Div. om ultras og casuals

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

Opprinnelig skrevet av reka
    Flott, da stikker jeg innom. Vi sees!
    Regna med at du ikke ville oppgi navnet ditt ihvertfall. Vel, jeg gjorde det. Du gjorde ikke. Rimelig tåplig av deg å fortsette drittslenginga da eller? En saklig debatt er greit, men de forsøka du har på "gullkorn" blir for dumme når du ikke engang vil stå frem.

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av ON
      Regna med at du ikke ville oppgi navnet ditt ihvertfall. Vel, jeg gjorde det. Du gjorde ikke. Rimelig tåplig av deg å fortsette drittslenginga da eller? En saklig debatt er greit, men de forsøka du har på "gullkorn" blir for dumme når du ikke engang vil stå frem.
      Det er sikkert mulig det foregår slik i ditt hode. Jeg er imidlertid rimelig sikker på at politiet (og sunn fornuft) vil fraråde meg å oppgi navn og andre personalia til folk jeg mistenker er en del av kriminelle miljøer. Dog støter jeg vel på dere igjen en eller annen dag, så får vi heller prates da

Rimelig tåplig av deg å fortsette drittslenginga da eller?
      Ikke glem at det er oss andre som betaler regninga for faenskapet deres. Litt drittslenging bør dere tåle.
      Last edited by reka; 29.11.2009, 15:04.

Kommentar

• ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

Opprinnelig skrevet av reka
        Det er sikkert mulig det foregår slik i ditt hode. Jeg er imidlertid rimelig sikker på at politiet (og sunn fornuft) vil fraråde meg å oppgi navn og andre personalia til folk jeg mistenker er en del av kriminelle miljøer. Dog støter jeg vel på dere igjen en eller annen dag, så får vi heller prates da

Ikke glem at det er oss andre som betaler regninga for faenskapet deres. Litt drittslenging bør dere tåle.
        At politiet velger å bruke 10x mer ressurser på et lite "problem" enn de velger å bruke på han som voldtar søstra di, det får du ta med storeberget. Forøvrig betaler også vi skatt. Si ifra når du tør å ta en debatt uten å være anonym du. Ikke engang den vanlige forum debettant her vet hvem du er.

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Si ifra når du tør å ta en debatt uten å være anonym du. Ikke engang den vanlige forum debettant her vet hvem du er.
          Bare tullinger outer seg selv i forhold til casuals. Så fort man ikke er anonym så kommer truslene både mot en selv og familien, så de fornuftige holder på en skjult identitet.

Forøvrig morsomt at du selv har byttet til et anonymt nick. Hvorfor?
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Opprinnelig skrevet av Ferry
            etter at LSK begynte og utestenge folk så har de gjort det dårlig sportslig og kanari fansen minner mer om odd fansen enn norges beste fans,en sammenheng?
            Så du mener at cacuals lager bra liv ? haha

Kommentar

• ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Bare tullinger outer seg selv i forhold til casuals. Så fort man ikke er anonym så kommer truslene både mot en selv og familien, så de fornuftige holder på en skjult identitet.

Forøvrig morsomt at du selv har byttet til et anonymt nick. Hvorfor?
              Ljuginga om at noen har trua familier kan dere slutte med. Lavmål å dikte opp sånt, og totalt PISS. Akkurat som flere her ber meg bevis ting jeg har skrevet her; Bevis det. Eller gjelder kanskje ikke det når ting ikke er i deres favør?

Flere her inne vet hvem jeg er, og ALLE er velkommne til å sende pm og få vite det også. Der ligger forskjellen.

Edit: La SKF få stå samla, så skal jeg garantere deg bra synging, tullebukk

Kommentar

• Ferry
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Sep 2007
                • 148

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Så du mener at cacuals lager bra liv ? haha

haha ?

her i England,som jeg bor i lager vi da bra liv.og vi er såkaldte casuals.
                AC/DC

Kommentar

• Tubbs
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Nov 2009
                  • 20

Var jo ett helvetes liv i gymsalen frem til pause mener jeg å huske

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av Tubbs
                    Var jo ett helvetes liv i gymsalen frem til pause mener jeg å huske
                    Det ble nå uansett et helvetes liv I pausen. Men det er sikkert irrelevant.
                    Forøvrig stod jeg rett bak dere(?), og dere utmerket dere på noen som helst måte i forhold til andre frem til pausen.
                    Knurr...

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

For en relativt nøytral tilskuer som har lite sans for metrofile problembarn med atferdsproblemer som ødelegger for klubben sin virker dette mistenksomt som at dere ønsker å be opp til "dans" med en supporter fra laget dere "elsker"!? Stemmer det?
                      Last edited by Kjell.T.Ring; 29.11.2009, 21:49.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Tubbs
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Nov 2009
                        • 20

Opprinnelig skrevet av Leif A
                        Det ble nå uansett et helvetes liv I pausen. Men det er sikkert irrelevant.
                        Forøvrig stod jeg rett bak dere(?), og dere utmerket dere på noen som helst måte i forhold til andre frem til pausen.
                        Hva mener du?

Kommentar

• egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

Ljuginga om at noen har trua familier kan dere slutte med. Lavmål å dikte opp sånt, og totalt PISS. Akkurat som flere her ber meg bevis ting jeg har skrevet her; Bevis det. Eller gjelder kanskje ikke det når ting ikke er i deres favør?

Her er et eksempler på en pm jeg fikk fra en tilknyttet SKF. Folk kan tolke det som de vil, men en sartere sjel enn meg hadde nok tolket dette som en trussel;

Sitat fra Pm:

Om jeg fortsatt er ditt forum troll,det at du henger deg opp i hva,hvor,hvordan,hvorfor. men vil bare fortelle deg en liten ting. Du er for FAEN MEG IKKE NORSK LÆRERN MIN!! For hadde du vært det din lille faen skulle jeg ha most inn et trynet ditt så jævelig at du hadde sett ut som en eller anna ICF dude i Londons gater for ikke SÅ jævelig lenge sia!

Hva dine meninger er,det DRITER jeg i!

Vil du Kødde så tar vi det Utenfor dette forumet,viss ikke så kan vi godt oppføre oss som voksne folk og slå en strek over hele det pisset du kommer med,hva jeg skriver feil og ikke.

Jeg legger ikke frem dette som en trussel til deg,men du har fått med deg sikkert på de fleste nyhetskanaler verden over at visse folk innen fotballmiljøer gir du en faen i og terge. West-Ham Millwall matchen ja,riktig.

Med det sagt,så ønsker jeg deg en fin høst ....... videre.

And Congratulations You`ve just met the Millwall Bushwhackers.

les det siste 10 ganger.

Sitat fra Pm slutt
                          KFL - medlem nr 23

Kommentar

• ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

Ser ingen trussler retta mot familien din i innlegget over, og resten av innlegget kan jeg ikke vurdere da jeg ikke vet hvem som har skrevet det og hvor mye ironi pmen inneholder, eller om personen faktisk er tilknyttet SKF.

Uansett, tar du en PM fra en ukjent person såpass alvorlig at du mener det er en trussel så får du gå å anmelde det det vettu.

Norsklærere nå til dags

Kommentar

• egil
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1119

Ser ingen trussler retta mot familien din i innlegget over, og resten av innlegget kan jeg ikke vurdere da jeg ikke vet hvem som har skrevet det og hvor mye ironi pmen inneholder, eller om personen faktisk er tilknyttet SKF.

Uansett, tar du en PM fra en ukjent person såpass alvorlig at du mener det er en trussel så får du gå å anmelde det det vettu.

Norsklærere nå til dags

Ironi er det nok ikke. Enig at det ikke er retta mot min familie, og at det kan være usikkert om personen er tilknyttet SKF. Gidder ikke å anmelde en person jeg ikke vet hvem er til politiet, selv om slike mailer er toppen av lavmål etter min mening.

Tror jeg får gi opp drømmen om å bli norsklærer
                              KFL - medlem nr 23

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av egil
                                Ironi er det nok ikke. Enig at det ikke er retta mot min familie, og at det kan være usikkert om personen er tilknyttet SKF. Gidder ikke å anmelde en person jeg ikke vet hvem er til politiet, selv om slike mailer er toppen av lavmål etter min mening.

Tror jeg får gi opp drømmen om å bli norsklærer
                                Den kan du vel trygt sende til en psykiater. Tydelig at vedkommende trenger en eller annen form for behandling.

Kommentar

• Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5918

Opprinnelig skrevet av egil
                                  Her er et eksempler på en pm jeg fikk fra en tilknyttet SKF. Folk kan tolke det som de vil, men en sartere sjel enn meg hadde nok tolket dette som en trussel;

Sitat fra Pm:

Om jeg fortsatt er ditt forum troll,det at du henger deg opp i hva,hvor,hvordan,hvorfor. men vil bare fortelle deg en liten ting. Du er for FAEN MEG IKKE NORSK LÆRERN MIN!! For hadde du vært det din lille faen skulle jeg ha most inn et trynet ditt så jævelig at du hadde sett ut som en eller anna ICF dude i Londons gater for ikke SÅ jævelig lenge sia!

Hva dine meninger er,det DRITER jeg i!

Vil du Kødde så tar vi det Utenfor dette forumet,viss ikke så kan vi godt oppføre oss som voksne folk og slå en strek over hele det pisset du kommer med,hva jeg skriver feil og ikke.

Jeg legger ikke frem dette som en trussel til deg,men du har fått med deg sikkert på de fleste nyhetskanaler verden over at visse folk innen fotballmiljøer gir du en faen i og terge. West-Ham Millwall matchen ja,riktig.

Med det sagt,så ønsker jeg deg en fin høst ....... videre.

And Congratulations You`ve just met the Millwall Bushwhackers.

les det siste 10 ganger.

Sitat fra Pm slutt
                                  Siden dette Pm'et et et direkte svar på et tidligere innlegg på forumet, henvender jeg meg direkte til opphavsmannen;

Helguson, jeg overtar gjerne rollen som norsklæreren din. (merk at det er et sammensatt ord og inneholder en e mer enn du tror)

Siden du åpenbart ikke har fått med deg definisjonen på en trussel, skal du få en av meg: En trussel er et verbalt angrep som tar sikte på å skade eller skremme en person.

De feigeste, simpleste og billigste trusler er de som har samme hensikt, men hvor opphavsmannen forsøker å unndra seg reaksjoner på trusselen ved å gi den indirekte. Eksempelvis "Du er ikke norsklæreren min, men hadde du vært det, ville jeg most inn trynet ditt", og "visse folk innen fotballmiljøet lar du være å terge".

Når man kommer med sånne uttalelser, hjelper det ikke å prøve å ta brodden av dem ved å påstå at de ikke er lagt fram som en trussel. De ER trusler.

Hvis man ikke er voksen nok til å debattere et ømtålig emne uten å fremsette trusler (var du virkelig rundt 30?), bør man kanskje vurdere å ta ferie fra forumet og debatten ei stund.

Med ønske om god bedring

Stray Cat
                                  Last edited by Stray Cat; 30.11.2009, 10:16.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

Helguson er forøvrig ikke en del av SKF. Så fortsatt ingen trussler som jeg kan se fra SKF sin side.

Kommentar

• Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

Kjenner at jeg er lei av den debatten her nå. Kan ikke alle bare være venner?

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Denne tråden er meningsløs sånn som debatten foregår nå.
                                        Kan ikke hele tråden stenges, så oppretter man en ny tråd om temaet der det modereres beinhardt. Kun innlegg som bidrar til debatten bør aksepteres, uavhengig av hvem som poster det.

Trusler o.l. på PM bør rapporteres inn til moderatorene, det bidrar ikke til debatten at det blir posta her, det er bare med på å helle bensin på bålet.

Klarer ikke helt å se at dette med om man har kjøpt klær i butikk, på postordre eller på nettet er med på å holde debatten på ett saklig nivå heller.

Uansett hvilken mening man har i denne debatten bør man holde seg for god til å komme med karakteristikker om motparten, dette fører bare til en haug med drittslenging som for debatten til å fremstå som en barnslig krangel. Skal man få en løsning på dette må man holde seg saklig, uansett hvor lavt motparten synker verbalt.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• egil
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 1119

Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Denne tråden er meningsløs sånn som debatten foregår nå.
                                          Kan ikke hele tråden stenges, så oppretter man en ny tråd om temaet der det modereres beinhardt. Kun innlegg som bidrar til debatten bør aksepteres, uavhengig av hvem som poster det.

Trusler o.l. på PM bør rapporteres inn til moderatorene, det bidrar ikke til debatten at det blir posta her, det er bare med på å helle bensin på bålet.

Klarer ikke helt å se at dette med om man har kjøpt klær i butikk, på postordre eller på nettet er med på å holde debatten på ett saklig nivå heller.

Uansett hvilken mening man har i denne debatten bør man holde seg for god til å komme med karakteristikker om motparten, dette fører bare til en haug med drittslenging som for debatten til å fremstå som en barnslig krangel. Skal man få en løsning på dette må man holde seg saklig, uansett hvor lavt motparten synker verbalt.

Når det gjelder pm`en er den et par måneder gammel og den ble innrapportert til en moderator uten at jeg fikk noe svar. Den ble postet her fordi en debattant gikk ut og etterlyste konkrete trusler.
                                          KFL - medlem nr 23

Kommentar

Working...