Jepp, gjorde ikke meg noe at du la den ut ihvertfall. Men den er verken fra meg eller noen i SKF.
Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
Ser den, men da kunne du vel purra på moderatorene Sløvt av moderatorene å ikke svare deg på den), og videresendt den PM til personen som etterlyste den. Trusler skal taes på alvor og skal ikke godtas hverken i forumet eller på PM, men jeg klarer ikke å se hva godt det skal gjøre og poste den på forumet.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Mener du seriøst at man skal ta denne gjengen på alvor? Synes du det er fornuftig å behandle folk som har som uttalt formål å bedrive vold som likeverdige supportere? Som skryter av at de tror de gjør kanarifans livredde? For forumets del er det åpenbart at det bedrives ryktespredning, fremsettes usannheter og endogtil avfyres dårlig skjulte trusler i innlegg og på PM fra den kanten.
Som gjeng er dette lite annet enn pøbler - en belastning for klubben, lovlydige supportere og samfunnet generelt. Som enkeltindivider ønsker jeg dem gjerne velkommen, forutsatt at de avstår fra vold og trusler samt legger alt som kan minne om casualsvirksomhet dødt.
Et effektivt virkemiddel er å utvise 0 respekt og 0 toleranse for disse folkene og det de står for. Oppnår ikke disse den respekten de ønsker (dvs. "livredde kanarifans") forsvinner også mye av motivasjonen for å holde på med dette.
Jeg kan forstå at mange lot seg dupere og trodde at disse miljøene representerte en eller annen form for supporterkultur for et par år siden. I dag bør alle klare å se sannheten: Dette er miljøer som lager bråk og vold når det passer dem, som kontinuerlig bryter sine egne "kodekser" de flagger så høyt, og som ødelegger for fotballen og for deg som supporter.
At noen påpeker at kopieringa av heltene fra England så langt ikke er helt vellykka, hverken i klesstil eller oppførsel bør være helt greit. Om vi kan gjøre narr av det gjennomsnittlige klansmedlem her inne bør vi definitivt ikke legge lista høyere for våre egne brønnpissere. Når disse folka attpåtil er å finne i søppeldunker i VIF-land burde vel statusen være tilsvarende?
PS! Selvfølgelig skal trusler legges ut på forumet. Det er i alles interesse å se hva slags folk man har med å gjøre.Kommentar
-
Du tenker kanskje mest på dobbeltnicking og anonyme beskyldninger?
Mener du seriøst at man skal ta denne gjengen på alvor? Synes du det er fornuftig å behandle folk som har som uttalt formål å bedrive vold som likeverdige supportere? Som skryter av at de tror de gjør kanarifans livredde? For forumets del er det åpenbart at det bedrives ryktespredning, fremsettes usannheter og endogtil avfyres dårlig skjulte trusler i innlegg og på PM fra den kanten.
Som gjeng er dette lite annet enn pøbler - en belastning for klubben, lovlydige supportere og samfunnet generelt. Som enkeltindivider ønsker jeg dem gjerne velkommen, forutsatt at de avstår fra vold og trusler samt legger alt som kan minne om casualsvirksomhet dødt.
Et effektivt virkemiddel er å utvise 0 respekt og 0 toleranse for disse folkene og det de står for. Oppnår ikke disse den respekten de ønsker (dvs. "livredde kanarifans") forsvinner også mye av motivasjonen for å holde på med dette.Kommentar
-
dobbeltnicking er teit og anonyme beskyldninger er feigt.
Jeg kan forstå at mange lot seg dupere og trodde at disse miljøene representerte en eller annen form for supporterkultur for et par år siden. I dag bør alle klare å se sannheten: Dette er miljøer som lager bråk og vold når det passer dem, som kontinuerlig bryter sine egne "kodekser" de flagger så høyt, og som ødelegger for fotballen og for deg som supporter.
At noen påpeker at kopieringa av heltene fra England så langt ikke er helt vellykka, hverken i klesstil eller oppførsel bør være helt greit. Om vi kan gjøre narr av det gjennomsnittlige klansmedlem her inne bør vi definitivt ikke legge lista høyere for våre egne "casuals". Når disse folka attpåtil er å finne i søppeldunker i VIF-land burde vel ikke respekten være høyere?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Selvfølgelig.
Men som redelig forumbruker, må jeg si at det blir feil å legge "problemet" over på alle, da det var utestengte kfl`ere med sympatisører som startet trenden. Rydd for egen dør først. Så kan vi ta en dialog om hvor stor del av problemet de enkelte sidene skal ta på seg.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Ja,Reka fortsett gjerne på linja arroganse og ignoranse, samt utestenging. [Ironi]Ser jo at det har hjulpet ekstremt på problemet, og absolutt ikke bidratt til at SKF har vokst seg dobbelt så store som de var, og deltatt på dobbelt så mye "Organisert vold" :???:[/IRONI]Kommentar
-
Hadde lyst til å skrive noe styggt til deg her nå, men lar være. Men, hvor mange ganger til skal jeg si at den PMene som ble lagt ut, ikke var fra noen som har relevanse til SKF? Tydlig at du er ute etter å gjøre usannheter til fakta. Bevis at det har kommet en trussel fra SKF på PM til noen her på forumet, så skal jeg bøye meg i støvet. Såvidt jeg vet, har det IKKE det.
På samme måte får vi andre agere: Vi må behandle miljøet på bakgrunn av hva medlemmene er og ikke hva medlemmene tror de er. Derfor er det viktig at de blir minnet på realitetene, og at man ikke gjør dette til noe større problem enn det faktisk er.Kommentar
-
Hva du mener om vedkommendes tilhørighet tar jeg med en klype salt. Om du faktisk leser PM'en Egil har fått definerer fyren åpenbart seg selv som en del av et casualsmiljø. Om han er/ikke er medlem av SKF er for meg irrelevant, alt som handler om fotballrelatert vold og trusler er uakseptabelt.
Jeg hater å måtte si dette til deg, men "casuals"-miljøet rundt LSK er nok ikke helt på Millwall-nivå. Det trengs hverken opprørspoliti, videoovervåkning eller sivil spaning for å holde miljøet under kontroll. Medlemmene later også til å være noe mindre hardkokt enn forbildene sine, og blir åpenbart greit samlet sammen og tauet inn av et par patruljebiler.
På samme måte får vi andre agere: Vi må behandle miljøet på bakgrunn av hva medlemmene er og ikke hva medlemmene tror de er. Derfor er det viktig at de blir minnet på realitetene, og at man ikke gjør dette til noe større problem enn det faktisk er.
Mitt poeng var uavhengig av hva som har skjedd i England, at de tiltak som har blitt brukt hitill absolutt ikke har fungert prevantivt, men heller tvert imot. Se til midtøsten. Føler du at drittslenging og kriging mellom motparter der har bidratt til å gjøre saken noe bedre?
Forøvrig godt å se at du har vært tilstede de få (2 ganger) SKF har blitt tauet. Det beviser bare at du har særdeles lite å bruke tiden din på, utenom her på forumet.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå har jeg jo fått med meg at ingen på forumet egentlig kan assosieres med SKF og stort sett aldri har gjort noenting de kan klandres for, men hva tror du skal til for å få folk til å slutte å maltraktere hverandre i LSKs navn? Ingen av dere later til å ha den ringeste interesse av at dansingen opphører og ingen andre enn dere har den ringeste interesse av at den fortsetter.
Hva er forebygging i dette tilfellet?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Tja, ON, du er visst ekspertisen her; Hva ville fungert preventivt?
Nå har jeg jo fått med meg at ingen på forumet egentlig kan assosieres med SKF og stort sett aldri har gjort noenting de kan klandres for, men hva tror du skal til for å få folk til å slutte å maltraktere hverandre i LSKs navn? Ingen av dere later til å ha den ringeste interesse av at dansingen opphører og ingen andre enn dere har den ringeste interesse av at den fortsetter.
Hva er forebygging i dette tilfellet?Kommentar
Kommentar