Undergrupper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
    Jeg synes folk børe møte opp på tifo lokalet og lage to-stangs selv hvis det er så jævlig med gruppe 2-stangs eller bannere.
    Vil ikke det bare føre til mer grupperingseffekter? Jeg mener, dersom jeg skulle lage noe, ville jeg da først og fremst fronte Husmor Kanaris, ikke LSK eller KFL.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

      #42
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Tror ikke gutta bryr seg veldig om det er gule og svarte flagg på tribunen, så lenge vokalen er sterk og god.
      Tror de setter pris på begge deler
      Alt For Fugla

      Gå Av Grønlund

      Kommentar

      • Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

        #43
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Jeg mener, dersom jeg skulle lage noe, ville jeg da først og fremst fronte Husmor Kanaris, ikke LSK eller KFL.
        Jeg gleder meg allerede til å se de Logoen blir vel deg i et forkle

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          #44
          Hvor ble det av fugla tifo da. Eller går pengene som blir samlet inn til og lage tifo for undergrupper. Bare setter et kritisk søkelys på dette. Har ikke kfl tifogruppe som lager tifo lenger.Høres ikke sånn ut.
          Forklar meg de som kan,Skjønner ikke dette.

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #45
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Hvis andre lag tror vi heier på UFC/KGG etc. så får det være opp til dem. Flere undergrupperinger, deriblandt KGG og UFC har stått for KFL's tifo shows det siste året. Flere av oss bruker mange timer i uka på TIFO lokalet, og da syns jeg det blir feil å sitte på et forum og klage.

            At grupper har sine egne to-stangs og flagg etc er bare bra. Farger på tribunen liker vi. Eller er det bedre med ingenting?
            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
            Bli meg og lag tifo selv istedenfor og klag på de som lager det!

            UFC og KGG stilte veldig mannsterke når tifoen mot Vålerenga ble laget..var du der?
            Du får lese nøyere på hva jeg skriver i stedet. Har alltid støttet tifogruppa med penger, men jeg er medlem av kfl. Flott at dere " undergrupper " hjelper til. Men det må da for faan ikke stå deres navn på alt dere lager for det. Sånn som tillfellet var i Køben. Hvor ender det.

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              #46
              Må ikke glemme Sørum Kanaris da Ingen som så det fete tostangsflagget i Skien?

              Det dukker vel opp på Åråsen snart

              (Vi er 6 medlemmer, hehe)

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Opprinnelig skrevet av glasgow
                Hvor ble det av fugla tifo da. Eller går pengene som blir samlet inn til og lage tifo for undergrupper. Bare setter et kritisk søkelys på dette. Har ikke kfl tifogruppe som lager tifo lenger.Høres ikke sånn ut.
                Forklar meg de som kan,Skjønner ikke dette.
                Fugla tifo lever i beste velgående den. Ingen av pengene som blir samlet inn fra tifo gruppa går til å lage noe for undergruppene, men mange fra de forskjellige undergruppene er med i Fugla tifo.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Dinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 884

                  #48
                  noen fra UP 96 som tørr å legge ut litt fakta?
                  twitter @amundsakis
                  ΘΥΡΑ 13

                  Kommentar

                  • Per Arne
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2347

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                    Kan prøve å fylle ut litt her:

                    Råholt Kanaris

                    Mentalitet: Alt fra meget fanatiske, til langt mer avslappede. Stor spredning. Jobber for rekrutering av kanarifans på Øvre Romerike.
                    Stiftet: Ingen offisiell stiftelsesdato, men navnet dukket opp på slutten av 2005 sesongen og Royal League påfølgende vinter.
                    Antall medlemmer: Har ingen medlemsskap og kan derfor ikke skilte med et gitt antall medlemmer, men totalt deltok 96 personer i Råholt Kanaris sine arrangementer(Fugla-frokoster og buss til kamper) sesongen 2006. Kjerne på ca 12 personer.
                    raholtkanaris.no er undervegs, langveisfra, og en vakker dag lander den forhåpentligvis i fanget deres!
                    Vi satser på å ha et eget pubkultur-forum, gjenfortelling av store og små øyeblikk, lagoppstillingen for 9. april 2007, egen "Gamsten"-side, bensinpris-oversikt, "tre på gata," intervju med dagens helt, og helt sikkert en masse annet!
                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av gulost
                      raholtkanaris.no er undervegs, langveisfra, og en vakker dag lander den forhåpentligvis i fanget deres!
                      Burde forresten ikke Råholt Kanaris forandre navn? Hvis meningen er å rekruttere nye supportere på Øvre Romerike, er vel kanskje ikke Råholt det med populære navnet og stedet? ;-)

                      -okb! - uuk!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • Bondekanari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2004
                        • 146

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av okb
                        Burde forresten ikke Råholt Kanaris forandre navn? Hvis meningen er å rekruttere nye supportere på Øvre Romerike, er vel kanskje ikke Råholt det med populære navnet og stedet? ;-)
                        Det diskuteres internt fra tid til annen også, men så langt har vi valgt å beholde det. Er allerede ganske godt innarbeidet. Så lenge kontoret er i stua til gulost og redet er Texas Pub så beholdes nok navnet.

                        Kommentar

                        • Speeder
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 951

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                          Det diskuteres internt fra tid til annen også, men så langt har vi valgt å beholde det. Er allerede ganske godt innarbeidet. Så lenge kontoret er i stua til gulost og redet er Texas Pub så beholdes nok navnet.

                          Jeg, som er fra Dal, mener det er litt nedverdigende å være medlem av Råholt Kanaris, men jeg biter tenna sammen og tar en ekstra øl så går det sånn nogen lunde bra.
                          Så jeg tror ikke navnet skal hindre veksten i nærmiljøet på Øvre Romerike.
                          Tore Galgerud

                          Kommentar

                          • Bondekanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2004
                            • 146

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Speeder
                            Jeg, som er fra Dal, mener det er litt nedverdigende å være medlem av Råholt Kanaris, men jeg biter tenna sammen og tar en ekstra øl så går det sånn nogen lunde bra.
                            Så jeg tror ikke navnet skal hindre veksten i nærmiljøet på Øvre Romerike.
                            Vi har klart å få deltagere fra blant annet Råholt, Eidsvoll Verk, Dal, Bøn, Jessheim, Holter, Kløfta, Frogner, Strømmen, Oslo, Sandefjord og København med dette navnet, så jeg tror det skal gå bra videre også

                            Kommentar

                            • junior
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 492

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                              Vi har klart å få deltagere fra blant annet Råholt, Eidsvoll Verk, Dal, Bøn, Jessheim, Holter, Kløfta, Frogner, Strømmen, Oslo, Sandefjord og København med dette navnet, så jeg tror det skal gå bra videre også

                              stemmer, ett skikkelig flerkulturelt felleskap her på Øvre
                              ------- Forza Fugla! -------

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1251

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Det beste ville være om gruppene laget flagg og to-stangs med noe LSK-relatert, men da blir det vel for vanskelig å få kred.

                                Det er vel dette jeg ville få frem. Lag bannere og tostangsflagg med LSK-RELATERTE TING PÅ.
                                Men KGU OG UPC sitter vel hjemme og drar seg i løken og teller flagg de har laget på sportsnyhetene.

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Det er vel dette jeg ville få frem. Lag bannere og tostangsflagg med LSK-RELATERTE TING PÅ.
                                  Men KGU OG UPC sitter vel hjemme og drar seg i løken og teller flagg de har laget på sportsnyhetene.
                                  Gidder du å legge ut bilder av de flaggene du har laget, så kanskje jeg får inspirasjon så jeg også kan bli like flink som deg, å lage noen LSK relaterte flagg...
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Det er vel dette jeg ville få frem. Lag bannere og tostangsflagg med LSK-RELATERTE TING PÅ.
                                    Men KGU OG UPC sitter vel hjemme og drar seg i løken og teller flagg de har laget på sportsnyhetene.
                                    Dette er stort sett heller ikke et problem. Det eneste jeg kan komme på i farta er KGGs overdimensjonerte banner på FCK - LSK. Det var latterlig stort. Ser du bort fra det, vil du finne en klar overvekt av LSK-relaterte ting hos alle undergruppene. KGGs mest brukte banner står det "LSK" i store bokstaver på, og UFCs største banner står det "Sportsklubben" på. Råholt Kanaris sine "jeg er stolt av å melke kua mi"-bannere o.l. må vel også kunne kalles LSK-relaterte. Men selvsagt lager de fleste undergruppene egne ting også, som f.eks. "ultras"-banneret vårt og Råholt Kanaris sitt banner. Sånn har det vært i mange år i KFL, undergrupper etc. har hatt med egne bannere de har hengt opp. Ofte med stedsnavn, som f.eks. Vestfold Kanaris.

                                    Kommentar

                                    • robbie_fanzine
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Jul 2006
                                      • 24

                                      #58
                                      LKT - Lillestrøm Konservativ

                                      Mentalitet: God gammeldags Kanari-fans tradisjon (kameratgjeng med opprinnelse fra Blystadlia/Rælings området.)

                                      Hjemmeside: http://www.home.no/lkt2006/

                                      Stiftet: 22.07 - 2006

                                      Antall mdl: 12 stk

                                      Kommentar

                                      • Thomas fugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Nov 2003
                                        • 137

                                        #59
                                        erre så jævla farlig a?
                                        - Venter på en ny storhetstid

                                        Kommentar

                                        • Nr.10
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 597

                                          #60
                                          Jeg syntes det er rimelig spess, når en som kaller seg glasgow har noe i mot hva som står på bannere og flagg. Trodde glasgow var en by, på en øy, på andre siden av bassenget jeg.. Selv gir jeg ordentlig beng i hva som står på bannera. Men meg om det. Møt opp på match og støtt laget ditt du. Mer kan man ikke forlange..
                                          Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                                          RÅGG 19116

                                          Kommentar

                                          Working...