Div. om ultras og casuals

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

Jeg forsvarer ingen voldshandlinger men når det kommer noen skitne trøndere å spytter og kaster øl inn på uteserveringa må de regne med å få tilbake. Trist at det sitter familier som må oppleve det der.
    Sivil politi hadde vist nok fulgt dem fra stasjon og opp til puben og bare latt dem spasere forbi, da blir jeg mildt sagt oppgitt.

Skal ikke vri dette over på en diskusjon om politiet men jeg mener det er ganske enkle grep som skal til hvis man ønsket å unngå bråk i sentrum av Lillestrøm igår. De fremstod helt talentløse mot enga og det samme igår.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

Opprinnelig skrevet av Simeone
      Jeg forsvarer ingen voldshandlinger men når det kommer noen skitne trøndere å spytter og kaster øl inn på uteserveringa må de regne med å få tilbake. Trist at det sitter familier som må oppleve det der.
      Sivil politi hadde vist nok fulgt dem fra stasjon og opp til puben og bare latt dem spasere forbi, da blir jeg mildt sagt oppgitt.

Skal ikke vri dette over på en diskusjon om politiet men jeg mener det er ganske enkle grep som skal til hvis man ønsket å unngå bråk i sentrum av Lillestrøm igår. De fremstod helt talentløse mot enga og det samme igår.
      Enig, det er alltid "de andres" skyld....
      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Simeone
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 761

Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Enig, det er alltid "de andres" skyld....
        Jupp, og det er alltid de bedrevitende på kfl forumet som ikke var der som har oversikt. Jeg synes det er helt ok å forsvare seg hvis noen kaster øl flasker/glass på en av mine venner. Hvis andre har ett annet syn respekter jeg det.
        Jeg var uansett ikke innblandet i noen av balladene igår.
        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
        para gritarle a la FIFA:
        ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

Opprinnelig skrevet av Simeone
          Jupp, og det er alltid de bedrevitende på kfl forumet som ikke var der som har oversikt. Jeg synes det er helt ok å forsvare seg hvis noen kaster øl flasker/glass på en av mine venner. Hvis andre har ett annet syn respekter jeg det.
          Jeg var uansett ikke innblandet i noen av balladene igår.

En ting er å forsvare seg... men er angrep alltid det beste forsvar? Finnes vel noen regler og lover her i verden som man bør forholde seg til og?
          Spesielt han siste idioten som var dum nok til å gå sist fikk vel 3-4glass som traff han, så ikke at han hadde gjort så mye galt utenom å gå sakte, men selvfølgelig mulig at han dro frem noen knivblad som han truet noen med, dette presterte da ikke jeg å si...

Nå var faktisk jeg der, og er enig med superbøffel sitt utsagn, mulig jeg tolker det som jeg vil, men altså, blir litt mye å skylde på andre alltid.. it takes two to tango, og det var veldig stor danse iver fra de som påstår at de elsker Lillestrøm der igår..

Forreesten ingen som har påstått at du var innblandet i noe som helst, så forstår ikke hvorfor du har så sterkt behov for å påpeke dette. Kanskje det er lettere å forstå hvorfor det virker som det aldri er deres skyld når dere må helgardere dere slik stadig vekk?
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• *46*

Slåssing er for tullinger. Sender noen ei spytteklyse eller et glass i min rettning, har jeg alltid glist av dem - så for dem fremstå som de idiotene dem er....

Kommentar

• krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

Er dette dyrt eller billig for røyk?

Pang pang--
              krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

Det står en helside i dagens Aftenposten Aften om Casualoppgjørene mellom supportere av LSK og Vålerenga og LSK og RBK forrige helg. Jeg krymper meg.....

Får Lillestrøm til å fremstå som tidenes harryprovins dessverre.....
                KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Kopperud
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2006
                  • 1697

Grei pris på røyken, men den andre saken der var veeeldig dyr...

Må ikke kjøpe sånt i norge, bedre med noe polske greier
                  Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

Opprinnelig skrevet av egil
                    Det står en helside i dagens Aftenposten Aften om Casualoppgjørene mellom supportere av LSK og Vålerenga og LSK og RBK forrige helg. Jeg krymper meg.....

Får Lillestrøm til å fremstå som tidenes harryprovins dessverre.....
                    Link?

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Aftenposten Aften, skrev han...

Kommentar

• Tobben
                        Jeg elsker å kjøre trikk
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2005
                        • 1666

Opprinnelig skrevet av Lars
                        Aftenposten Aften, skrev han...
                        Hva har det med saken å gjøre? Jeg er ikke blind å klarer fint å lese uten at du skal påpeke at jeg ikke har lest at det er Aftenposten Aften han skrev..
                        Last edited by Tobben; 17.07.2010, 18:04. Begrunnelse: Omformulering.

Kommentar

• Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2830

Opprinnelig skrevet av Tobben
                          Hva har det med saken å gjøre? Jeg er ikke blind å klarer fint å lese uten at du skal påpeke at jeg ikke har lest at det er Aftenposten Aften han skrev..
                          Her har du link: http://a.aftenposten.no/kjop/article908.ece
                          Kjøp et abonnement og søk opp Aftenposten Aften fra 15.07.2010.

Kommentar

• Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

Hehe. Poenget er at han skrev at dette sto i Aftenposten Aften, som er en papiravis. Er det denne papiravisen du skal ha link til?

Hadde saken ligget på nett, hadde han nok lagt ut en link i stedet for å presisere at dette var noe han hadde lest i en papiravis.

Kommentar

• ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

sånn.

Kommentar

• Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Meg bekjent har det vært lite dans i år.

Har rett og slett norsk fotball blitt så dørgende kjedelig at selv casuals har funnet seg en annen parkett for dansen?
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Meg bekjent har det vært lite dans i år.

Har rett og slett norsk fotball blitt så dørgende kjedelig at selv casuals har funnet seg en annen parkett for dansen?
                                    Eventuelt har de klart å få til dansing uten at media har snappet det opp.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Eventuelt har de klart å få til dansing uten at media har snappet det opp.
                                      Eller at media har latt være å gitt dem oppmerksomhet.

Kommentar

• *46*

Jeg meker med i hvertfall at UFC Juniors har fått seg nye klistremerker - finner ett par stk i downtown Lillestrøm

Kommentar

• egil
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 1119

Har blitt tipset fra en bruker her inne om at noen utgir seg for å være "meg" på tribunekultur.com

http://tribunekultur.com/viewtopic.p...=83&start=2070

Her forsøker en (som jeg tipper er fra SKF, kjenner til skrivestilen etterhvert) å gjøre seg ekstremt "tantete". Tipper dette er for å latterliggjøre alle som er i mot "utagerende" tribuneliv.

Jeg har til orientering ingen profil på tribunekultur.com

Kan forøvrig ikke se at jeg har hatt noen innlegg her inne som har vært kritiske mot bluss eller normal ultraskultur. Jeg er derimot ekstremt nulltolerant når det gjelder casulalmiljøer.

Kutt ut dobbeltnicking. Det er ekstremt feigt.
                                          KFL - medlem nr 23

Kommentar

Working...