Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
Ja selvfølgelig er den her inne som mener at rett skal være rett og sannheten skal frem den som er forskrudd.
ikke han som automatisk sluker alt kfl sier og tror blindt på alt de lirer av seg.
Virkelig glad vi ikke har sånne som deg i verken styret eller politiet her i norge..En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
99.9 % prosent støtte kommer fra 99.9 % erfaring. Bare dritt og bråk hele tiden, deretter skal alt tåkelegges og benektes. Dette miljøet har ødelagt sin egen troverdighet, da er det ikke lett å sverte andres. Forøvrig er jeg svært uenig med deg i hvem som fremstår som forskrudd av oss, Bjornardo.
Denne tar forøvrig kaka:MCMXVIIKommentar
-
Unnskyld utrykket men hva pokker veit du om rullebladet og vandlen til de involverte i denne saken?
Jeg har ikke reint rulleblad jeg,tidligere straffedømt.. siden jeg har kjørt for fort og ble tatt for det.er det veldig relevant i saken her? er jeg da automatisk mindre troverdig en et styremedlem? (da spes siden styremedlemer nåværende og tidligere er dømt for vesentlig værre ting en fart)En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Unnskyld utrykket men hva pokker veit du om rullebladet og vandlen til de involverte i denne saken?
Jeg har ikke reint rulleblad jeg,tidligere straffedømt.. siden jeg har kjørt for fort og ble tatt for det.er det veldig relevant i saken her? er jeg da automatisk mindre troverdig en et styremedlem? (da spes siden styremedlemer nåværende og tidligere er dømt for vesentlig værre ting en fart)Kommentar
-
Noe har i alle fall skjedd og noen taper ansikt. Nok en gang er det de ytterligående folka som diskuteres. Hva med snart å ta et oppgjør med seg selv?Kommentar
-
Jeg har en sønn på tre år som elsker LSK, og liker å være med pappa på fotballkamp. Ingenting er så stort som å se Gullik, Espen Søgård, høre KanariFansen synge, osv. Han har lært seg flere LSK-sanger, og går helst med den gule drakta.
La meg si det sånn; jeg håper å kunne ta med sønnen min på fotballkamp framover, uten å være redd for at han blir skremt, eller i verste fall skadet, av en gjeng idioter.Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Jeg har en sønn på tre år som elsker LSK, og liker å være med pappa på fotballkamp. Ingenting er så stort som å se Gullik, Espen Søgård, høre KanariFansen synge, osv. Han har lært seg flere LSK-sanger, og går helst med den gule drakta.
La meg si det sånn; jeg håper å kunne ta med sønnen min på fotballkamp framover, uten å være redd for at han blir skremt, eller i verste fall skadet, av en gjeng idioter.
Og ta med barna på kamp er vel strengt tatt ikke farlig i det hele tatt.
Når det "smeller" er det somregel langt unna stadion..En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Jeg ville nå i alle fall skånet alle barn for endel av det jeg har sett på match opp gjennom årene, uavhengig om hva de involverte har på seg. Det beste eksempelet er vel det som hendte på Nadderud i fjor - noe som åpenbart vil oppleves som veldig skremmende for de små.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Mye enklere å evakuere bermen.
Det er mulig det er sånn på film eller i bøker. Dessverre ser det ut til at pøbelene har et generelt atferdsproblem og ikke helt klarer å leve opp til mytene.Last edited by reka; 26.05.2009, 08:24.Kommentar
-
ja det er klart. tidligere styremedlemmer som går amokk med bluss burde barn skjermes for. klart det er skremmende,har ingen problemer med og forstå det.
Men poenget mitt var at det strengt tatt er veldig lite problemer på stadioner i norge.. så man kan fortsatt trygt dra med barn på kamp for og støtte fugla.En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Litt temperatur (da i form av synging, noen nidviser osv) kan jeg tåle, og det lever sønnen min godt med også. Men om det skulle komme til slåssing, vil jeg for alt i verden unngå at han er tilstede. Nå er selvfølgelig askebeger-kastinga på Torshov en VIF-greie, men hvem vet om noe tilsvarende kan skje langs Alex`en på vei til kamp? Jeg stoler ihvertfall ikke blindt på det!Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Mest fornuftige du har sagt så langt, det er ikke farlig å dra på fotballkamper!!Daukjøtt Felt CKommentar
-
ja det er klart. tidligere styremedlemmer som går amokk med bluss burde barn skjermes for. klart det er skremmende,har ingen problemer med og forstå det.
Men poenget mitt var at det strengt tatt er veldig lite problemer på stadioner i norge.. så man kan fortsatt trygt dra med barn på kamp for og støtte fugla.
Dersom vi ønsker at det skal fortsette å være relativt trygt å gå på match er det åpenbart at det må tas ett oppgjør med ukulturen som har bredt om seg de siste årene, og her har enkelte miljøer rundt LSK så absolutt vært delaktige. Disse miljøene må det ryddes i - som reka sier "evakuer bermen".
Forøvrig er det interessant at det ved enhver anledning trekkes inn (tidligere) styremedlemmer der det er mulig. Er det noen som har bedt om offentlig unnskyldning for de feiltrinnene de har tatt er det nettopp disse. Det som er mer bekymringsverdig er de som lager brøk og støy og kontinuerlig påkrever seg uskyld.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Litt temperatur (da i form av synging, noen nidviser osv) kan jeg tåle, og det lever sønnen min godt med også. Men om det skulle komme til slåssing, vil jeg for alt i verden unngå at han er tilstede. Nå er selvfølgelig askebeger-kastinga på Torshov en VIF-greie, men hvem vet om noe tilsvarende kan skje langs Alex`en på vei til kamp? Jeg stoler ihvertfall ikke blindt på det!
Jeg har vært med på alle kampene i år og så og si alt i fjor, men har enda til gode å oppleve noe slåssing(vi har jo selvsagt stabæk episoden) på vei til stadion, inne på stadion, på puben osv. De få gangene det har vært noe så er det langt unna der "vanlige" supportere holder til. Så det er nok helt trygt å kom på LSK kamper!.Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar