KFLs forbedringspotensial på tribunen
Collapse
X
-
Ser helt klart poenget ditt der. Men skal man da "nekte" folk med divere fysiske "skavanker" en god opplevelse? Jeg er av den oppfatningen av at feltet er de desidert besteplassene på stadion. Er man på sittan får man med seg en fotballkamp, er man på feltet er det en opplevelse av en annen dimensjon. Jeg synes også det bør være mulig for folk å være på feltet uten å hoppe, uten at de skal til tider bli trakassert for det.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ser helt klart poenget ditt der. Men skal man da "nekte" folk med divere fysiske "skavanker" en god opplevelse? Jeg er av den oppfatningen av at feltet er de desidert besteplassene på stadion. Er man på sittan får man med seg en fotballkamp, er man på feltet er det en opplevelse av en annen dimensjon. Jeg synes også det bør være mulig for folk å være på feltet uten å hoppe, uten at de skal til tider bli trakassert for det.Kommentar
-
Kan det være en idé å utstede "hoppefritakskort" til dem som trenger det, f.eks. i form av et rullestolsymbol på sesongkortet. De som har legeattest på at de ikke tåler å hoppe, kan få et slikt kort. Da kan de bare flashe dette kortet hvis noen klager over manglende hopping.
Dette er faktisk ett alvorlig problem for noen, synd at det er så få som faktisk klarer å se dette fra dems sin side.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg er av den mening at man kan spøke med alt. Men jeg forstår problemet. Har selv hatt ryggproblemer under et par kamper i år som har forhindret meg fra å hoppe.Kommentar
-
Min mening er at hvis man har noen problemer som gjør at man ikke klarer å hoppe, så får man stille seg helt øverst eller sette seg på en annen tribune. 3000 kan ikke ta hensyn til at 20 ikke klarer å hoppe, sånn er det bare. Uten at man skal nekte noen adgang på feltet, så bør man selv ta konsekvensen av sin "skade", og ikke være så lur at man stiller seg i midten...................Kommentar
-
Min mening er at hvis man har noen problemer som gjør at man ikke klarer å hoppe, så får man stille seg helt øverst eller sette seg på en annen tribune. 3000 kan ikke ta hensyn til at 20 ikke klarer å hoppe, sånn er det bare. Uten at man skal nekte noen adgang på feltet, så bør man selv ta konsekvensen av sin "skade", og ikke være så lur at man stiller seg i midten.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser helt klart poenget ditt der. Men skal man da "nekte" folk med divere fysiske "skavanker" en god opplevelse? Jeg er av den oppfatningen av at feltet er de desidert besteplassene på stadion. Er man på sittan får man med seg en fotballkamp, er man på feltet er det en opplevelse av en annen dimensjon. Jeg synes også det bør være mulig for folk å være på feltet uten å hoppe, uten at de skal til tider bli trakassert for det.
Jeg er av en oppfatning av at folk som bare er på feltet for å oppleve stemninga, men ikke bidrar selv, ikke har noe der å gjøre.
(da tenker jeg ikke på hopping)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
så du sitter der å påstår at dama mi som har knehinne betennelse bare innbiller seg at hu ikke klarer å hoppe? Hun har slutta å bli med på kamper kun på grunn av denne hoppinga. Hun klarer ikke å hoppe og hun er lei av å ta imot dritt av fiolk som mener at alle skal hoppe eller pelle seg til helvette vekk fra feltet.
Aldri lest eller hørt om en gruppe supportere som syter mer en kanarifansen.
Klages jo på alt. Flagging, mangel på hopping, folk som hopper for høyt, folk som ikke hopper høyt nok, folk som røyker, folk som lukter vondt, folk med feil klær osv osv (skal ikke nevne blussing engang)
Ja jeg vet at jeg overdrev nå, men det vil alltid være noen som ikke gidder, kan, vil eller tør å hoppe. Kjefting gjør ikke ting bedre.Kommentar
-
hva vet du om hu bidrar eller ikke? Hu synger av full hals...var med på alt bortsett fa hoppinga.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
jeg ser den, men nå synes jeg det er dumt å skyte først og spørre etterpå.. Hvorfor skal man være nødt til å forklare seg? Hva vil du dama skal gjøre? Gå opp i speakerbua og annonsere for hele stadion at hu har skrøplige knær?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Generell kommentar: Vi kan ikke ta spesielt mye hensyn til små grupper eller enkeltpersoner. Vi må alltid velge det som gir best stemning. Akkurat som vi ikke kan synge lavere fordi noen har hodepine, kan vi ikke droppe hopping fordi noen få har problemer med knærne etc.
I ditt tilfelle xeR ville jeg anbefalt å flytte ut på en av sidene på feltet. Feltet skal være et herjested, spesielt i midten og i og rundt forsangerfeltene.
Det er plass til alle som vil bidra på Feltet, men man har også et ansvar for å posisjonere seg riktig.Kommentar
-
Når det er sagt, så forstår jeg ikke behovet for at det skal være en menneskerett å stå på hvor som helst på feltet når man er i en tilstand som kanskje best passer på sittetribunen.
Og for ordens skyld, jeg har heller ingen forståelse for "de mer engasjerte" som insisterer på å flagge og ødelegge kampopplevelsen for andre enn seg selv.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Etter helgas tur til Frankfurt så fant vi vel ut at vi har MYE å gjøre når det kommer til disiplin på feltet. Forsangeren informerte kjapt foran hver snag, nesten, og når han starta så sang alle med med en gang. Var det noe rop osv var alle oppe med høyre arm og pekte og vifta. Det så veldig bra ut.
Når vi hørte forsangeren informere om Pippi sangen og så folka begynte å holde rundt hverandre, føltes det som om flere timer før de magiske ordene kom:
Sha la la la la
Å se en hel sving hoppe i takt er sjukt som faen.
Men stikkordet her er: Disiplin. Og gjør det forsangerene ber deg om å gjøre
PS: Vi så Eintracht Frankfurt- Schalke 04
Forøvrig en himmelsk stemning som jeg er glad for å ha opplevd!Kommentar
-
En veldig god film som viser hvordan forsangeren jobber i Frankfurt-svingen jobber: http://www.youtube.com/watch?v=9iS97D0Rkko
Forøvrig en himmelsk stemning som jeg er glad for å ha opplevd!..................Kommentar
-
En veldig god film som viser hvordan forsangeren jobber i Frankfurt-svingen jobber: http://www.youtube.com/watch?v=9iS97D0Rkko
Forøvrig en himmelsk stemning som jeg er glad for å ha opplevd!Kommentar
-
Og hvem setter reglene for hva som er bra støtte og hva som er dårlig støtte?
De som støtter laget på sin egen måte/innenfor sine begrensninger er ikke bra nok? Man skal støtte laget på deres måte eller forvinne/bli kjeftet på?YvonneKommentar
Kommentar