Undergrupper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #81
    Opprinnelig skrevet av glasgow
    .
    Og jeg stiller ikke opp for de som gjør det og evnt. havner i bråk, pga provoserende klesstil eller oppførsel.
    Hva er provoserende klesstil egentlig? :lol:

    "Faen ass, jeg blir skikkelig provosert av klæra du har på deg, klarer faen ikke å kontrollere meg når jeg ser sånt" :lol: Da har man et ganske stort problem etter min mening.
    ..................

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #82
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
      Synes til tider undergruppene fokuserer for mye på seg selv, istedet for det som faktisk teller: LSK.

      Har sett at en del av de i UPC går med typiske "casualsuniform", dette er selvfølgelig ikke tilfeldig, og er etter min mening bare patetisk.

      Skulle UFC bli angrepet av noen borte"supportere", stiller jeg ikke opp for å si det sånn, da det er selvforskyldt.

      Jeg har selv alltid gått vanlig pent kledd, uten supporterartikler på kamp, så jeg er for at man skal kunne gå i hva man vil på match, men jeg går da faen ikke med hvite sko og burberrycap fordet.

      Må legge til at dette ikke gjelder alle i UFC og at de skal ha takk for at de bidrar positivt til bra trøkk både borte og på Åråsen, kan grupperingene bare fokusere mindre på seg selv og kutte ut den verste casualuniformeringen er det bare positivt.
      Jeg må bare spøre hvorfor du ikke går i lsk artikeler? hvorfor ikke gå med et skjerf? ikke at jeg har noe med hvordan du går kled

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #83
        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Trenger ikke være avtalt, Men de som mener det er greit og gå kledd som en casuals, må vel også regne med og kunne havne opp i bråk.
        Enig med LSK SUP.
        Gidder ikke stille opp for idioter som absolutt skal gå med hva de vil. Da får de evnt. ta konsekvensene også.
        Men hvis noen får bråk uprovosert, så stiller jeg selvfølgelig opp.
        Håper selv du forstår hvor latterlig du virker her. "Gidder ikke stille opp for idioter som absolutt skal gå med hva de vil". Hva er dette for noe tullpreik? Hva folk går med får være deres egen sak, men at uskyldige folk som har på seg vanlige klær som ikke bærer LSK-symbolet skal bli banket opp uten at noen hjelper dem er direkte latterlig. Du mener at en som går i Burberry-caps, uavhengig av hva som har skjedd, fortjener å bli banket opp, mens en kanari med LSK-drakta fortjener hjelp selv om han har vært ypp og lagt opp til bråk? For det er det du sier, du drar alle som ikke bærer LSK-symbolet over en kam som noen bråkmakere.

        Personlig er jeg veldig lite glad i å sloss, og ville heller tilkalt politiet om det dukket opp bråk. Dette helt uavhengig av om det er en VIF-supporter, LSK-supporter eller casual som blir banka opp, for det er uansett ikke noe man vil oppleve på en fotballkamp. Hvis du mener at man må regne med å komme i bråk fordi man går "pent kledd" som du omtaler det, på en fotballkamp, da er jeg skremt av din holdning.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Siggen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 656

          #84
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Hva er provoserende klesstil egentlig? :lol:

          "Faen ass, jeg blir skikkelig provosert av klæra du har på deg, klarer faen ikke å kontrollere meg når jeg ser sånt" :lol: Da har man et ganske stort problem etter min mening.
          Naziuniform??
          Hvis jeg møter en gjeng som synger VIFsanger og som er kledd casual tar jeg meg mine forholdsregler for å si det sånn...
          ----------------------------------------------------------------------------
          Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
          ----------------------------------------------------------------------------

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #85
            Opprinnelig skrevet av Siggen
            Naziuniform??
            Hvis jeg møter en gjeng som synger VIFsanger og som er kledd casual tar jeg meg mine forholdsregler for å si det sånn...
            Egentlig så er vel ikke casuals kulturen utbrett i kanari fansen, men det kan utvikle seg vis man lar det går for langt. er jo ingen som vil at lsk skal få casuals supporterer.

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1251

              #86
              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Håper selv du forstår hvor latterlig du virker her. "Gidder ikke stille opp for idioter som absolutt skal gå med hva de vil". Hva er dette for noe tullpreik? Hva folk går med får være deres egen sak, men at uskyldige folk som har på seg vanlige klær som ikke bærer LSK-symbolet skal bli banket opp uten at noen hjelper dem er direkte latterlig. Du mener at en som går i Burberry-caps, uavhengig av hva som har skjedd, fortjener å bli banket opp, mens en kanari med LSK-drakta fortjener hjelp selv om han har vært ypp og lagt opp til bråk? For det er det du sier, du drar alle som ikke bærer LSK-symbolet over en kam som noen bråkmakere.

              Personlig er jeg veldig lite glad i å sloss, og ville heller tilkalt politiet om det dukket opp bråk. Dette helt uavhengig av om det er en VIF-supporter, LSK-supporter eller casual som blir banka opp, for det er uansett ikke noe man vil oppleve på en fotballkamp. Hvis du mener at man må regne med å komme i bråk fordi man går "pent kledd" som du omtaler det, på en fotballkamp, da er jeg skremt av din holdning.

              Ja da er vi jo enige da. Og kle seg som en casuals er fint det. La oss danse og ha det gøy.

              Kommentar

              • Cruz
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 398

                #87
                Nedsnødd...

                Det har snødd jevnt på Strømmen/i Glasgow siste par timene, skjønner jeg...
                Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #88
                  Fjernet noen av de siste innleggene, som brakte debatten ned på et, om mulig, enda lavere nivå. Fra nå av holder vi oss til å diskutere de ulike undergruppene på et saklig nivå.

                  Kommentar

                  • Per Arne
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2347

                    #89
                    Ny nettside i Kanari-sfæren

                    Opprinnelig skrevet av gulost
                    raholtkanaris.no er undervegs, langveisfra, og en vakker dag lander den forhåpentligvis i fanget deres!
                    Vi satser på å ha et eget pubkultur-forum, gjenfortelling av store og små øyeblikk, lagoppstillingen for 9. april 2007, egen "Gamsten"-side, bensinpris-oversikt, "tre på gata," intervju med dagens helt, og helt sikkert en masse annet!
                    Og da kom dagen, http://www.raholtkanaris.no blei lansert!
                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                    Kommentar

                    • lsk4ewah
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2006
                      • 72

                      #90
                      Gratulerer med flott side!
                      Ultras Felt C

                      Kommentar

                      • Per Arne
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2347

                        #91
                        Tusen takk for det. Det blir å bruke litt tid i påsken på å trimme den og finpusse litt her og der. Ja, egentlig ikke bare i påsken, men tida framover i det hele tatt.
                        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #92
                          nais nais! gratulerer!
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #93
                            Sørum kanaris feiret LSK's 90 års dag i Trysil

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #94
                              Haha, konge!

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #95
                                Moderatormelding:

                                En del innlegg som har null med temaet å gjøre er slettet. Diskusjoner ang. signaturer, avatarer og alt annet som har nada med temaet å gjøre, kan tas andre steder.

                                Kommentar

                                • Christa
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 326

                                  #96
                                  KGGsc.com er oppe og går igjen..
                                  Siden er forbredret noe
                                  Last edited by Christa; 28.05.2007, 09:47. Begrunnelse: Ny info

                                  Kommentar

                                  Working...