Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den sangen som spilles her vi jo, men kunne vi ikke brukt den over stadion anlegge slik de gjør, stoppe sangen og fortsette å synge, kunne vært greit å prøvd.
Dette er et tifo vi hvertfall burde prøvd en høstkamp på fullsatt Åråsen, ser heller ikke noe problem med at vi ikke skulle fått lov av brannvesenet heller. Økonomisk så veit jeg ikke hvor dyrt det eventuelt hadde vært. Men kunne jo gjort slik vi gjorde med kasteruller i starten at man tar f.eks 5kr stk.
Dette er nok mulig feil sted å svare slik på denne tråden, men gidder ikke lage en ny heller.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Det er jo fett som tifo før og etter kamp, på scoring også, men under kamp hadde ikke jeg vært så glad i det. Kunne vært brukt under en bestemt sang kanskje, men ikke ellers
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Kommentar