Men var ingen av de som stod i gjeng som var kjernen til bråk her, det var jo de 3 som stod for seg selv som skapte helvete så ser ikke poenget med å utestenge de andre.
Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jeg vet det, men om ul, skf, eller noen andre stod sammen, så ødela de ingenting for meg.
Var de tre idiotene som stod for seg selv og som sloss i pausen som man burde være ute etter.
Er jo ingen hemmelighet at Ultras lager mer liv når de står samlet enn om man skal spre dem utover.
Vil ikke du stå med vennene dine på kamp kanskje?
Praktiserende casuals er i mine øyne like uønskede på stadion om de står spredt, samlet, om de heter dIsko eller SKF.Kommentar
-
Jeg vet det, men om ul, skf, eller noen andre stod sammen, så ødela de ingenting for meg.
Var de tre idiotene som stod for seg selv og som sloss i pausen som man burde være ute etter.
Er jo ingen hemmelighet at Ultras lager mer liv når de står samlet enn om man skal spre dem utover.
Vil ikke du stå med vennene dine på kamp kanskje?
Praktiserende casuals er i mine øyne like uønskede på stadion om de står spredt, samlet, om de heter dIsko eller SKF.
Ja, jeg er rimelig avslappa i forhold til Ultras. Og jeg er helt enig i den siste setninga di.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PhilÅ komme med beskyldninger om at alle i SKF var ruset på "noe annet" enn alkohol, fordi "Han var helt ute og virket veldig aggressiv" er vel litt drøyt.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Vi må gjerne diskutere denne saken, men håper den ikke helt overskygger at KFL har noe å revansjere førstkommende søndag mot Viking.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tror man bør ha vært inni dette miljøet eller ha god kjennskap på annen måte før man skal uttale at "mange" i dette miljøet i Norge tar "hvittpulver".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
Jeg håper og regner med at det er folk fra skf her inne og leser og jeg advarer dere. etthvert forsøk på å sverte sportsklubben fra dere skal slåes hardt ned på...
Med personer som dere er det jammen ikke rart det er krig i verden...Kommentar
-
Ta en helgedag på et utested i Lillestrøm (eller andre steder i norge). Der er det mye forskjellige folk. Folk som drikker seg fra sans og samling, folk som tar noen rolige pils, og folk som velger å kjøre løpet fullt ut, ta en risiko, og ikke bare drikke øl. Sånn er det helt sikkert i casual miljøet også, forskjellige folk, som i resten av landet.
Tror man bør ha vært inni dette miljøet eller ha god kjennskap på annen måte før man skal uttale at "mange" i dette miljøet i Norge tar "hvittpulver".
Må forresten presisere at jeg ikke har den fjerneste peiling på hvem som sloss, om de var UL, SKF, KFL, THK, Råholt Kanaris eller noen andre... Jeg uttrykker bare mitt misnøye med casuals kulturen***Større baller enn vett***Kommentar
-
Får ta bilde av alle sammen og stenge de ute. Hvis du selv sier du er en "Casuals" så har du ingenting på en fotball arena å gjøre, uansett om du har gjort noe eller ikke.
Hadde det vært drakt påbud på Kanarifeltet så hadde vi sluppet disse
Kommentar
-
og så klart klarte du å vri de ordene til å bli noe voldelig... Snakker ikke om lavmål-slosskamper, men om seriøse tiltak som utestengelse, politianmeldelse eller lignende...
Ved å lese denne tråden plukker man jammen fort opp hvem som er casuals eller casual-sympatisører her på forumet***Større baller enn vett***Kommentar
-
Edit: Vil legge til at jeg ikke støtter det som skjedde på lørdag, for å klare opp litt.Kommentar
-
Alle vet jo at Casuals dyrker vold, vold er forbudt og dermed burde alle som dyrker vold ikke få adgang på blant annet Åråsen. Går vel ikke ann å være imot ett vedtak om og utestenge disse?
Kommentar
-
Ok, la meg omformulere. jeg møtte denne personen og hans venner ved flere anledninger... Skal ikke se bort ifra at det var der jeg ble introdusert for det "hvite stoffet"***Større baller enn vett***Kommentar
-
Ser du virkelig ikke poenget? Jeg forsøker ikke å si at jeg støtter vold bla bla. Jeg forsøker å poengtere at selvom din kompis, og dine venner har vært bort i det, så betyr ikke det at SKF er dophuer, uansett hvor mye faenskap de finner på.Kommentar
-
mindre årige? er vel ikke så mange under 20.. men jeg vet ikke hva du mener med mindre årige.. å kalle folk for sauer, og i det hele tatt skrive et innlegg som minner om barnehage stadie tyder vel på at du ikke er så veldig gammel heller.AC/DC
Kommentar
-
De kan gjerne sloss så mye de vil for min del, bare de ikke gjør det inne på en arena.
Kommentar
Kommentar