Div. om ultras og casuals
Collapse
X
-
Ikke glem at det er oss andre som betaler regninga for faenskapet deres. Litt drittslenging bør dere tåle.Last edited by reka; 29.11.2009, 15:04.Kommentar
-
Det er sikkert mulig det foregår slik i ditt hode. Jeg er imidlertid rimelig sikker på at politiet (og sunn fornuft) vil fraråde meg å oppgi navn og andre personalia til folk jeg mistenker er en del av kriminelle miljøer. Dog støter jeg vel på dere igjen en eller annen dag, så får vi heller prates da
Ikke glem at det er oss andre som betaler regninga for faenskapet deres. Litt drittslenging bør dere tåle.Kommentar
-
Forøvrig morsomt at du selv har byttet til et anonymt nick. Hvorfor?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Flere her inne vet hvem jeg er, og ALLE er velkommne til å sende pm og få vite det også. Der ligger forskjellen.
Edit: La SKF få stå samla, så skal jeg garantere deg bra synging, tullebukkKommentar
-
Kommentar
-
For en relativt nøytral tilskuer som har lite sans for metrofile problembarn med atferdsproblemer som ødelegger for klubben sin virker dette mistenksomt som at dere ønsker å be opp til "dans" med en supporter fra laget dere "elsker"!? Stemmer det?Last edited by Kjell.T.Ring; 29.11.2009, 21:49.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Her er et eksempler på en pm jeg fikk fra en tilknyttet SKF. Folk kan tolke det som de vil, men en sartere sjel enn meg hadde nok tolket dette som en trussel;
Sitat fra Pm:
Om jeg fortsatt er ditt forum troll,det at du henger deg opp i hva,hvor,hvordan,hvorfor. men vil bare fortelle deg en liten ting. Du er for FAEN MEG IKKE NORSK LÆRERN MIN!! For hadde du vært det din lille faen skulle jeg ha most inn et trynet ditt så jævelig at du hadde sett ut som en eller anna ICF dude i Londons gater for ikke SÅ jævelig lenge sia!
Hva dine meninger er,det DRITER jeg i!
Vil du Kødde så tar vi det Utenfor dette forumet,viss ikke så kan vi godt oppføre oss som voksne folk og slå en strek over hele det pisset du kommer med,hva jeg skriver feil og ikke.
Jeg legger ikke frem dette som en trussel til deg,men du har fått med deg sikkert på de fleste nyhetskanaler verden over at visse folk innen fotballmiljøer gir du en faen i og terge. West-Ham Millwall matchen ja,riktig.
Med det sagt,så ønsker jeg deg en fin høst ....... videre.
And Congratulations You`ve just met the Millwall Bushwhackers.
les det siste 10 ganger.
Sitat fra Pm sluttKFL - medlem nr 23Kommentar
-
Ser ingen trussler retta mot familien din i innlegget over, og resten av innlegget kan jeg ikke vurdere da jeg ikke vet hvem som har skrevet det og hvor mye ironi pmen inneholder, eller om personen faktisk er tilknyttet SKF.
Uansett, tar du en PM fra en ukjent person såpass alvorlig at du mener det er en trussel så får du gå å anmelde det det vettu.
Norsklærere nå til dagsKommentar
-
Ser ingen trussler retta mot familien din i innlegget over, og resten av innlegget kan jeg ikke vurdere da jeg ikke vet hvem som har skrevet det og hvor mye ironi pmen inneholder, eller om personen faktisk er tilknyttet SKF.
Uansett, tar du en PM fra en ukjent person såpass alvorlig at du mener det er en trussel så får du gå å anmelde det det vettu.
Norsklærere nå til dags
Ironi er det nok ikke. Enig at det ikke er retta mot min familie, og at det kan være usikkert om personen er tilknyttet SKF. Gidder ikke å anmelde en person jeg ikke vet hvem er til politiet, selv om slike mailer er toppen av lavmål etter min mening.
Tror jeg får gi opp drømmen om å bli norsklærerKFL - medlem nr 23Kommentar
-
Ironi er det nok ikke. Enig at det ikke er retta mot min familie, og at det kan være usikkert om personen er tilknyttet SKF. Gidder ikke å anmelde en person jeg ikke vet hvem er til politiet, selv om slike mailer er toppen av lavmål etter min mening.
Tror jeg får gi opp drømmen om å bli norsklærerKommentar
-
Her er et eksempler på en pm jeg fikk fra en tilknyttet SKF. Folk kan tolke det som de vil, men en sartere sjel enn meg hadde nok tolket dette som en trussel;
Sitat fra Pm:
Om jeg fortsatt er ditt forum troll,det at du henger deg opp i hva,hvor,hvordan,hvorfor. men vil bare fortelle deg en liten ting. Du er for FAEN MEG IKKE NORSK LÆRERN MIN!! For hadde du vært det din lille faen skulle jeg ha most inn et trynet ditt så jævelig at du hadde sett ut som en eller anna ICF dude i Londons gater for ikke SÅ jævelig lenge sia!
Hva dine meninger er,det DRITER jeg i!
Vil du Kødde så tar vi det Utenfor dette forumet,viss ikke så kan vi godt oppføre oss som voksne folk og slå en strek over hele det pisset du kommer med,hva jeg skriver feil og ikke.
Jeg legger ikke frem dette som en trussel til deg,men du har fått med deg sikkert på de fleste nyhetskanaler verden over at visse folk innen fotballmiljøer gir du en faen i og terge. West-Ham Millwall matchen ja,riktig.
Med det sagt,så ønsker jeg deg en fin høst ....... videre.
And Congratulations You`ve just met the Millwall Bushwhackers.
les det siste 10 ganger.
Sitat fra Pm slutt
Helguson, jeg overtar gjerne rollen som norsklæreren din. (merk at det er et sammensatt ord og inneholder en e mer enn du tror)
Siden du åpenbart ikke har fått med deg definisjonen på en trussel, skal du få en av meg: En trussel er et verbalt angrep som tar sikte på å skade eller skremme en person.
De feigeste, simpleste og billigste trusler er de som har samme hensikt, men hvor opphavsmannen forsøker å unndra seg reaksjoner på trusselen ved å gi den indirekte. Eksempelvis "Du er ikke norsklæreren min, men hadde du vært det, ville jeg most inn trynet ditt", og "visse folk innen fotballmiljøet lar du være å terge".
Når man kommer med sånne uttalelser, hjelper det ikke å prøve å ta brodden av dem ved å påstå at de ikke er lagt fram som en trussel. De ER trusler.
Hvis man ikke er voksen nok til å debattere et ømtålig emne uten å fremsette trusler (var du virkelig rundt 30?), bør man kanskje vurdere å ta ferie fra forumet og debatten ei stund.
Med ønske om god bedring
Stray CatLast edited by Stray Cat; 30.11.2009, 10:16.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Denne tråden er meningsløs sånn som debatten foregår nå.
Kan ikke hele tråden stenges, så oppretter man en ny tråd om temaet der det modereres beinhardt. Kun innlegg som bidrar til debatten bør aksepteres, uavhengig av hvem som poster det.
Trusler o.l. på PM bør rapporteres inn til moderatorene, det bidrar ikke til debatten at det blir posta her, det er bare med på å helle bensin på bålet.
Klarer ikke helt å se at dette med om man har kjøpt klær i butikk, på postordre eller på nettet er med på å holde debatten på ett saklig nivå heller.
Uansett hvilken mening man har i denne debatten bør man holde seg for god til å komme med karakteristikker om motparten, dette fører bare til en haug med drittslenging som for debatten til å fremstå som en barnslig krangel. Skal man få en løsning på dette må man holde seg saklig, uansett hvor lavt motparten synker verbalt.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Denne tråden er meningsløs sånn som debatten foregår nå.
Kan ikke hele tråden stenges, så oppretter man en ny tråd om temaet der det modereres beinhardt. Kun innlegg som bidrar til debatten bør aksepteres, uavhengig av hvem som poster det.
Trusler o.l. på PM bør rapporteres inn til moderatorene, det bidrar ikke til debatten at det blir posta her, det er bare med på å helle bensin på bålet.
Klarer ikke helt å se at dette med om man har kjøpt klær i butikk, på postordre eller på nettet er med på å holde debatten på ett saklig nivå heller.
Uansett hvilken mening man har i denne debatten bør man holde seg for god til å komme med karakteristikker om motparten, dette fører bare til en haug med drittslenging som for debatten til å fremstå som en barnslig krangel. Skal man få en løsning på dette må man holde seg saklig, uansett hvor lavt motparten synker verbalt.
Når det gjelder pm`en er den et par måneder gammel og den ble innrapportert til en moderator uten at jeg fikk noe svar. Den ble postet her fordi en debattant gikk ut og etterlyste konkrete trusler.KFL - medlem nr 23Kommentar
Kommentar