis vi skaffer en trompet i tilegg til tromma så må jo det bli jævlig bra!!!!!:???:
          Hva mente du med det? Ironi? Liker du ikke tromma? Syntes den svekker oss?

Kommentar

• Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

Etter helgas tur til Frankfurt så fant vi vel ut at vi har MYE å gjøre når det kommer til disiplin på feltet. Forsangeren informerte kjapt foran hver snag, nesten, og når han starta så sang alle med med en gang. Var det noe rop osv var alle oppe med høyre arm og pekte og vifta. Det så veldig bra ut.

Når vi hørte forsangeren informere om Pippi sangen og så folka begynte å holde rundt hverandre, føltes det som om flere timer før de magiske ordene kom:

Sha la la la la

Å se en hel sving hoppe i takt er sjukt som faen.

Men stikkordet her er: Disiplin. Og gjør det forsangerene ber deg om å gjøre

PS: Vi så Eintracht Frankfurt- Schalke 04

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

Opprinnelig skrevet av Tony
              Etter helgas tur til Frankfurt så fant vi vel ut at vi har MYE å gjøre når det kommer til disiplin på feltet. Forsangeren informerte kjapt foran hver snag, nesten, og når han starta så sang alle med med en gang. Var det noe rop osv var alle oppe med høyre arm og pekte og vifta.
              Du må huske på at tyskerne har lang trening i dette.

Kommentar

• iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

Opprinnelig skrevet av Torolf
                Du må huske på at tyskerne har lang trening i dette.
                den var så tørr, at den lo jeg av
                Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

Må forbedre oss MYE på den sidelengs hoppinga, ser dumt ut når bare tre rader hopper bortover, pluss at to av radene hopper samme vei, meninga er vel at de skal hoppe vær sin vei.

Som et forslag kan vi jo spraye på piler på radene der vi står, så vi ser hvem vei vi skal starte å hoppe hehe...

Kommentar

• xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Må forbedre oss MYE på den sidelengs hoppinga, ser dumt ut når bare tre rader hopper bortover, pluss at to av radene hopper samme vei, meninga er vel at de skal hoppe vær sin vei.

Som et forslag kan vi jo spraye på piler på radene der vi står, så vi ser hvem vei vi skal starte å hoppe hehe...
                    Mitt forslag er at man legger ned hele dritten. Den sangen skaper dårlig stemning.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

Et godt tips er å sjekke UFCs årsdvd. Klippet fra lyn borte hvor hele feltet hopper og synger til denne sangen er vannvittig. Så påstanden om at den sangen lager dårlig stemning er nok ganske så feil!

Stemninga blir nok god neste år hvis alle skal la være å delta på de sangene man ikke liker..

Vi har vannvittig mange sanger nå, og alle kan ikke like alle. Men for at LSKs fans skal bli bedre bør man gi alt på alle sangene.
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

Kommentar

• Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

Sidelengshoppingen skaper dårlig stemning når den startes på feil tidspunkt. Den burde etter min mening bare starte minutter etter scoring, eller i et tidspunkt hvor vi leder kampen.

Kommentar

• xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                          Et godt tips er å sjekke UFCs årsdvd. Klippet fra lyn borte hvor hele feltet hopper og synger til denne sangen er vannvittig. Så påstanden om at den sangen lager dårlig stemning er nok ganske så feil!
                          den påstanden er ikke feil. Mulig stemmninga er superduper oppe hos dere på UFC, men nedover på feltet der bare annenhver hopper blir det dårlig stemmning. Denne sangen gir folk liten mulighet til å la være å hoppe. Finnes folk av forskjellige grunner som har problemer med å hoppe. Her blir man regelrett trampa på om man ikke hopper.

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

den påstanden er ikke feil. Mulig stemmninga er superduper oppe hos dere på UFC, men nedover på feltet der bare annenhver hopper blir det dårlig stemmning. Denne sangen gir folk liten mulighet til å la være å hoppe. Finnes folk av forskjellige grunner som har problemer med å hoppe. Her blir man regelrett trampa på om man ikke hopper.
                            Har vel aldri blitt dårligere stemmning av å hoppe sidlengs. Og at folk ikke kan hoppe sidlengs er bare tull. Har du klart å komme deg opp på tribunen klarer du å bevege deg 5 meter til hver side også, en med rullestol og to knekte armer hadde klart det.

Kommentar

• Ballkunstneren
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 780

Mitt forslag er at man legger ned hele dritten. Den sangen skaper dårlig stemning.
                              At den sangen skaper dårlig stemning er noe av det dummeste jeg har hørt... Denne sangen gar jo værten slager gjennom hele året... Hver gang vi har ledet en match eller skoret så har denne sangen vært det første som kom til sinne...

Men det går vel ann å gjøre andre ting med denne sangen enn bare hoppe sidelengs... Vi kan ta korte toner med hevede hender i stedet...

å ååå å--- å---

Opp med henda på hver å...

------------------------------------------------

eller litt tekst

å ååå å--- å--- Kjempe fulga ståå nå på!!

Opp med henda her å!!

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                Har vel aldri blitt dårligere stemmning av å hoppe sidlengs. Og at folk ikke kan hoppe sidlengs er bare tull. Har du klart å komme deg opp på tribunen klarer du å bevege deg 5 meter til hver side også, en med rullestol og to knekte armer hadde klart det.
                                så du sitter der å påstår at dama mi som har knehinne betennelse bare innbiller seg at hu ikke klarer å hoppe? Hun har slutta å bli med på kamper kun på grunn av denne hoppinga. Hun klarer ikke å hoppe og hun er lei av å ta imot dritt av fiolk som mener at alle skal hoppe eller pelle seg til helvette vekk fra feltet. Jeg har sett flere på feltet som nesten ikke klarer å gå for egen maskin(uten at jeg vet hva slags medisinske problemer de har) du påstår at disse også klarer fint å hoppe hvis de konsentrerer deg litt til? De som velger å droppe hoppinga blir trampa ned. Jeg hoppa på foten til en liten jente som begynte å hylgrine (unnskyld til deg).

Kommentar

• Harald_88
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 550

så du sitter der å påstår at dama mi som har knehinne betennelse bare innbiller seg at hu ikke klarer å hoppe? Hun har slutta å bli med på kamper kun på grunn av denne hoppinga. Hun klarer ikke å hoppe og hun er lei av å ta imot dritt av fiolk som mener at alle skal hoppe eller pelle seg til helvette vekk fra feltet. Jeg har sett flere på feltet som nesten ikke klarer å gå for egen maskin(uten at jeg vet hva slags medisinske problemer de har) du påstår at disse også klarer fint å hoppe hvis de konsentrerer deg litt til? De som velger å droppe hoppinga blir trampa ned. Jeg hoppa på foten til en liten jente som begynte å hylgrine (unnskyld til deg).
                                  Selvfølgelig kan ikke folk med beinhinnebetennelse hoppe, og å kjefte på disse blir rett og slett for dumt. Det er naturlig at det finnes folk på feltet som av helsemessige hensyn ikke får hoppet, men dette er en veldig liten gruppe, så hvis alle andre hopper så vil det fortsatt bli en vanvittig bra stemning.
                                  Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                    Selvfølgelig kan ikke folk med beinhinnebetennelse hoppe, og å kjefte på disse blir rett og slett for dumt. Det er naturlig at det finnes folk på feltet som av helsemessige hensyn ikke får hoppet, men dette er en veldig liten gruppe, så hvis alle andre hopper så vil det fortsatt bli en vanvittig bra stemning.
                                    Denne kjeftinga opplevde jeg og kjerringa hver kamp vi var på. Tilslutt ville hun ikke mer og det er dumt.. Brukte 5 år på å få overtalt henne til å bli med på kam... Problemet er at uansett hvor kult det ser ut(ja jeg synes det ser dritkult ut) så går det utover de som av forskjellige grunner ikke kan hoppe. De blir trampa ned. Og da er det alltid noen som slenger med leppa. Og det gjør det lite hyggelig for de det gjelder og man gjør "funksjonshemmede" enda mer "funksjonshemmed" og det er ingen god følelse å ha.

Kommentar

• Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

Er jo ikke no krav om at noen må hoppe, men jo fler som gjør det jo fetere er det, se på lyn eller vif, de klarer det jo, sikkert ikke noen flere syke der enn i kfl. Men de som ikke klarer eller ikke orker å hoppe kan jo stå nederst. Men tviler på at den hoppinga blir no særlig suksess. Ser jo bare dumt ut når bare noen hopper.

Kommentar

• Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

Det finnes mange løsninger på det med hopping. Det store spørsmålet er hvor man velger å stå. Står man midt så kan man takke seg selv. Det mener jeg også man kan gjøre hvis man står hvor de som lager liv på felt c.

Anbefaler at de som er redde for å bli hoppa på osv stiller seg øverst hvor de "ikke hoppende" står.

Kommentar

• Felt C
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 776

Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Anbefaler at de som er redde for å bli hoppa på osv stiller seg øverst hvor de "ikke hoppende" står.
                                          Eventuelt sitteplass.Kanarifeltet er definivt ikke stedet jeg hadde plassert meg dersom jeg hadde fysiske begrensinger som tilsa at jeg ikke kunne hoppe litt.

Kommentar

Working...