Div. om ultras og casuals

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JMKANARI
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2007
    • 170

Forbanna idioter!

Denne gangen var det Brann-"tilhengere", men neste gang kan det like gjerne være fra Lillestrøm. Det her liker jeg overhodet ikke, og som jeg har sagt tidligere; jeg liker å ha med meg sønnen min på 4 på kamp, men det går selvsagt ikke når faren er der for å bli overfalt i Alex`en...

Jævla suppehuer!
    Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

Kommentar

• ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

Opprinnelig skrevet av JMKANARI
      Forbanna idioter!

Denne gangen var det Brann-"tilhengere", men neste gang kan det like gjerne være fra Lillestrøm. Det her liker jeg overhodet ikke, og som jeg har sagt tidligere; jeg liker å ha med meg sønnen min på 4 på kamp, men det går selvsagt ikke når faren er der for å bli overfalt i Alex`en...

Jævla suppehuer!
      Herregud. Tror du virkelig en barnefamilie kommer til å bli overfalt i Alex`en? Det kommer aldri, aldri til å skje, og om det skulle skje så er det ihvertfall ingen fra Lillestrøm som står bak det. Og om noen fra Lillestrøms alternative miljø skulle oppdage noe sånt så skal jeg love deg at det hadde blitt rabalder.

Kommentar

• superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

Opprinnelig skrevet av ON
        Herregud. Tror du virkelig en barnefamilie kommer til å bli overfalt i Alex`en? Det kommer aldri, aldri til å skje, og om det skulle skje så er det ihvertfall ingen fra Lillestrøm som står bak det. Og om noen fra Lillestrøms alternative miljø skulle oppdage noe sånt så skal jeg love deg at det hadde blitt rabalder.
        Herlig. Voldsmenn lover å utøve vold om andre utøver vold...
        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Henger meg på hypen og lover å banke opp de som banker opp de som banker de man ikke skal banke opp.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

Opprinnelig skrevet av JMKANARI
            Forbanna idioter!

Jævla suppehuer!
            Altså, hvis man skal gå rundt og være redd for alt som kan skje så kan man like gjerne holde seg hjemme. Det finnes idioter i trafikken også, men man kan da ikke la være å kjøre bil selvom du kan møte på en idiot som fyllekjører. Ro ned paranoia'n littegrann kanskje
            ..................

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4400

Hvor skrev han noe om vold? "Rabalder" kan da bety litt av hvert.
              ..................

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Hvor skrev han noe om vold? "Rabalder" kan da bety litt av hvert.
                Og ellers? Hvordan går det der du sitter blandt tusser og troll og venter på julenissen?

Hvor naiv tror du den jevne forumrunker er?
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Jeg skrev aldri noe om vold. Men jeg hadde da selvfølgelig gått i mellom og tatt støyten selv om f.eks isko boys hadde gjort dette, fremfor å la en familiefar med en ti åring få det. Hadde ikke du gjort dette selv, så er du en dust.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Jeg skrev aldri noe om vold. Men jeg hadde da selvfølgelig gått i mellom og tatt støyten selv om f.eks isko boys hadde gjort dette, fremfor å la en familiefar med en ti åring få det. Hadde ikke du gjort dette selv, så er du en dust.
                    Så du er en del av Lillestrøms "alternative supportermiljø"?
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

Så du er en del av Lillestrøms "alternative supportermiljø"?
                      Ja, men det betyr da ikke at jeg slåss i sportsklubbens navn fordet, gjør det? Bare at jeg ikke ønsker å være en del av KFL foreløpig pr.d.d ettersom det er mye jeg er uenig i, men kall det "det nye styret" virker å endelig være på rett spor hadde man bare blitt kvitt gamle "regninger" først. Noe som desverre ikke ser ut til å skje, men det er en annen debatt.

Fram til jeg mener KFL er mer på rett vei igjen; Ja, så betrakter jeg meg som en del av LSKs uoffisielle miljø.

Kommentar

• JMKANARI
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Oct 2007
                        • 170

Ja, men det betyr da ikke at jeg slåss i sportsklubbens navn fordet, gjør det? Bare at jeg ikke ønsker å være en del av KFL foreløpig pr.d.d ettersom det er mye jeg er uenig i, men kall det "det nye styret" virker å endelig være på rett spor hadde man bare blitt kvitt gamle "regninger" først. Noe som desverre ikke ser ut til å skje, men det er en annen debatt.

Fram til jeg mener KFL er mer på rett vei igjen; Ja, så betrakter jeg meg som en del av LSKs uoffisielle miljø.

Her kan det være ting jeg ikke har fått med meg på veien, men hva er det egentlig KFL-styret gjør så feil? Er det at de ikke liker slåsskjemper?
                        Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Har ikke folk fra SKF-miljøet allerede truet barnefedre blant kanarifansen da?

Kommentar

• _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4400

Opprinnelig skrevet av reka
                            Har ikke folk fra SKF-miljøet allerede truet barnefedre blant kanarifansen da?
                            Ahh.. Så herlig å ha noe godt lesestoff frem mot seriestart. Skal vi tippe at denne tråden er oppe i 250 sider før april?
                            ..................

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Nå har jo snart alle deltagerne meldt seg. Mangler bare et par dobbeltnickere så er vi igang.

Kommentar

• *46*

Folk som går på fotballkamp for å finne noen å slåss med, kan holde seg hjemme - har ikke noe med idrett å gjøre. De kan heller starte med å melde seg inn i en bokse eller kampsportsklubb for å få utløp for sin triste, bunnløse aggresjon.

Kommentar

• Tubbs
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2009
                                  • 20

Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Folk som går på fotballkamp for å finne noen å slåss med, kan holde seg hjemme - har ikke noe med idrett å gjøre. De kan heller starte med å melde seg inn i en bokse eller kampsportsklubb for å få utløp for sin triste, bunnløse aggresjon.
                                  hvorfor gidde å melde seg inn i bokseklubb når det er mye kulere på fotball for noen

Kommentar

• Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

Opprinnelig skrevet av Tubbs
                                    hvorfor gidde å melde seg inn i bokseklubb når det er mye kulere på fotball for noen
                                    Kanskje fordi en del av de som liker å slåss ofte ikke er på kampene uansett?
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

Til dere casuals: Jeg vet hvor dere bor.

Kommentar

• Ranakanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 501

Og jeg veit hva som er favorittprogrammet på tv til dere casuals: "Skal vi danse" på tv2.

Kommentar

• Tubbs
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Nov 2009
                                          • 20

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                          Og jeg veit hva som er favorittprogrammet på tv til dere casuals: "Skal vi danse" på tv2.
                                          ha ha ha. Dert var dat virkelig morsomt sagt. Veitterlig bilde du hadde av huset til alle casuals også torolf. Finner dere på dette helt selv?
                                          Forumet når ett nytt lavmål. Dog uten min hjelp..

Kommentar

Working...