Er ofte veldig lett og se om folk er rusa på forskjellige typer rusmidler. Men jeg så ikke SKF gutta så jeg skal ikke si noe om denne saken.
Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
-
Iflg. JKs blogg fra Stabæk away ble han sparket i beinet. Gutten har i tillegg hjerteproblemer og fikk problemer med å puste etter dette. Derfor legesjekk.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det at en mindreårig havnet midt i dette kaoset og mulig ble skadet er det vel ingen som forsvarer. Men mye tyder på at det som eskalerte konflikten var da flere fra samme tribuneseksjon kom for å "ta casualsa". Også supportere kledd i klubbfarger sto for voldshandlinger på tribunen og ikke kun i selvforsvar.
Med den agressive tonen vi ser og den stadige forfølgingen av SKF fra styret i KFL, overasker det meg ikke at også de ute i medlemsmassen tar etter KFL sentralt og ønsker å ta casuals.Last edited by iL; 19.03.2009, 15:55.Kommentar
-
Skal vi oppsummere debatten da:
-Den uskyldige gutten fra SKF ville bare titte på megafonen før han ble overfalt av sikkerhetsvakter og juletrær
-Å ha pupiller store som tallerkner er helt normalt.
-Grunnen til at 12åringen måtte tas hånd om av Røde Kors var fordi han ble skremt av vaktene.
-Det er den agressive stemningen ovenfor SKF er det voldskapende, ikke det at SKF har vold som hovedfokus.
-Nå skal ikke vi vanlige kanaris komme her på forumet og være frekke dagen etter, det løser ingenting.
-Megafoner er roten til alt vondt her i verden.
Noe jeg har glemt da eller kan vi legge debatten død?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Skal vi oppsummere debatten da:
-Den uskyldige gutten fra SKF ville bare titte på megafonen før han ble overfalt av sikkerhetsvakter og juletrær
-Å ha pupiller store som tallerkner er helt normalt.
-Grunnen til at 12åringen måtte tas hånd om av Røde Kors var fordi han ble skremt av vaktene.
-Det er den agressive stemningen ovenfor SKF er det voldskapende, ikke det at SKF har vold som hovedfokus.
-Nå skal ikke vi vanlige kanaris komme her på forumet og være frekke dagen etter, det løser ingenting.
Noe jeg har glemt da eller kan vi legge debatten død?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ønsker å presisere at jeg ikke mener at alle i SKF var rusa, kun han ene karen som starta slossingen.
Og jeg vet heller ikke om han er eller ikke er med i SKF.
De 2 kameratene hans som ble kastet ut like etterpå fordi slosskampen fortsatte (Fordi de ble hisset opp av fansen, noe jeg synes er totalt unødvendig!) og endte opp 3 rader nedenfor ved JK, så ikke ut som om var i samme tilstand som førstnevnte - som jeg frmdeles ikke fatter åssen slapp igjennom sikkerhetskontrollen.Kommentar
-
Den samme megafonen ble forøvrig håndspålagt av samtlige 141 tilstedeværende på årsmøtet. Det påtroppende styret sto deretter samlet i midtsirkelen i møtelokalet med armene rundt hverandre mens de nærmeste i transe tungetalet "megafon skal ramme SKF, megafon skal ramme SKF".
Utrolig uhyggelig atmosfære egentlig. Skikkelig ekkeltKFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jeg bivånet det hele, kun få meter unna og jeg mener du tar feil. Det var en i LSK-drakt som grep inn etter at slagsmålet hadde startet første gang, for å stoppe bråket. Det var helt horibelt å se på hvordan vedkommende i sort skinnjakke tildelte en annen person 15-20 slag mot hodet! Etter at vaktene fjernet vedkommende, var det på nytt noen som eglet til bråk. Og det var definitivt i selvforsvar vedkommende i LSK-drakt kastet seg over bråkmakeren som delte ut slag først. Så å legge skylda over på "juletrær" i denne sammenheng blir patetisk.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det er ikke bra med vold på tribunen eller hendelser som kan føre til poengtrekk for Klubben men også SKF har rett til å forsvare seg når de blir angrepet.Kommentar
-
Han ble tildelt slag i ansiktet først, før han kastet seg over vedkommende og la han i bakken, etter å ha rullet over noen stolseter, ja.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Etter snart ett døgn med poster om hvor kvalme folk blir av disse møkkafolka bla bla bla. Kommer det endelig fram opplysninger om at også fans i klubbfarger bidro til bråket og den påfølgende skaden av en på JK feltet. Hvor er fordømmelsen av disse, bortsett fra den ChriZza nettop bidro med. Uansett er det ikke en meter som ikke er dekket av kamerovervåkning i den hallen så dette kommer nok for en dag uansett.
Det er ikke bra med vold på tribunen eller hendelser som kan føre til poengtrekk for Klubben men også SKF har rett til å forsvare seg når de blir angrepet.Kommentar
-
Ønsker å presisere at jeg ikke mener at alle i SKF var rusa, kun han ene karen som starta slossingen.
Og jeg vet heller ikke om han er eller ikke er med i SKF.
De 2 kameratene hans som ble kastet ut like etterpå fordi slosskampen fortsatte (Fordi de ble hisset opp av fansen, noe jeg synes er totalt unødvendig!) og endte opp 3 rader nedenfor ved JK, så ikke ut som om var i samme tilstand som førstnevnte - som jeg frmdeles ikke fatter åssen slapp igjennom sikkerhetskontrollen.
La oss holde diskusjonen saklig, kommer litt mye rart fra flere hold er nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har fulgt LSK siden 1975. Kan ikke huske episoder hvor Kanarifans har slåss internt på tribunen. Jeg er dessverre ikke særlig overrasket over at dette oppstår med SKF innblandet. Har du et lemfeldig forhold til vold, så oppstår voldsepisoder.
15-20 slag mot hodet som beskrives av øyenvitner høres helt for jævlig ut. Visstnok skjedde dette etter at det ble stilt et rimelig uskyldig spørsmål av en som ikke en gang visste hvem han hadde med å gjøre.
Jeg håper forholdet blir anmeldt og at politietterforskning blir iverksatt. Dette selv om det nok vil bli en del negativ mediaomtale av KFL. Dette ondet må tas alvorlig.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
Kommentar