Dere for høre med Vestfold Kanaris akkurat når det gjelder det der med kjefting. Han er eksperten Fetsuuund! hoppeee!
KFLs forbedringspotensial på tribunen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Hvorfor skal man kjefte på folk? Tror ikke akkurat det er metoden for å forbedre seg hvertfall.
Og hvem setter reglene for hva som er bra støtte og hva som er dårlig støtte?
De som støtter laget på sin egen måte/innenfor sine begrensninger er ikke bra nok? Man skal støtte laget på deres måte eller forvinne/bli kjeftet på?
Kjefting er ikke en bra måte i lengden, men det kan hjelpe en gang eller to.
På et perfekt felt, hadde alle gjort det forsangerne ber folk om å gjøre.
Dette gjelder med hopping, klapping, flagging, tifo og syngingKommentar
-
Kommentar
-
Bare påpeker at det forekommer kjefting, og at den er mer synlig på bortebane.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
..og å begynne å høre på forsangerene...
jeg syns at hvis en føler at en ikke kommer til å gi noe av seg selv for å lage bra stemning, at man velger en annen tribune. om jeg er sliten/fyllesjuk/sjuk eller hva det skulle være, setter jeg meg som regel på sittetribuna, eller steller meg øverst på feltet. No problem! De gangene vi har plass på andre steder enn feltet syns jeg at de som står på og gjør "jobben" sin skal få plassene på der. Det er jo ikke sjeldent man står skikkelig trangt så det faktisk blir vanskelig å få hoppet og at man føler at man skal falle ned eller noe..Last edited by KanariGulFugl; 20.02.2007, 12:47.Kommentar
Kommentar