Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hva syntes egentlig dere om alle undergrupperingene som har dukket opp, spesielt de 2 siste årene? selv er jeg med i den mindre kjente gruppa aurskog kanaris (lol) syntes folk det ødelegger for felleskapet i kfl?
ps: stå på ufc! digger mentaliteten og holdningen deres..
Før noen andre påpeker det (for det kommer til å skje), så må jeg nesten si at det er veldig, veldig mange andre enn UFC som også gir alt for LSK.
Når det gjelder temaet, som har vært diskutert en del ganger før, vil jeg si at det er naturlig at folk danner undergrupper i en så stor gruppe som Kanari-Fansen. Og det har vist seg å ha klare fordeler når det kommer til ting som tribuneorganisering, tur-pushing, billettsalg m.m.
Team Werni var det nok ikke, selv om vi i år feirer 10 årsjubileum. Vi ble dannet til kanaricupen i 97 og har holdt sammen siden.
Vi er ikke mange, vi er ikke støyete men vi er veldig lydhøre og trofaste.
Det er mange navn å nevne her. Men de fleste er vel bare lag til diverse supportercuper og LSK-quizer.
Men allikevel kimen til dagens grupperinger. Husker Team Beirut og Ultras Paranoia fra begynnelsen. Team Gullik er jo et velkjent hatobjekt i diverse supportercuper, og vi har aldri tapt for de. Quiz er det verre med....
Har lyst til å få igang TH, men veit ikke hvor mange det er som er fra hadeland her, veit egentlig bare om jaran_kanari som er på forumet. Men kjenner mange andre som har hjerte på rette stedet, bla sikkert 10 stk i familien her. Hvis vi blir flere enn to stk så skal vi gruse dere andre
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Kan prøve å fylle ut litt her:
Råholt Kanaris
Mentalitet: Alt fra meget fanatiske, til langt mer avslappede. Stor spredning. Jobber for rekrutering av kanarifans på Øvre Romerike.
Stiftet: Ingen offisiell stiftelsesdato, men navnet dukket opp på slutten av 2005 sesongen og Royal League påfølgende vinter.
Antall medlemmer: Har ingen medlemsskap og kan derfor ikke skilte med et gitt antall medlemmer, men totalt deltok 96 personer i Råholt Kanaris sine arrangementer(Fugla-frokoster og buss til kamper) sesongen 2006. Kjerne på ca 12 personer.
Har lyst til å få igang TH, men veit ikke hvor mange det er som er fra hadeland her, veit egentlig bare om jaran_kanari som er på forumet. Men kjenner mange andre som har hjerte på rette stedet, bla sikkert 10 stk i familien her. Hvis vi blir flere enn to stk så skal vi gruse dere andre
Team Hadeland er velkommen, men ikke regn med slippe unna storflaggene
Dere er jo gutta med di lange stakene og jeg forventer mega mye flagging til alle kampene i år. ( Æ det blei litt ekkelt men pyttsann:???: )
Kommentar