Bøter for bruk av pyro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Selvsagt er vi redd for det, men ikke dermed sagt at jeg tror det kommer til å skje på grunn av noen bluss på tribunen.
Tror det der er del av en langt større debatt, men jeg tror generellt at lover som ikke blir fulgt opp (ref forbud mot pyro, der brudd ikke blir bøtelagt) på sikt kan føre til ville tilstander også i Norge.Kommentar
-
Kommentar
-
Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
Mortus vivis praecipant
-
For å sammenligne Olympiakos og Lillestrøm er latterlig. Det er to forskjellige verdener.
Det gjelder ikke bare pyro, det gjelder kasting av gjenstader, vold..etc.
Lista er lang.
Enhver person som tror at Lillestrøm Sportklubb noengang kommer til å spille for tomme tribuner i en europacup pga oppførselen eller mangelen på sådan fra supportere lever i en fantasiverden.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvordan kan du si det? Hvor mange tullinger skal til for å ødelegge for resten tror du? I en supportergruppe som dette har vi mennesker av alle slag. Du skal da være rimelig blåøyd for å tro at noe slikt ALDRI kan skje. La oss håpe og tro at vi klarer å unngå slikt hos oss, men ikke tro at man kan se bort ifra at vi kan oppleve noe slikt.Kommentar
-
Må desverre si meg enig der. Lillestrøm-fans har tidligere blusset ulovlig, kastet paraplyer og mynter på dommere samt havnet i håndgemeng med Klanen på tribunen. Heldigvis ikke alt dette på en gang, men å tro at det aldri kan skje, er i beste fall naivt.Kommentar
-
Ikke alle blant kanarifansen er mors beste barn, og sånn kommer det nok også til å være i framtiden. Men det var en digresjon litt utenfor sakens kjerne.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kan du vise hvor denne sammenligningen er gjort i denne tråden?
Kan hende UEFA vet om dette, det tror jeg.
Hvordan kan du si det? Hvor mange tullinger skal til for å ødelegge for resten tror du? I en supportergruppe som dette har vi mennesker av alle slag. Du skal da være rimelig blåøyd for å tro at noe slikt ALDRI kan skje. La oss håpe og tro at vi klarer å unngå slikt hos oss, men ikke tro at man kan se bort ifra at vi kan oppleve noe slikt.
Det skal ganske mye til for å spille for tomme tribuner.
Vi snakker ikke 4-5 bluss som er ulovlig, håndgemenng med Klanen eller kaffepose på linjemann.
Vi snakker bombaderingen av banen med bluss, masseslagsmål på og utenfor tribunen og rasistiske rop.
De 3 overnevnte punktene tror jeg er det som skal til for å spille for tomme tribuner og det tror jeg aldri kommer til å skje med LSK.Kommentar
-
Mener du å antyde at denne straffen som er blitt gitt er en akkumulert straff for 20 års blussing og kasting av gjenstander?
For en naiv verden vi lever i......Mortus vivis praecipant
-
Jeg sier at det er ikke tilfeldig at nettopp Olympiakos blir straffet.
Grekere er noen av de aller mest flittige bruker av pyro i verden.
Det er forskjell på 4-5 bluss i Fredrikstad og en sving i Athen fylt med bluss, rakketter, røykbomber.Kommentar
-
Faktisk er det etter at linken til UEFA artikkelen ble lagt til i denne tråden ikke nevnt et ord om "interne" Lillestrøm blussere.
Det er du selv nå som setter sammenligningene ut i livet her.Mortus vivis praecipant
-
Alle er vel enige i at det hadde vært veldig trist om det skulle bli Italia tilstander her til lands, men ettersom det er svært lite som tilsier det så skjønner jeg ikke hvorfor det er folk som går rundt og er redd for det, er vel mye annet man kan være redd for istedenfor, hvis man absolutt ønsker å ha en frykt for ett eller annet.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Alle er vel enige i at det hadde vært veldig trist om det skulle bli Italia tilstander her til lands, men ettersom det er svært lite som tilsier det så skjønner jeg ikke hvorfor det er folk som går rundt og er redd for det, er vel mye annet man kan være redd for istedenfor, hvis man absolutt ønsker å ha en frykt for ett eller annet.
Jeg er redd for å gå tom før øl nå. Sannsynligheten for at det heller skjer en italia tilstander i landet her er vel milliard gangern høyereKommentar
-
Angående risikovurderinger: Selv om risikoen for alvorlig tribunebråk er minimal i Norge, kan den ikke neglisjeres. Det er som i luftfarten. Selv om fly "aldri" styrter, må man gjøre hva man kan for å forebygge det.Kommentar
-
Hvor grensen går vet vi ikke før det skjer, men jeg ser det som lite hensiktsmessig å argumentere for at blussing ikke vil medføre bøter for klubben.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det var Kølla som bragte spørsmålet om frykt for italienske tilstander på bane. Den eneste grunnen til at jeg frykter dette, er den nesegruse beundringen mange av dere har for italiensk ultraskultur. Dere hisser dere voldsomt opp over at artois forteller om en UEFA-dom, men bråket i Italia har jeg ikke sett dere har tatt avstand fra, verken her eller på tribunekultur.com. Mens noen frykter italienske tilstander, er det kanskje andre som drømmer om det?
Angående risikovurderinger: Selv om risikoen for alvorlig tribunebråk er minimal i Norge, kan den ikke neglisjeres. Det er som i luftfarten. Selv om fly "aldri" styrter, må man gjøre hva man kan for å forebygge det.Kommentar
-
Det var Kølla som bragte spørsmålet om frykt for italienske tilstander på bane. Den eneste grunnen til at jeg frykter dette, er den nesegruse beundringen mange av dere har for italiensk ultraskultur. Dere hisser dere voldsomt opp over at artois forteller om en UEFA-dom, men bråket i Italia har jeg ikke sett dere har tatt avstand fra, verken her eller på tribunekultur.com. Mens noen frykter italienske tilstander, er det kanskje andre som drømmer om det?
Kommentar