Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
Det må du nesten spørre vakta som sa det om, jeg er helt enig og skjønte ikke grunnen. Vi som ble holdt igjen stod helt rolig når det var bråk og selvfølgelig gjorde vi det. Bråk mellom medsupportere er bare idiotisk. Vakta var nok bare ikke oppdatert.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Andre gangen det smalt så måtte folk fra "Ultras Lillestrøm-buret" holdes igjen fra å løpe over gjerdet, det vet jeg og det vet du. Hva de skulle kan vi bare spekulere i, jeg tipper de ikke skulle løpe bort for å hjelpe juletrærne.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Ingen som var på vei over noe gjerdet.Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Det er vell litt feil? jeg stod jo ved siden av deg og Tony å pratet og alle løp bort til gjerdet for å se hva som skjedde. Og det er vell ikke så rart? Når det smellet på en tribune vil man ofte se hva som skjer. Var flere fra "burdet" som sang ut med svinet og kom med sleng bemerkninger så det stemmer ikke helt. Men at det var mange som var på gjerdet stemmer.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Nå stod jeg på andre siden av gjerdet og det stemmer ikke. Mulig vaktene stilte seg opp for å hindre at noe skulle skje, men ingen var på vei over gjerdet. Man vet selv hvor dumt det hadde vært for de som hadde involvert seg.Kommentar
-
De stod et par rader foran meg i første omgang. I følge kjentfolk var det et par gamle av gamlekara fra SKF samt et par nye hangarounds. Jeg kjenner svært få av disse ansiktene. Jeg kan ikke si at jeg følte meg truet av dem, men hvem vet, kanskje de skulle sette på plass meg i pausen, men valgte noen andre da jeg tuslet avgårde så fort pausesignalet komMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Jepp og jeg stod ved siden av deg. At du husker såpass selektivt er overraskende.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Dette er bare tull Rønnern. Det var mange som hang over gjerdet for å prøve å se hva som skjedde, men det var ingen som var på vei over. Det som skjedde på tribunen i går var bare latterlig, og det er jeg 100% sikker på at alle de andre enkeltpersonene som hang på gjerdet for å se hva som skjedde også mener.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
At du sier sånn, viser bare ditt trange syn.UFC 05!Kommentar
-
Kommentar
-
Bergdølmo - VÅR mann!!!Kommentar
-
Hvis jeg har mistolket hva som skjedde i går ser jeg frem til SKF sin egen forklaring på hva som skjedde. Jeg ser også frem til svar på om dette er representativt for hva vi kan forvente oss av SKF i 2009.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Normbegrepet i en Casualgruppering er så himmelvid unna KFL sine normer, at en slik "lovnad" er ingenting verdt.
Mange har tydeligvis blitt overrasket over at SKF nå angriper internt. Jeg er ikke overrasket. Casualgrupperinger ser med forakt på supportere som kler seg i klubbfarger, (og hvordan de ser på Tåpelige Hodeplagg Kanaris tør jeg nesten ikke forestille meg.....).
Vi fotballfans ser vanligvis ned på supporterkulturen til håndballens venner og lignende "overhyggelige" supportere. Dersom en ganger dette med 100, så er vi omtrent der Casuals er i forhold til oss vanlige "juletrær". Med en forherligelse av vold i bunnen, er jeg dessverre ikke overrasket at de nå sloss også mot vanlige Kanarifans.
Var mere dette jeg tenkte på for denne gang!! Du mener å ha innsikt i alle agendaer til SKF, hvem de ser ned på,hvem de ser opp til, hvordan de opererer og hvordan normer det er i en generell casualgruppering.Du har jo ikke peiling i det hele tatt jo !
Eneste grunnen til at du skriver det pisset her er for å skape frykt.
Men, for all del, fortsett å skriv som du gjør nå. Om ikke annet så har ihvertfall jeg mange minutters morsom lesing hver gang du poster i en av disse "skumle casual" trådene.Bergdølmo - VÅR mann!!!Kommentar
-
Forøvrig er vold mot medsupportere noe jeg ikke kan sette ord på en gang!Kommentar
-
Kommentar
-
Var mere dette jeg tenkte på for denne gang!! Du mener å ha innsikt i alle agendaer til SKF, hvem de ser ned på,hvem de ser opp til, hvordan de opererer og hvordan normer det er i en generell casualgruppering.Du har jo ikke peiling i det hele tatt jo !
Eneste grunnen til at du skriver det pisset her er for å skape frykt.
Men, for all del, fortsett å skriv som du gjør nå. Om ikke annet så har ihvertfall jeg mange minutters morsom lesing hver gang du poster i en av disse "skumle casual" trådene.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MartiniHyggelig at du setter pris på forsangeren vår, skal vel i hele tatt være glad for at noen faktisk gidder å være det, bør da heller få creds!
Er vel heller du som bør holde deg hjemme neste gang dersom detta er holdninga de...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar