Div. om ultras og casuals

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

Gleder meg veldig til vi begynner å se flotte og usensurerte closeupbilder av de "oppegående" slåsskjempene i media.

Da skal vi nok også få se hvor stolte Sambadansernes Kvikkstep (sic) Forening egentlig er av fritidssyslene sine.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
      ingen trenger egentlig å vite om de "slemme" tingene gutta gjør for stort sett møtes de vel på en bortgjemt parkeringsplass eller park og gjør ingen andre no. Konflikten oppstår når resten av verden plutselig skal bry seg
      Hadde du bare hatt rett i dine uttalelser. Slåsskamp på bortefeltet i Telefonhallen og bråket på Torshov forteller meg noe annet. Jeg bryr meg om at mine småbarn skal måtte oppleve dette når alt de ønsker er å se på LSK og være med å synge og hoppe sammen med KFL. Jeg bryr meg om at vakter/styremedlemmer skal måtte motta all mulig dritt fra folk som ikke klarer å oppføre seg innefor normale normer og regler.

Man kan ikke rettferdiggjøre sin egen dårlige oppførsel med at andre mennesker har gjort dumheter tidligere.
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
      Mr.Jordbakke

Kommentar

• Bjornardo
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jul 2008
        • 56

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Hadde du bare hatt rett i dine uttalelser. Slåsskamp på bortefeltet i Telefonhallen og bråket på Torshov forteller meg noe annet. Jeg bryr meg om at mine småbarn skal måtte oppleve dette når alt de ønsker er å se på LSK og være med å synge og hoppe sammen med KFL. Jeg bryr meg om at vakter/styremedlemmer skal måtte motta all mulig dritt fra folk som ikke klarer å oppføre seg innefor normale normer og regler.

Man kan ikke rettferdiggjøre sin egen dårlige oppførsel med at andre mennesker har gjort dumheter tidligere.
        Herregud mann. bråket på torshov,var det inærheten av kampen? ehm nei? hvorfor i helvette skulle det da være utrygt og ta med unga dine på kampen? leser du det du skriver?
        men er enig i at slåssinga i gymsalen var unødvendig..
        En folkelig enkeltperson. :)

Kommentar

• mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

Opprinnelig skrevet av Nordby
          Har du sett noddy? Betyr ikke at det kjører en liten klovn rundt i en rød bil fordet..Klovn!
          Kanskje dere burde se mer på Noddy og hente inspirasjon for god oppførsel der...
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
          Mr.Jordbakke

Kommentar

• egil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1119

Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
            Je vedder på at den blir henlagt.
            Hva skal vi vedde om?
            En kasse pils eller et judokurs?
            Vi kan jo vedde om et yogakurs i regi av Yoko Ono, kanskje?
            KFL - medlem nr 23

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Opprinnelig skrevet av Bjornardo
              Herregud mann. bråket på torshov,var det inærheten av kampen? ehm nei? hvorfor i helvette skulle det da være utrygt og ta med unga dine på kampen? leser du det du skriver?
              men er enig i at slåssinga i gymsalen var unødvendig..
              Vær snill og les hva jeg har sitert HolterKanaris på og mitt svar en gang til.

Klart jeg leser hva jeg skriver. Kanskje du burde gjøre det samme?

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

• FC Lillestrøm
                I karantene
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 198

Opprinnelig skrevet av egil
                Vi kan jo vedde om et yogakurs i regi av Yoko Ono, kanskje?
                Det blir koselig egil.
                Du og jeg på yoga kurs, men håper vi kan droppe yoko til fordel for kari jaquesson, har litt mer sansen for hu.

Kommentar

• Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                  Gleder meg veldig til vi begynner å se flotte og usensurerte closeupbilder av de "oppegående" slåsskjempene i media.

Da skal vi nok også få se hvor stolte Sambadansernes Kvikkstep (sic) Forening egentlig er av fritidssyslene sine.
                  Det blir også spennende å se om arbeidsgiverne deres blir så imponert at de forfremmes til enda høyere stillinger.

Kommentar

• egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har en sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.

Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.

Jeg har videre lagt merke til at innleggene fra disse stort sett har samme setningsoppbygging og språkbruk som en annen debattant her inne.

Jeg spør direkte; Er det noen her som opererer med flere nick? Hva er i tilfelle meningen med det?
                    KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Bjornardo
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jul 2008
                      • 56

Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.

Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem også er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.

Jeg har videre lagt merke til at innleggene fra disse stort sett har samme setningsoppbygging og språkbruk som en annen debattant her inne.

Jeg spør direkte; Er det noen her som opererer med flere nick? Hva er i tilfelle meningen med det?
                      Her mener du sikkert meg blant annet.
                      jeg er ikke medlem i skf,jeg opererer ikke under flere nick,jeg har vært registrert på forumet her en god stund uten og ha postet noe særlig,jeg har fått rødt kort siden jeg la ut bilde av tidligere styremedlem da han ble arrestert.
                      En folkelig enkeltperson. :)

Kommentar

• FC Lillestrøm
                        I karantene
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 198

Det har i tidligere tråder om SKF kommet frem at sentrale personer i SKF later som om de er utenforstående sympatisører. Dette er en jævlig feig debatteknikk, fordi en prøver å late som en har en sterk utenforstående "oponion" som støtter dem.

Det har dukket opp en del nye brukere i den siste tiden, som støtter SKF i denne tråden. Det forundrer meg litt, da dere neppe er så populære blandt vanlige Kanarifans. Jeg ser også at noen av dem er satt i karantene etter relativt få innlegg. Jeg har gått igjennom innleggene og kan ikke se grunnen til at de er satt i karnantene ut i fra innleggene. Innleggene kvalifiserer neppe til kort.

Jeg hadde to men turbojenta blei desverre sletta

Kommentar

• _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4400

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                          Må si jeg synes det er litt spesielt å gå og glede seg til det. Liker du mannfolk, eller tror du det blir mindre slossing og mindre støy av den grunn?

Enda mer spesielt er at gutter som sloss i gatene på død og liv skal få trykt trynet sitt i mediene, mens voldtektsmenn, pedofile, drapsmenn og ranere skal bli sensurert uten diskusjon. Men folk er forskjellige!
                          ..................

Kommentar

• Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

Opprinnelig skrevet av Bjornardo
                            Mannschaft seriøst. du må være en av de mest ignorante folkene her inne! fordi man har gjort noe galt en gang i livet er du automatisk en uhelbredlig kjeltring?
                            nordby : joda bøker er virkelige,samme med filmer og alle avisoppslag.
                            virker som noen her inne mener at casuals er værre en hitler og pablo escobar tilsammen.
                            Om man gjør noe galt, gjør opp for seg og angrer oppriktig har man vært kjeltring.
                            Om man gjør noe galt gang på gang er man FORTSATT en kjeltring.

Virker som noen her liker å bruke ungdomskoleargumenter. Dersom noen sier drit i å sloss i LSKs navn, drit i å vanære LSK og drit i å true folk for å spre frykt så betyr ikke det nødvendigvis at de mener mottakeren er noe mer en et godt gammeldags rasshøl.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• egil
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1119

Jeg hadde to men turbojenta blei desverre sletta

Siden du svarer, kan jeg jo spørre deg direkte om du ikke tilfeldigvis er "onkel Richard" og "Kaptein Morgan" også?
                              KFL - medlem nr 23

Kommentar

• FC Lillestrøm
                                I karantene
                                Forumonanist
                                • Aug 2006
                                • 198

Siden du svarer, kan jeg jo spørre deg direkte om du ikke tilfeldigvis er "onkel Richard" og "Kaptein Morgan" også?

Jeg er mange forskjellige personer jeg, men heldigivs tar jeg medisiner som hjelper litt i alle fall.

Kommentar

• egil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1119

Jeg er mange forskjellige personer jeg, men heldigivs tar jeg medisiner som hjelper litt i alle fall.

Ble det litt "svett" å svare ordentlig?
                                  KFL - medlem nr 23

Kommentar

• FC Lillestrøm
                                    I karantene
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2006
                                    • 198

Ble det litt "svett" å svare ordentlig?

Jada, jeg er begge to og en del andre her også.
                                    Hvis du finner tre av de andre brukerene skal jeg spandere yoga kurset på deg, uavhengig av utfallet i "drapstrusselsaken". Morsomt at det nå er du som kommer med konspirasjonstorier med en gang noen retter et litt kritisk søkelys mot måten skf blir behandlet på.

Kommentar

• egil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1119

Jada, jeg er begge to og en del andre her også.
                                      Hvis du finner tre av de andre brukerene skal jeg spandere yoga kurset på deg, uavhengig av utfallet i "drapstrusselsaken". Morsomt at det nå er du som kommer med konspirasjonstorier med en gang noen retter et litt kritisk søkelys mot måten skf blir behandlet på.
                                      Siden du kaller det en konspirasjonsteori, er det i orden for deg at jeg sender en pm til en moderator og spør om grunnen til at f.eks "Onkel Richard" er satt i karantene.

Er det i orden for deg om jeg publiserer svaret?

Dere er jo så opptatt av sannheten i SKF for tiden, så da får jeg evt. underbygge med et moderatorsvar. Ser forøvrig at RSP har satt tommel opp til min teori, så det virker jo interessant.
                                      KFL - medlem nr 23

Kommentar

• FC Lillestrøm
                                        I karantene
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 198

Forresten ganske fantastisk at man skal begynne å beskylde folk for å dobbelnicke fordi flere og flere har andre meninger enn seg selv. Hvis man tar seg tid til å snakke med andre enn de som er totalt farget og støtter styret uansett så viser det seg faktisk at flere og flere er kritiske til hvordan man har opptrer ovenfor disse pøblene.

Kommentar

• FC Lillestrøm
                                          I karantene
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2006
                                          • 198

Siden du kaller det en konspirasjonsteori, er det i orden for deg at jeg sender en pm til en moderator og spør om grunnen til at f.eks "Onkel Richard" er satt i karantene.

Er det i orden for deg om jeg publiserer svaret?

Dere er jo så opptatt av sannheten i SKF for tiden, så da får jeg evt. underbygge med et moderatorsvar. Ser forøvrig at RSP har satt tommel opp til min teori, så det virker jo interessant.

Kjør på!
                                          Det er greit for meg, men nå veit jo ikke jeg om det er greit for onkel richard da?

Kommentar

Working...