Bøter for bruk av pyro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    #21
    Så hensikten med denne tråden er: "Jess! Vi fikk ikke bot for blussinga vår sist år, så la oss prøve igjen" ?
    Nei, hensikten er å bevise at alt dette pisset om at vi skadet klubben og den kunne få bøter er noe stort vås.
    Det her er kalde fakta, så kan man forholde seg til det hvordan man vil.

    Det viser seg jo at en av hovedargumentene i heksejakta mot UFC fra andre KFL medlemmer faller igjennom nå.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
      Nei, hensikten er å bevise at alt dette pisset om at vi skadet klubben og den kunne få bøter er noe stort vås.
      Det her er kalde fakta, så kan man forholde seg til det hvordan man vil.

      Det viser seg jo at en av hovedargumentene i heksejakta mot UFC fra andre KFL medlemmer faller igjennom nå.
      PISS!! bare fordi man sliper unna dette året så betyr ikke det at man slipper unna for alltid. Man har argumentert for at LSK kan få bot, ikke at de får bot. Og den muligheten er tilstede neste år også om noen velger å blusse. Dessuten er bluss ulovlig og da bør man rette seg etter dette uansett om man får straff eller ikke...
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Stone
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 225

        #23
        Lurer på hva som skjer når en av "blusserne" greier å miste det han holder i hånda og setter fyr på nabomannen, kan bli interessant med bøtenivå og straffereaksjoner etter det.

        NEI til blussing på trange tribuner blant andre mennesker.
        JA til blussing i organisert form nede på matta før matchen med godkjent søknad på forhånd.

        Kommentar

        • Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

          #24
          LSK har ikke fått bot for blussing. Argumentet om muligheten for å få bot faller ikke igjennom men det beviser at de gangene som det har vært pyro, har det ikke vært reaksjoner fra forbundet, noe som er interessant og relevant til den såkalte heksejakten på UFC og hvordan det vil se ut de neste sesong- få sanksjoner. Og til dere som prøve å vri på alt vi sier, nei- det betyr selvfølgelig ikke at vi bare skal kjøre på med alt som er. Så utrolig vanskelig det skulle være å forholde seg til det en skriver i stede for å synse opp masse vås gang på gang!
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

          Kommentar

          • Bondekanari
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2004
            • 146

            #25
            Opprinnelig skrevet av Dinho88
            LSK har ikke fått bot for blussing. Argumentet om muligheten for å få bot faller ikke igjennom men det beviser at de gangene som det har vært pyro, har det ikke vært reaksjoner fra forbundet, noe som er interessant og relevant til den såkalte heksejakten på UFC og hvordan det vil se ut de neste sesong- få sanksjoner. Og til dere som prøve å vri på alt vi sier, nei- det betyr selvfølgelig ikke at vi bare skal kjøre på med alt som er. Så utrolig vanskelig det skulle være å forholde seg til det en skriver i stede for å synse opp masse vås gang på gang!
            Slutt med dette pratet om heksejakt! Dere brøt med avtaler gjort med KFL-styret og LSK, fikk deres straff, sonet straffen og er tilbake. La nå den saken ligge en gang for alle. Tror alle er rimelig lei hele den saken, om dem så er for eller imot blussing. Dere i UFC har bidratt og bidrar med svært mye i og rundt KFL, men fortsatt mas om disse blussene tror jeg vil bidra til økt avstand mellom dere og andre i supportergruppen.

            Om KFL-styret og LSK har samme synet på bluss fortsatt, er det en beslutning vi alle får respektere, og ikke diskutere i det vide og det brede om man blir straffet for det eller ikke. Det ER ulovlig, det KAN straffes og vi vet ikke NÅR det straffes.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Opprinnelig skrevet av Bondekanari
              Tror alle er rimelig lei hele den saken, om dem så er for eller imot blussing. Dere i UFC har bidratt og bidrar med svært mye i og rundt KFL, men fortsatt mas om disse blussene tror jeg vil bidra til økt avstand mellom dere og andre i supportergruppen.
              Må være lov å diskutere den latterlige praksisen til NFF når det gjelder bøter for pyro uten at det skal bli økt avstand mellom UFC og resten i KFL?
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Bondekanari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2004
                • 146

                #27
                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Må være lov å diskutere den latterlige praksisen til NFF når det gjelder bøter for pyro uten at det skal bli økt avstand mellom UFC og resten i KFL?
                Ja, praksisen kan diskuteres, men her blir det dratt frem "heksejakten" og hvordan behandling dere fikk, og det har ikke noe med NFFs praksis å gjøre, og bør også være et avsluttet kapittel.

                Kommentar

                • artois
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 176

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                  Nei, hensikten er å bevise at alt dette pisset om at vi skadet klubben og den kunne få bøter er noe stort vås.
                  Det her er kalde fakta, så kan man forholde seg til det hvordan man vil.
                  Kalde fakta: Ja, klubben fikk ikke bot.

                  Om det er kalde fakta at dere ikke skadet klubbens omdømme i en eller annen form er drøyt å hevde ut fra en artikkel som dette, som kun omhandler hvem som fikk bot og for hva.

                  Kalde fakta er kalde fakta, da bør man holde seg unna lunka eller småvarme fakta....
                  Last edited by artois; 31.01.2007, 15:07. Begrunnelse: Glemte et ord der gitt
                  Mortus vivis praecipant
                  ¤ Brigate Giallo ¤

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Dessuten er bluss ulovlig og da bør man rette seg etter dette uansett om man får straff eller ikke...
                    Pass på å alltid holde fartsgrensa, husk bilbelte og ikke kast papir på bakken. Du kunne komme i skade for å gjøre noe ulovlig må vite..
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                      Pass på å alltid holde fartsgrensa, husk bilbelte og ikke kast papir på bakken. Du kunne komme i skade for å gjøre noe ulovlig må vite..
                      Der kommer du med tre gode leveregler som kunne spart hundrevis av menneskeliv og gjort omgivelsene mye triveligere uten at det hadde kostet store forsakelser. Noe av det verste jeg vet er tullinger som ikke klarer å kaste søppel i en søppelkasse.

                      Kommentar

                      • Seb.R
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 4159

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Må være lov å diskutere den latterlige praksisen til NFF når det gjelder bøter for pyro uten at det skal bli økt avstand mellom UFC og resten i KFL?
                        Det virker ikke akkurat ut som om det er intensjonen med denne tråden? Det var vel mere i tankegangen "la oss få blusse igjen, vi slipper da unna"?
                        www.sebastianramsland.com
                        www.twitter.com/sebramsland

                        Kommentar

                        • Harald_88
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 550

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                          Det virker ikke akkurat ut som om det er intensjonen med denne tråden? Det var vel mere i tankegangen "la oss få blusse igjen, vi slipper da unna"?
                          Så du mener det var feil å legge ut artikkelen, en sak som feller hovedargumentet for den mest debatterte saken på dette forum det siste halvåret?
                          Alt For Fugla

                          Gå Av Grønlund

                          Kommentar

                          • Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Harald_88
                            Så du mener det var feil å legge ut artikkelen, en sak som feller hovedargumentet for den mest debatterte saken på dette forum det siste halvåret?
                            Det feller jo ikke noe hovedargument, så lenge NFF står fast på at blussing ikke er tillat? Det blir som å si at siden færre parkeringsbøter har blitt gitt ut dette året, er det bare fritt fram å slenge bilen sin midt ut på E6. De fleste er sikkert enige med dere i UFC at blussing ser bra ut, og at det er stilig å bruke, MEN så lenge slikt KAN straffes med tunge bøter, og i verste fall utestengelse, tror jeg verken UFC har midler til å betale en slik bot selv, og at man i tillegg setter KFL i et dårlig perspektiv og forbilde (ved brudd av tribuneregler) er det i min mening totalt unødvendig å blusse. Det finnes tross alt andre ting man kan gjøre også. Kreativitet kalles det, og jeg er sikker på at det er mer enn nok kloke hoder i UFC til å få til noe annet enn blus, bluss, bluss, bluss, bluss og gjett hva? Bluss.
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Harald_88
                              Så du mener det var feil å legge ut artikkelen, en sak som feller hovedargumentet for den mest debatterte saken på dette forum det siste halvåret?
                              For meg har risikoen for pyrobot aldri vært hovedargumentet mot UFCs blussing. Det mange reagerte på, var at UFC brøt en avtale med KFL om ikke å blusse.

                              Kommentar

                              • Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

                                #35
                                Det feller jo ikke noe hovedargument, så lenge NFF står fast på at blussing ikke er tillat? Det blir som å si at siden færre parkeringsbøter har blitt gitt ut dette året, er det bare fritt fram å slenge bilen sin midt ut på E6
                                Det blir ikke riktig å si at det er færre bøter, det er ingen bøter som har gitt ut for bluss som har vært på tribunen. Sånn som UFC har gjort det.

                                Jeg skal innrømme at det var litt deilig å få den artikkelen nå for det er det jeg har ment hele tiden, at det er lik null sjanse for å bot så lenge man ikke kaster noen bluss/røykbomber på banen og får kampen stoppet.

                                Jeg håper(selvom jeg ikke tror det) at NFF lar blussere som ikke påvirker kampen gå forbi i år 2007 også uten bøter.

                                Og jeg poengterer at dette betyr ikke at UFC kommer til å blusse igjen.

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                  Det virker ikke akkurat ut som om det er intensjonen med denne tråden? Det var vel mere i tankegangen "la oss få blusse igjen, vi slipper da unna"?
                                  "Intensjonen" med denne tråden var vel ikke stort anderledes enn resten av trådene på tribunekultur delen på kfl forumet, nemlig å diskutere tribunekultur.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                    Det blir ikke riktig å si at det er færre bøter, det er ingen bøter som har gitt ut for bluss som har vært på tribunen. Sånn som UFC har gjort det.

                                    Jeg skal innrømme at det var litt deilig å få den artikkelen nå for det er det jeg har ment hele tiden, at det er lik null sjanse for å bot så lenge man ikke kaster noen bluss/røykbomber på banen og får kampen stoppet.

                                    Jeg håper(selvom jeg ikke tror det) at NFF lar blussere som ikke påvirker kampen gå forbi i år 2007 også uten bøter.

                                    Og jeg poengterer at dette betyr ikke at UFC kommer til å blusse igjen.
                                    Du har tydeligvis skjønt poenget med eksemplet, men allikevel er du nødt til å kverulere? Jeg håper også at NFF ikke straffer blussere dette året, med tanke på at jeg rimelig sikker på at UFC denne sesongen vil blusse ulovlig, og at det da isåfall ikke bare går utover UFC selv, men også KFL og klubben vi elsker. UFC lager en fin stemning på kampene, og bidrar godt til at KFL er norges beste supportere, men styr dere.

                                    Gjør noe kreativt! Slepp ut kanarifugler fra RB-tribunen, lag en heftig mosaikk på langsiden, legg et fuglereir oppå Åråsen, sett opp et fuglebur rundt bortetribunen når søpla er på besøk. Samme for meg, så lenge dere følger reglene, og blusser andre steder, hvor det er 100% lovlig. (Ja, eksemplene er muligens litt drastiske og ledelsen vil sikkert ikke være like glad med et fuglereir oppå Åråsen, så la vær å ta opp dette og i diskusjonen).
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4384

                                      #38
                                      Tror du vi komme til å blusse neste år??!
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • Kølla Riisa
                                        Seniormedlem
                                        • Jun 2004
                                        • 1021

                                        #39
                                        Du har tydeligvis skjønt poenget med eksemplet, men allikevel er du nødt til å kverulere?
                                        Synes det blir feil måten du formulerte det på, men samma det.

                                        Jeg tviler veldig sterkt på at du kommer til å få se noe som helst som kan ligne bluss fra tribunene der Sportsklubben spiller på.

                                        Jeg synes det er jævlig trist, men sånn er det.

                                        Kreativitet ja. vi har planer for og si det sånn. Så du får vente og se.

                                        Kommentar

                                        • Harald_88
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 550

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                          med tanke på at jeg rimelig sikker på at UFC denne sesongen vil blusse ulovlig, .
                                          Hva er det som får deg til å tro det da?
                                          Alt For Fugla

                                          Gå Av Grønlund

                                          Kommentar

                                          Working...