Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ingen trenger egentlig å vite om de "slemme" tingene gutta gjør for stort sett møtes de vel på en bortgjemt parkeringsplass eller park og gjør ingen andre no. Konflikten oppstår når resten av verden plutselig skal bry seg
Hadde du bare hatt rett i dine uttalelser. Slåsskamp på bortefeltet i Telefonhallen og bråket på Torshov forteller meg noe annet. Jeg bryr meg om at mine småbarn skal måtte oppleve dette når alt de ønsker er å se på LSK og være med å synge og hoppe sammen med KFL. Jeg bryr meg om at vakter/styremedlemmer skal måtte motta all mulig dritt fra folk som ikke klarer å oppføre seg innefor normale normer og regler.
Man kan ikke rettferdiggjøre sin egen dårlige oppførsel med at andre mennesker har gjort dumheter tidligere.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Hadde du bare hatt rett i dine uttalelser. Slåsskamp på bortefeltet i Telefonhallen og bråket på Torshov forteller meg noe annet. Jeg bryr meg om at mine småbarn skal måtte oppleve dette når alt de ønsker er å se på LSK og være med å synge og hoppe sammen med KFL. Jeg bryr meg om at vakter/styremedlemmer skal måtte motta all mulig dritt fra folk som ikke klarer å oppføre seg innefor normale normer og regler.
Man kan ikke rettferdiggjøre sin egen dårlige oppførsel med at andre mennesker har gjort dumheter tidligere.
Herregud mann. bråket på torshov,var det inærheten av kampen? ehm nei? hvorfor i helvette skulle det da være utrygt og ta med unga dine på kampen? leser du det du skriver?
men er enig i at slåssinga i gymsalen var unødvendig..
Herregud mann. bråket på torshov,var det inærheten av kampen? ehm nei? hvorfor i helvette skulle det da være utrygt og ta med unga dine på kampen? leser du det du skriver?
men er enig i at slåssinga i gymsalen var unødvendig..
Vær snill og les hva jeg har sitert HolterKanaris på og mitt svar en gang til.
Klart jeg leser hva jeg skriver. Kanskje du burde gjøre det samme?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har en sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.
Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.
Jeg har videre lagt merke til at innleggene fra disse stort sett har samme setningsoppbygging og språkbruk som en annen debattant her inne.
Jeg spør direkte; Er det noen her som opererer med flere nick? Hva er i tilfelle meningen med det?
Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.
Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem også er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.
Jeg har videre lagt merke til at innleggene fra disse stort sett har samme setningsoppbygging og språkbruk som en annen debattant her inne.
Jeg spør direkte; Er det noen her som opererer med flere nick? Hva er i tilfelle meningen med det?
Her mener du sikkert meg blant annet.
jeg er ikke medlem i skf,jeg opererer ikke under flere nick,jeg har vært registrert på forumet her en god stund uten og ha postet noe særlig,jeg har fått rødt kort siden jeg la ut bilde av tidligere styremedlem da han ble arrestert.
Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har en sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.
Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.
Gleder meg veldig til vi begynner å se flotte og usensurerte closeupbilder av de "oppegående" slåsskjempene i media.
Må si jeg synes det er litt spesielt å gå og glede seg til det. Liker du mannfolk, eller tror du det blir mindre slossing og mindre støy av den grunn?
Enda mer spesielt er at gutter som sloss i gatene på død og liv skal få trykt trynet sitt i mediene, mens voldtektsmenn, pedofile, drapsmenn og ranere skal bli sensurert uten diskusjon. Men folk er forskjellige!
Mannschaft seriøst. du må være en av de mest ignorante folkene her inne! fordi man har gjort noe galt en gang i livet er du automatisk en uhelbredlig kjeltring?
nordby : joda bøker er virkelige,samme med filmer og alle avisoppslag.
virker som noen her inne mener at casuals er værre en hitler og pablo escobar tilsammen.
Om man gjør noe galt, gjør opp for seg og angrer oppriktig har man vært kjeltring.
Om man gjør noe galt gang på gang er man FORTSATT en kjeltring.
Virker som noen her liker å bruke ungdomskoleargumenter. Dersom noen sier drit i å sloss i LSKs navn, drit i å vanære LSK og drit i å true folk for å spre frykt så betyr ikke det nødvendigvis at de mener mottakeren er noe mer en et godt gammeldags rasshøl.
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Jada, jeg er begge to og en del andre her også.
Hvis du finner tre av de andre brukerene skal jeg spandere yoga kurset på deg, uavhengig av utfallet i "drapstrusselsaken". Morsomt at det nå er du som kommer med konspirasjonstorier med en gang noen retter et litt kritisk søkelys mot måten skf blir behandlet på.
Jada, jeg er begge to og en del andre her også.
Hvis du finner tre av de andre brukerene skal jeg spandere yoga kurset på deg, uavhengig av utfallet i "drapstrusselsaken". Morsomt at det nå er du som kommer med konspirasjonstorier med en gang noen retter et litt kritisk søkelys mot måten skf blir behandlet på.
Siden du kaller det en konspirasjonsteori, er det i orden for deg at jeg sender en pm til en moderator og spør om grunnen til at f.eks "Onkel Richard" er satt i karantene.
Er det i orden for deg om jeg publiserer svaret?
Dere er jo så opptatt av sannheten i SKF for tiden, så da får jeg evt. underbygge med et moderatorsvar. Ser forøvrig at RSP har satt tommel opp til min teori, så det virker jo interessant.
Forresten ganske fantastisk at man skal begynne å beskylde folk for å dobbelnicke fordi flere og flere har andre meninger enn seg selv. Hvis man tar seg tid til å snakke med andre enn de som er totalt farget og støtter styret uansett så viser det seg faktisk at flere og flere er kritiske til hvordan man har opptrer ovenfor disse pøblene.
Siden du kaller det en konspirasjonsteori, er det i orden for deg at jeg sender en pm til en moderator og spør om grunnen til at f.eks "Onkel Richard" er satt i karantene.
Er det i orden for deg om jeg publiserer svaret?
Dere er jo så opptatt av sannheten i SKF for tiden, så da får jeg evt. underbygge med et moderatorsvar. Ser forøvrig at RSP har satt tommel opp til min teori, så det virker jo interessant.
Kjør på!
Det er greit for meg, men nå veit jo ikke jeg om det er greit for onkel richard da?
Kommentar