Undergrupper
Collapse
X
-
-
Det er helt greit med undergrupper.
MEN!!! når en undergruppe går så langt ( i og markedsføre seg selv) at andre supportere tror vi heter k.b.g eller e.g.g eller hva faan:evil: det står for noe, så blir det for dumt.
Her bør styre ta tak a.s.a.p
Ja alle kan kle seg ut med alt mulig teit tekst, og et banner, men og tapetsere tribunen med noe som ikke har med KFL og gjøre blir for dumt.
Dette burde det innføres regler for.
Har sikkert mange med meg på dette,.
men undrestreker at dette er min mening.
La dette bli det året hvor KFL kan stå for tifo, og LSK for fotballen, så kan undergruppene Bruke kreftene på og fremme Kanarifansen, og befeste vår posisjon som norges beste supportere.Last edited by glasgow; 29.01.2007, 16:47.Kommentar
-
Mener du at styret i kfl skal lage regler for hvilke bannere som skal/ikke skal henge på tribunene rundt om i landet der Sportsklubben spiller?Kommentar
-
Jeg har en høyst personlig og spesiell mening på akkurat dette temaet, men er sikker på at de fleste er enige i meg angående dette, bortsett fra de som er uenige da, og det er jo ganske mange. Tenkte bare jeg skulle oppklare dette så ikke det blir noen misforståelser.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg har en høyst personlig og spesiell mening på akkurat dette temaet, men er sikker på at de fleste er enige i meg angående dette, bortsett fra de som er uenige da, og det er jo ganske mange. Tenkte bare jeg skulle oppklare dette så ikke det blir noen misforståelser.
Meget bra, for jeg var nemlig litt i tvil.Tore GalgerudKommentar
-
Hvis andre lag tror vi heier på UFC/KGG etc. så får det være opp til dem. Flere undergrupperinger, deriblandt KGG og UFC har stått for KFL's tifo shows det siste året. Flere av oss bruker mange timer i uka på TIFO lokalet, og da syns jeg det blir feil å sitte på et forum og klage.
At grupper har sine egne to-stangs og flagg etc er bare bra. Farger på tribunen liker vi. Eller er det bedre med ingenting?..................Kommentar
-
Nei. men når andre lag tror vi heier på KCG eller UPC så burde det ikke være så jæv... vanskelig og skjønne at det blir litt dumt. Lag heller LSK tifo, istedet for og bare fremme navnet på en liten undergruppe.
UFC og KGG stilte veldig mannsterke når tifoen mot Vålerenga ble laget..var du der?Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
90% av vifteflaggene våre er reint gule/svarte. Det er da ganske LSK relatert vil jeg si. Av to-stangs er det veldig mye ultras, ingenting å si på det. Det kommer det alltid til å være også. En utfordring for oss er å lage flere Lillestrøm to-stangs også...................Kommentar
-
Støtter de som mener at KGGs tifo i Parken var overkill. Den var meningsløst stor (25x4 meter?) i forhold til budskapet (KGG ON TOUR).
Vi i UFC prøver å ha en balanse der hovedvekten er LSK-tifo. Av bannere til å henge opp foran oss på bortekamper er dette det største. På flaggfronten har vi nesten bare LSK-vifteflagg (ca. 30 stk.), mens vi har en del tostangsflagg med UFC-motiv (10-15 stk.).
Når det er sagt så bryr nok gutta seg veldig lite om hva som står på flagga, så lenge de er gule og svarte.Kommentar
-
Jeg synes folk børe møte opp på tifo lokalet og lage to-stangs selv hvis det er så jævlig med gruppe 2-stangs eller bannere.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar