Div. om ultras og casuals

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • detvarvondtdet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 398

Opprinnelig skrevet av egil
    Jeg vet ikke om henvendelsen din er ment til meg eller til Helguson, men det er vel i utgangspunktet Helguson som har dratt Millwall inn i dette (med postivt fortegn). Dette har han fått svar på, og hvor mange mener at Millwall-"kulturen" er sterkt uheldig og lite ønskelig her på berget.

Jeg er forøvrig enig i at vi heldigvis ikke kan sammenligne norske casualproblemer med Millwall sin store problemer.

-Den var ment til Helguson. Bare litt artig at han nevnte Millwall da jeg har et sterkt forhold til Millwall. Men jeg er helt enig i at "millwall-kulturen" som du kaller det er forkastelig. Jeg ønsker selvfølgelig ikke slike tilstander i Norge. Det vil du fort oppdage ved å ta en titt på mine tidligere innlegg

Når det er sagt så er Millwall så uendlig mye mer en vold og pøbler. Masse bra folk som holder med Millwall og samtidig tar sterk avstand fra vold.
    "Dere kan sitere meg på dette:
    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
    Fjøra

Kommentar

• Stanley
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2006
      • 108

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Par spørsmål.
      Vil det være viktig for KFL å få slutt på denne bitterheten? Slik KFL fremstår i dag er det en meget sammensveiset gjeng, men unntak av noen alternative som holder seg utenfor.
      Du viser jo en enorm innsikt i hva som foregår utenfor kfl-lokalet, kfl-feltet og dette nettforumet som angivelig skal være ett sted for fri debatt.

Alle som har en snev av oversikt vet at det er opptil flere tidligere styremedlemmer, enkelte talsmenn/ledere fra kfl på 90-tallet, en haug av de som var med fra første stund under tv-bua, så å si hele Flisbyen BK miljøet, gamle A-lags spillere fra 70-tallet etc etc som IKKE ville tatt i dagens kfl med ildtang en gang.

Du er en patetisk figur rønnern, du går inn i en diskusjon med meg, samtidig som du sensurerer innleggene mine. Jeg kom med bevislige argumenter for kriminelle i KFL uten å nevne navn og innleggene blir slettet? Gode eksempler på at KFL fortsatt skjuler sanheten og ikke ønsker åpenhet.

Men.....heldigvis finnes det en rekke andre debattforumer der vi kan fortsette, sanheten kommer fram uansett.

Kommentar

• iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

Opprinnelig skrevet av Stanley
        Du er en patetisk figur rønnern, du går inn i en diskusjon med meg, samtidig som du sensurerer innleggene mine. Jeg kom med bevislige argumenter for kriminelle i KFL uten å nevne navn og innleggene blir slettet? Gode eksempler på at KFL fortsatt skjuler sanheten og ikke ønsker åpenhet.
        Slutt og prat piss Stanley, ingenting blir sensurert, ingenting blir slettet så lenge man holder seg til forumreglene. Det klarer ikke du dermed blir ting fjernet. Dette gjelder selvsagt alle brukere av forumet.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Stanley
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2006
          • 108

Opprinnelig skrevet av iL
          Slutt og prat piss Stanley, ingenting blir sensurert, ingenting blir slettet så lenge man holder seg til forumreglene. Det klarer ikke du dermed blir ting fjernet. Dette gjelder selvsagt alle brukere av forumet.
          Ok, så en moderator kan komme med ett svar i den tonen, insinuere at jeg lyver. Ok da regner jeg også med at følgende fargerike språk blir godtatt: Hva faen er det du snakker om din løk. Det er klart det er sensur når halve innlegget blir slettet. Fakta og opplysninger som er offentlig informasjon, fra media og dette bedritne nettstedet blir slettet som ryktespredning. Lykke til videre i livet, kfl.no er det eneste stedet null som deg og rønnern kommer til å kunne utøve makt.
          Last edited by Stanley; 23.09.2009, 19:37. Begrunnelse: ....

Kommentar

• iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

Opprinnelig skrevet av Stanley
            Ok, så en moderator kan komme med ett svar i den tonen, insinuere at jeg lyver. Ok da regner jeg også med at følgende fargerike språk blir godtatt: Hva faen er det du snakker om din løk. Det er klart det er sensur når halve innlegget blir slettet. Fakta og opplysninger som er offentlig informasjon, fra media og dette bedritne nettstedet blir slettet som ryktespredning. Lykke til videre i livet, kfl.no er det eneste stedet null som deg og rønnern kommer til å kunne utøve makt.
            Ja du juger. Som sagt; følger du reglene blir ikke ting fjernet. Såklart fjerner vi ting som strider med reglene. Enkelt.

Kommentar

• techern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2007
              • 327

Opprinnelig skrevet av iL
              "Piss" er tydeligvis et ord som kun er forbeholdt moderatorer og ikke vanlige forumbrukere, hvis jeg har tolket advarselet jeg fikk pr pm korrekt.

Jeg vil også bli moderator!
              Shut up and focus on the good things

Kommentar

• iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

Opprinnelig skrevet av techern
                "Piss" er tydeligvis et ord som kun er forbeholdt moderatorer og ikke vanlige forumbrukere, hvis jeg har tolket advarselet jeg fikk pr pm korrekt.

