Bøter for bruk av pyro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg tror ikke på alvor at UFC og andre ultrasgrupper hadde sluttet med pyro hvis det ble legalisert. Det var bare et sleivspark mot ultrasmentaliteten, som sier at man skal være i opposisjon til klubb og ikke minst forbund. Grunnen til pyroforbudet er åpenbar, det er jo ikke risikofritt med åpen ild midt i store folkemengder.Kommentar
-
Jeg ser mye heller at NFF begynner å slå virkelig hardt ned på slike overtredelser. Gi heller klubbene en reell trussel om bøter som virkelig svir, og eventuellt poengtrekk ved gjentatte overtredelser.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg prøver her da, siden jeg finner ingen steder man kan legge dette bilde.
Dette er noe vi burde prøve en kveldskamp tildlig iår eller seint på høsten
Eller håper der har planer om det altkrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Minner om at: ALLE TIFOFORSLAG, SPØRSMÅL ELLER LIGNENDE ENTEN MAILES TIL TIFO@KANARIFANSEN.NO ELLER TAES MED NOEN I TIFOGRUPPA IKKE PÅ ÅPNE FORUMER..
Og om du bruker søkefunksjonen i forumet så ville du funnet tråder hvor bilder av fete tifoer kan postes..
mvh
ChriZzaKommentar
-
Kommentar
-
Vil nok se en del bedre ut nå som vi er 1000+- mer på feltet også. Pluss at man kunne hatt det på RB ogsåkrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er alltid noen som tenner på disse fortidlig, som igjen sprer seg. Og når vi faktisk skal tenne på dem så har havlparten brukt opp sine. Dette gjeldet forsåvidt kasteruller også.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
Kommentar