Bøter for bruk av pyro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 884

Ikke vits å fyre opp til ny diskusjon på grunn av en mans synsing Harald. Seb.R kan fortsette å knipse bilder mens vi kan fortsette å utvikle KFL og tribunekulturen. Kreative ideer etterlyser du? bare vent å se lille venn.
    twitter @amundsakis
    ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

Opprinnelig skrevet av Harald_88
      Hva er det som får deg til å tro det da?
      UFC*s tidligere oppførsel.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

Ingen bøter til personer som blusser må jo ha en sammenheng med skjulte ansikter/dekning av personer som blusser, eller hvordan er det med det, mon tro?

Er du en lysfontene?
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4397

Opprinnelig skrevet av Seb.R
          UFC*s tidligere oppførsel.
          Syns jeg har vært ganske snill jeg... nissen kom til jul tilogmed
          ..................

Kommentar

• Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Syns jeg har vært ganske snill jeg... nissen kom til jul tilogmed
            Hehe, han kom ja, men fikk du noen gaver?

Neida, men jeg må innrømme at jeg har min tvil. Allikevel, UFC: motbevis det gjerne!
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Opprinnelig skrevet av gulost
              Ingen bøter til personer som blusser må jo ha en sammenheng med skjulte ansikter/dekning av personer som blusser, eller hvordan er det med det, mon tro?

Er du en lysfontene?
              Har nok ikke noe med det å gjøre. LSK har hatt bildebevis på UFC hver gang vi har blusset, hvertfall ifølge bartemann. Ikke vanskelig å se hvem det var som blusset i Bergen heller, så det har nok ikke noe med skjulte ansikter/dekning å gjøre.
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Per Arne
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2347

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Har nok ikke noe med det å gjøre. LSK har hatt bildebevis på UFC hver gang vi har blusset, hvertfall ifølge bartemann.
                Hæ? Ifølge hvem?
                Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Forumbikkja
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Mar 2006
                  • 17

Hæ? Ifølge hvem?
                  Forumbikkja

Kommentar

• Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

Hadde han siktet til Per Mathisen hadde han nok skrevet det. "Bartemann" i dette tilfellet er nok en vakt på Åråsen hvis navn er ukjent. Og han har bart.

Kommentar

• King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

Hæ? Ifølge hvem?
                      Bartemann, den legendariske vakta på Åråsen, mannen trur han har verdens viktigste jobb, og flyr rundt på Åråsen å avverger livsfarlige situasjoner annenhver Søndag. En enorm ressurs for Lillestrøm Sportsklubb!
                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Bartemann, den legendariske vakta på Åråsen, mannen trur han har verdens viktigste jobb, og flyr rundt på Åråsen å avverger livsfarlige situasjoner annenhver Søndag. En enorm ressurs for Lillestrøm Sportsklubb!
                        han med den sølvgrå krøllete hockeysveisen?
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

Stemmer

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

It`s the final countdown..
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

Kommentar

• Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

Før det blir mer baksnakking er det siste som bør sies i denne avsporingen at frivillighetskorpset i LSK utgjør mange, mange dagsverk i løpet av en sesong, sparer klubben for mange, mange penger, og er en enorm ressurs som utfører viktige jobber på kampdagene for Lillestrøm Sportsklubb.

bill.mrk. moralist

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Før det blir mer baksnakking er det siste som bør sies i denne avsporingen at frivillighetskorpset i LSK utgjør mange, mange dagsverk i løpet av en sesong, sparer klubben for mange, mange penger, og er en enorm ressurs som utfører viktige jobber på kampdagene for Lillestrøm Sportsklubb.

bill.mrk. moralist
                                I tillegg til at mange av dem tar seg egne friheter og setter ned forbud på ting i hytt og pine som bare gjelder for 1 kamp av gangen osv.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1453

Kanskje de frivillige har mottoet "Frihet til frivillige!"?

Lurer på en ting. Hvorfor var dere så sikre på å ikke få bot for bluss i år, når dere samtidig tror det vil bli bøter for bluss neste år? Jeg ser ikke logikken i dette og dere har på vanlig manèr ikke gitt noen forklaring på hvorfor dette skulle vært tilfellet.

En annen ting er at kanskje NFF brukte fornuft og tenkte at siden LSK selv tok affære etter blussingen så regnet de med at "problemet" ikke ville oppstå på nytt.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                    En annen ting er at kanskje NFF brukte fornuft og tenkte at siden LSK selv tok affære etter blussingen så regnet de med at "problemet" ikke ville oppstå på nytt.
                                    Hva med enga og rbk. Kan ikke se at de gjorde noe ut av blussesakene dem hadde. Da skulle dem, etter ditt utsagn, fått bot da, noe dem ikke finnes.

NFF må skjerpe seg og sette et klart standpunkt og følge det dem sier og lager regler for, hvis ikke blir det bare latterlig.

Kommentar

• Kølla Riisa
                                      Seniormedlem
                                      • Jun 2004
                                      • 1021

Kanskje de frivillige har mottoet "Frihet til frivillige!"?
                                      Det hadde isåfall vært tidenes slagord

Lurer på en ting. Hvorfor var dere så sikre på å ikke få bot for bluss i år, når dere samtidig tror det vil bli bøter for bluss neste år? Jeg ser ikke logikken i dette og dere har på vanlig manèr ikke gitt noen forklaring på hvorfor dette skulle vært tilfellet.
                                      Grunnen til at ihvertfall jeg var sikker på at det ikke kom noen bot i år var fordi NFF så og si ikke har gitt noen bøter tidligere pga bluss på tribunen. Ting som blir kastet inn på banen/løpebane rundt er noe helt annet. Det er et markant skille her, det håper jeg folk ser.

Hva som skjer neste sesong fra NFF sin(som blir mer riktig å si) vet jeg ikke.

Den teorien kjøper jeg ikke. Hva med Enga, RBK, Lyn og Godset da?

Det skjedde ikke noe med "problemet" der i gården og de fikk ingen bøter heller for akkurat det samme.

Kommentar

• artois
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2004
                                        • 176

UEFA.com is the official site of UEFA, the Union of European Football Associations, and the governing body of football in Europe. UEFA works to promote, protect and develop European football across its 55 member associations and organises some of the world’s most famous football competitions, including the UEFA Champions League, UEFA Women’s Champions League, the UEFA Europa League, UEFA EURO and many more. The site features the latest European football news, goals, an extensive archive of video and stats, as well as insights into how the organisation works, including information on financial fair play, how UEFA supports grassroots football and the UEFA HatTrick funding scheme.

Interessant lesning som kan føye seg til denne tråden.
                                        Olympiakos har fått en dom på seg av UEFA hvor de må spille en europacup kamp for lukkede dører etter at supportere blant annet fyrte bluss og kastet gjenstander inn på banen under en bortekamp mot Shakhtar Donetsk i årets UEFA-cup.

La det nå være klart med en gang at jeg ikke beskylder noen for å ha kastet ting inn på banen.
                                        Det som er interessant er at blant annet (merk: blant annet) bluss er en medvirkende årsak til denne dommen fra UEFA.
                                        Man trenger ikke ha bachelorgrad i økonomi for å skjønne at en europacup kamp for tomme tribuner betyr en god del tapte inntekter.
                                        Tenke seg til om Sportsklubben en gang i fremtiden måtte spille hjemme mot et av europas storlag for tomme tribuner?
                                        Mortus vivis praecipant
                                        ¤ Brigate Giallo ¤

Kommentar

• Kopperud
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2006
                                          • 1697

Det står at dem får utestengelse for blussing og kasting av gjentstander på banen.

Men vis dem bare hadde blussa i kampen, å ikke kasta det på banen så hadde dem mest sannsynelig ikke fått den utestenglsen, men bare en mulig bot.

Det er også det som står i åpningsinnlegget, at det er å kaste gjenstander på banene som man får utestengelsen, ikke selve blussinga
                                          Last edited by Kopperud; 11.02.2007, 19:53. Begrunnelse: skriveleif
                                          Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

Working...