Undergrupper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    #61
    Mye som er spes her inne.
    Vet ikke hvor gammel du er, men har vel stått på åråsen før du ble påtenkt. Men bra jeg klarer og få litt konstruktive tilbakemld. Da... Rart du gidder og bry deg om hva som blir skrevet her da. Du som driter i hva andre oppfatter KFL som..

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #62
      Mentalitet: God gammeldags Kanari-fans tradisjon
      Bare av ren nysjerrighet, hva er det i deres øyne?

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
        Bare av ren nysjerrighet, hva er det i deres øyne?

        He he... Ras under TV-Bua ???
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          #64
          Klanen tendenser.

          Begynner og bli lei av alle dumme komentarer her inne.
          Det er jo bra at ikke alle er enige. Det gjør bar KFL STERKERE..

          Men jeg stiller meg undrende til div. meninger her.
          Hvis alle kan gjøre som de vil og alt blir lov hva skal vi med KFL da.
          Se hvordan Klanen som har blitt alt for store har det.
          De er desperste nå.
          Syngepåbud og andre desperate forslag for og bli bedre. Har flere kompiser i klanen. De er medlem, men føler ikke noe tillhørighet lenger.
          Er det slik det skal bli med KFL også.
          De sliter med grupper som tenker på seg selv fremfor KLANENS beste.( ser vel konturene av det i KFL også )
          Ikke meningen og banne på forumet men Klanen var jo norges beste sup før. Men de sliter med det jeg mener kan bli et problem for KFL hvis alle skal få gjøre som de vil.

          Da er dere iallfall advart.

          Kommentar

          • Bondekanari
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2004
            • 146

            #65
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Lag bannere og tostangsflagg med LSK-RELATERTE TING PÅ.
            Men KGU OG UPC sitter vel hjemme og drar seg i løken og teller flagg de har laget på sportsnyhetene.
            Etter hva jeg har sett, er det aller meste av det undergruppene har LSK-relatert.
            • UFC har, etter hva jeg husker, en masse gule og svarte flagg, uten motiver på. Det ER LSK-relatert
            • UFC har flere bannere og flagg som fremhever LSK, Sportsklubben osv. Det ER LSK-relatert
            • Team Scooter har et stort gult og svart flagg som bærer tittelen "Team Scooter", men det er da vel LSK-relatert?
            • Råholt Kanaris har totalt 4 flagg, 3 av dem bærer kun teksten "Forza Fugla". Det siste bærer teksten "LSK" i gult på svart flagg. Jeg tror dette er LSK-relatert
            • Råholt Kanaris har fire bannere som vi henger opp på kamper. To har en ku som motiv. Den ene med teksten "Lillestrøm SK", og det andre med "LSK" inni et hjerte. Jeg mener det er LSK-relatert. Et av de andre bannerene er en tegning av en alternativ kanarifugl (Bob-Fugl) tegnet i svart på gult tøy. Jeg mener det er LSK-relatert. Vi har ETT banner som er svart og gult og som bærer teksten "Råholt Kanaris". Jeg mener også det er LSK-relatert, selv om det bærer vårt navn.
            Jeg syns også det ble for mye KGG i København, men det der er da ikke representativt for hvordan KFL med undergrupper er.

            Kan det være at denne fokusen på at undergruppene ikke lager LSK-relaterte ting begynner å vokse ut av proposjoner? Blir det laget et problem ut av noe som ikke er et problem? Hvorfor fokuseres det på de tingene som har annet motiv enn LSK, når det aller meste er relevant?

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #66
              Opprinnelig skrevet av Bondekanari
              Kan det være at denne fokusen på at undergruppene ikke lager LSK-relaterte ting begynner å vokse ut av proposjoner? Blir det laget et problem ut av noe som ikke er et problem? Hvorfor fokuseres det på de tingene som har annet motiv enn LSK, når det aller meste er relevant?
              Litt flåsete sagt, men jeg mener det er bedre med engasjerte supportere enn alle de som kommer kun for å bli underholdt!
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #67
                Begynner og bli lei av alle dumme komentarer her inne.
                jeg også, ett eksempel:

                Vet ikke hvor gammel du er, men har vel stått på åråsen før du ble påtenkt
                Sorry, men det utsagnet er noe av det latterligste jeg hører. Hva er det du mener med det? Bare fordi du har gått på Åråsen 10-20 år(ikke vet jeg) lenger enn andre her så skal din mening veie sterkere?

                Syngepåbud og andre desperate forslag for og bli bedre. Har flere kompiser i klanen. De er medlem, men føler ikke noe tillhørighet lenger.
                Er det slik det skal bli med KFL også.

                De sliter med grupper som tenker på seg selv fremfor KLANENS beste.( ser vel konturene av det i KFL også )
                Ikke meningen og banne på forumet men Klanen var jo norges beste sup før. Men de sliter med det jeg mener kan bli et problem for KFL hvis alle skal få gjøre som de vil.
                Sorry, men du bommer igjen. Grunnen til at Klanen er blitt dårlig er at de har blitt gubbete og utvannet. Folk kommer for å oppleve stemingen og ikke bidra.

                Og si at gruppene til Klanen, (det er vel bare en tribunegruppe der og det er Unge Enga) er en grunn til at det har blitt dårlig steming blir vel feil da de snart er de eneste igjen der som lager litt stemning.

                Du skal "ta" alle andre grupper for å selveksponere seg selv men du er selv med i en gruppe som kaller seg "glasgow kanaris" og går med egne gensere.

                Kommentar

                • Nr.10
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 597

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Det er vel dette jeg ville få frem. Lag bannere og tostangsflagg med LSK-RELATERTE TING PÅ.
                  Men KGU OG UPC sitter vel hjemme og drar seg i løken og teller flagg de har laget på sportsnyhetene.
                  Du viser vel hvor gammel du er her da, din jævla klovn!
                  Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                  RÅGG 19116

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #69
                    Fint dere mener jeg tar feil da..
                    Da blir jo dette tidenes år med full trøkk og bra tifo.
                    Ingen medieoppslag om casuals fra lillestrøm eller undergrupper som setter Kanarifansen og LSK i et dårlig søkelys.
                    Vi i stadig voksende Glasgow kanaris gleder oss til seriestarten..

                    Dette blir jo jævlig bra..

                    Vi får snakkes i hoppuka da vøtt. Og evaluere 2007 sesongen.
                    Last edited by glasgow; 24.02.2007, 16:44.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      Fint dere mener jeg tar feil da..
                      Da blir jo dette tidenes år med full trøkk og bra tifo.
                      Ingen medieoppslag om casuals fra lillestrøm eller undergrupper som setter Kanarifansen og LSK i et dårlig søkelys.
                      Vi i stadig voksende Glasgow kanaris gleder oss til seriestarten..

                      Dette blir jo jævlig bra..

                      Vi får snakkes i hoppuka da vøtt. Og evaluere 2007 sesongen.
                      Jeg er imot glasgow kanaris.. de er faen ikke gode i hodet.

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #71
                        Synes til tider undergruppene fokuserer for mye på seg selv, istedet for det som faktisk teller: LSK.

                        Har sett at en del av de i UPC går med typiske "casualsuniform", dette er selvfølgelig ikke tilfeldig, og er etter min mening bare patetisk.

                        Skulle UFC bli angrepet av noen borte"supportere", stiller jeg ikke opp for å si det sånn, da det er selvforskyldt.

                        Jeg har selv alltid gått vanlig pent kledd, uten supporterartikler på kamp, så jeg er for at man skal kunne gå i hva man vil på match, men jeg går da faen ikke med hvite sko og burberrycap fordet.

                        Må legge til at dette ikke gjelder alle i UFC og at de skal ha takk for at de bidrar positivt til bra trøkk både borte og på Åråsen, kan grupperingene bare fokusere mindre på seg selv og kutte ut den verste casualuniformeringen er det bare positivt.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4377

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                          Skulle UFC bli angrepet av noen borte"supportere", stiller jeg ikke opp for å si det sånn, da det er selvforskyldt.
                          Den er grei den. Selv stiller jeg opp for alle LSK's fans som er i trøbbel, enten de går i drakt eller er nakne. Men folk får gjøre som man vil!
                          ..................

                          Kommentar

                          • Siggen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2004
                            • 656

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Den er grei den. Selv stiller jeg opp for alle LSK's fans som er i trøbbel, enten de går i drakt eller er nakne. Men folk får gjøre som man vil!

                            Hvorfor det?
                            Det er da idioter blandt oss kanaris også! Hvorfor skal jeg stille opp for idioter?
                            ----------------------------------------------------------------------------
                            Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                            ----------------------------------------------------------------------------

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4377

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Siggen
                              Hvorfor det?
                              Det er da idioter blandt oss kanaris også! Hvorfor skal jeg stille opp for idioter?
                              Hvis du ser 1 lillestrøm supporter få juling av 2 sandefjord (f.eks) folk så går du bare forbi da eller? Vel, da gjør du det. Jeg gjør ikke det. Ferdig med saken.

                              Jeg snakker ikke om avtalt slagsmål her nå.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Siggen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 656

                                #75
                                Stiller ikke opp for en som har oppført seg som en idiot nei, men hvis det er en som blir uskyldig angrepet er det selvfølgelig noe annet.
                                ----------------------------------------------------------------------------
                                Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                ----------------------------------------------------------------------------

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1251

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Hvis du ser 1 lillestrøm supporter få juling av 2 sandefjord (f.eks) folk så går du bare forbi da eller? Vel, da gjør du det. Jeg gjør ikke det. Ferdig med saken.

                                  Jeg snakker ikke om avtalt slagsmål her nå.

                                  Trenger ikke være avtalt, Men de som mener det er greit og gå kledd som en casuals, må vel også regne med og kunne havne opp i bråk.
                                  Enig med LSK SUP.
                                  Gidder ikke stille opp for idioter som absolutt skal gå med hva de vil. Da får de evnt. ta konsekvensene også.
                                  Men hvis noen får bråk uprovosert, så stiller jeg selvfølgelig opp.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4377

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Gidder ikke stille opp for idioter som absolutt skal gå med hva de vil.
                                    Folk som absolutt skal gå med hva de vil? :lol:

                                    Forøvrig kan vel ikke du like deg noe særlig godt borti glasgow? Er jo så mange idioter der a gitt!
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1251

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Folk som absolutt skal gå med hva de vil? :lol:

                                      Forøvrig kan vel ikke du like deg noe særlig godt borti glasgow? Er jo så mange idioter der a gitt!
                                      Ja. så har jeg en genser med glasgow kanaris på, hva så.
                                      Det står LSK på begge armene.
                                      Men du får lese det som står før du komenterer alt da Kløfta bonden.
                                      Jeg kler meg aldri ut som en casuals.
                                      Og jeg stiller ikke opp for de som gjør det og evnt. havner i bråk, pga provoserende klesstil eller oppførsel.
                                      Hvis du gidder og tenke deg om så skjønner du nok hva jeg mener.

                                      Kommentar

                                      • Siggen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 656

                                        #79
                                        En idiot er en idiot enten han holder med vif\fugla er svart\hvit eller kristen\muslim... Det er oppførselen DIN som teller!
                                        ----------------------------------------------------------------------------
                                        Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                        ----------------------------------------------------------------------------

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #80
                                          Kan folk drite i å diskutere Lacoste sko i denna tråden? Nok tråder har blitt ødelagt allerede av motepolitiet her inne, dessuten er det vel en smule off topic..
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...