Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tenk om hele feltet hadde hoppet sånn.... Åråsen er mer eller mindre utenkelig, men med godt nok arbeid er det fult mulig å få feltet til å hoppe slik som fener.
Feilen på Åråsen er at det fortsatt er for mange som synes det er "barnslig" å hoppe, samt at det alltid er ca 10% som kun står der fordi de synes det er kult å høre på de andre. Jeg ser rundt meg der jeg står, og der er det MANGE "gammle gubber" som ikke synger, ikke klapper og ikke hopper. Når det blir for mange slike ved siden av hverandre så stopper det opp.
Dette er noe tribune-lederne må gå rundt og oppfordre alle til å bli med på. Inntil det gjøres et krafttak får vi ALDRI hele feltet til å hoppe.
Kommentar