Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Og akkurat da hadde nok det vært like "kult" som det å være pent kledd er nå..moten forandrer segKommentar
-
Dette er en diversetråd om casuals og ultras, så kleskode høre vel hjemme her, selv om mange, meg inkludert, mener den biten er utdebattert. Noen velger klesstil på tribunen for å vise hvilket lag man støtter, andre velger klesstil for å vise hvilken gruppering man tilhører. Så lenge målet er å støtte laget, og ikke lage bråk, så bør det være plass til alle.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Håper SKF kan dra igang retro og skape bølge.
-Carl HeinzKommentar
-
Vil ikke trykke tommel opp på denne.
Upassende å gå i Naziuniform i ecup mot et tysk lag, Ku Klux Klan drakt i en vennskapskamp mot et Afrikansk lag, Engadrakt på feltet 13.april, osv.
Jeg ville for egen del absolutt ikke gått i et helhetlig antrekk som indikerte at jeg gikk "pent kledd" heller.
Ja det var sikkert det han mente. For et barnslig innlegg.Cupmestere 2007:DKommentar
-
Vil ikke trykke tommel opp på denne.
Upassende å gå i Naziuniform i ecup mot et tysk lag, Ku Klux Klan drakt i en vennskapskamp mot et Afrikansk lag, Engadrakt på feltet 13.april, osv.
Jeg ville for egen del absolutt ikke gått i et helhetlig antrekk som indikerte at jeg gikk "pent kledd" heller.
Hvis du har lyst til det så går du i det! Det er jo ditt valg. Men ja, upassende.Kommentar
-
Dersom politiet ønsker å ha kontroll over dem ved å ha dem samlet på stadion så gjør de vel et unntak. Dersom det ikke er tilfellet så bør man jo håndheve reglementet slik som for hjemmesupporterne.Kommentar
-
Skal man nekte Isko må man vel også nekte Ultras grupper som Ultras Nidaros, SaC, Ultras 1905 også. Kan bli spennende.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Tja, i tribunereglementet til LSK så virker det ikke som det er all verdens forskjell:
§ 4 Uønskede grupper
Casualsgrupper er uønsket på Åråsen. Grupper med tilknytning til LSK som opptrer som casuals vil bli bortvist fra Åråsen.
Ultrasgrupper er uønsket på Åråsen. Grupper med tilknytning til LSK som kommer uniformert som eller for øvrig opptrer som ultras vil bli bortvist fra Åråsen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar