Er enig i det meste som sies her, men siden "alle" har så mye i mot casuals, ønsker å vende dem ryggen, bli kvitt dem osv....., så blir det dumt at de som ønsker casuals problemet vekk, holder diskusjonen om casuals gående....Denne tråden er oppe i over 90 sider....Det er over 90 sider med oppmerksomhet, og det er jo det de ønsker! (Ja, jeg vet det diskuteres andre ting her og)
Steng tråden eller gjør den om til en annen tråd, ikke hold i gang en tråd der det "alle" ønsker bort, diskuteres jevnlig.
Men jeg kan jo ikke bestemme dette. Dere diskuterer hva dere vil, og mod. bestemmer hva som er ok. Kun ment å påpeke hvor ironisk hele greia er egentlig.
Selv støtter jeg ikke casuals, men jeg vet at de vil fortsette med sitt, uansett hva jeg mener her på forumet.
Og ja, jeg vet jeg holder tråden i gang med dette innlegget, og kanskje skaper jeg en ny diskusjon, men det er kun ment som en "tankevekker"
Uansett om dere er enige eller ikke, alle mann til Skien på søndag!
Steng tråden eller gjør den om til en annen tråd, ikke hold i gang en tråd der det "alle" ønsker bort, diskuteres jevnlig.
Men jeg kan jo ikke bestemme dette. Dere diskuterer hva dere vil, og mod. bestemmer hva som er ok. Kun ment å påpeke hvor ironisk hele greia er egentlig.
Selv støtter jeg ikke casuals, men jeg vet at de vil fortsette med sitt, uansett hva jeg mener her på forumet.
Og ja, jeg vet jeg holder tråden i gang med dette innlegget, og kanskje skaper jeg en ny diskusjon, men det er kun ment som en "tankevekker"
Uansett om dere er enige eller ikke, alle mann til Skien på søndag!
Kommentar