Jeg vil også bli moderator!
                ? vennligst utdyb

Kommentar

• techern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 327

Hold deg ellers til saken, å unngå å omtale andres meninger som "piss."
                  -En del av et pm jeg fikk i forbindelse med å foreslå at denne tråden kunne ha vært stengt.

Det var vel nettop det du gjorde ovenfor, så er jo litt pussig at jeg fikk tilsnakk for å gjøre nøyaktig det samme tidligere i tråden.. med mindre dette som sagt da er en fordel ved å være moderator.

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av techern
                    -En del av et pm jeg fikk i forbindelse med å foreslå at denne tråden kunne ha vært stengt.

Det var vel nettopp det du gjorde ovenfor, så er jo litt pussig at jeg fikk tilsnakk for å gjøre nøyaktig det samme tidligere i tråden.. med mindre dette som sagt da er en fordel ved å være moderator.
                    Eneste advarselen du har fått er for brudd mot § 18 Ikke ta jobben som moderator

Og nei moderatorer kan ikke gjøre ting andre brukere ikke kan, vi er underlagt de samme reglene som alle andre.

Kommentar

• techern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 327

Et tillegg i advarselen jeg fikk som gikk under kategori "rødt kort" var at jeg skulle unngå å omtale andres innlegg/meninger som "piss".
                      Var bare litt komisk at en annen moderator nettop gjorde dette.. mens jeg ble frabedt om å gjøre det samme.

Kommentar

• Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

Lurte på en ting som Stanley skrev på tribunekultur.com?

Dette styremedlemet er det samme som i sommer fikk sparken etter eks antall år i kfl styret. Du vet nok hvem jeg sikter til. Han er tidligere omtalt som Der Fuhrer her på forumet.
                        Fikk han sparken eller er dette bare tull?

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Opprinnelig skrevet av Serbern
                          Lurte på en ting som Stanley skrev på tribunekultur.com?

http://www.tribunekultur.com/viewtop...=253&start=250
                          Den ofisielle grunnen er vel at han gikk av pga helsemessige årsaker eller noe.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

Opprinnelig skrevet av Serbern
                            Arild Myklebust trakk seg fra styret i Kanari-Fansen.
                            Vidar Evje

Kommentar

• mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

Kanskje på tide å spore tilbake til topic?

Jeg foreslår at det innkalles til et åpent allmøte for alle supportere av LSK etter sesongslutt hvor vi tar en evaluering av tribunereglementet, diskuterer på et saklig nivå årets sesong og prøver å stake ut en positiv kurs for tribunelivet for 2010.
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                              Mr.Jordbakke

Kommentar

• Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 501

Synes noen av dere som gjentar og gjentar beskyldninger fremstår som bittre gamle gubber som ikke kan bli ferdig med en sak. Dere forventer styret i KFL skal kneble og kaste ut en i KFL for en gammel sak dere FØRST NÅ tar dere frem bevis og viser det til styret i KFL!!! Nei, dette lukter like ille som ei brukt bleie som har ligget å godgjort seg i en uke i solsteika.

Ja, han sa helt sikkert noe dere ble såret eller redd av den gangen for lenge siden dette skjedde, men se til å bli voksen og slutt å gå rundt med den sutringa deres når saken er så gammel som den er.

Jeg utaler meg på bakgrunn av hva som har kommet frem her på forumet, så hvis det er noe jeg ikke veit så må dere for all del informere meg istedenfor å angripe meg.

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Fikk hodeskader etter casuals-angrep

– De spurte om noe på norsk, som jeg ikke forsto. Så smalt det, sier den polske 27-åringen som søndag kveld ble angrepet av fotballpøbler.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Jeg foreslår at det innkalles til et åpent allmøte for alle supportere av LSK etter sesongslutt hvor vi tar en evaluering av tribunereglementet, diskuterer på et saklig nivå årets sesong og prøver å stake ut en positiv kurs for tribunelivet for 2010.
                                    KFL kommer ikke til å innkalle til et åpent allmøte slik jeg har foreslått, men det blir et medlemsmøte ved sesongslutt.
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                    Mr.Jordbakke

Kommentar

• egil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1119

Opprinnelig skrevet av reka
                                      Fikk hodeskader etter casuals-angrep

– De spurte om noe på norsk, som jeg ikke forsto. Så smalt det, sier den polske 27-åringen som søndag kveld ble angrepet av fotballpøbler.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3337238.ece

Dette med æreskodekser og at uskyldige ikke skal rammes brytes gang på gang. Denne gang i Bergen.

Får håpe at disse svina blir bura inne lenge.
                                      KFL - medlem nr 23

Kommentar

• techern
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2007
                                        • 327

Dårlig gjort. Slike hendelser bør ikke forekomme, og folk bør vite bedre.
                                        Last edited by techern; 10.11.2009, 00:19.

Kommentar

• Fuglefar
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2006
                                          • 202

Jeg blir bare så jævlig forbanna når jeg leser sånne historier. Forbanna idioter som går rundt å banker opp tilfeldige forbipasserende. De burde hvert bura inne lenge, lenge:twisted:
                                          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

Working...