Bøter for bruk av pyro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #81
    Uefa tar med blussinga kun for å styrke saken sin. Hadde det ikke blitt kasta gjenstander ut på banen hadde det heller ikke kommet noen reaksjon.

    Det samme så vi i bota brann fikk, der tar man også med bruk av pyro kun for å styrke saken sin. Hadde det kun vært pyro på tribunen i den kampen hadde det neppe kommet noen bot fra nff heller!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Ghostwriter
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 254

      #82
      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Uefa tar med blussinga kun for å styrke saken sin. Hadde det ikke blitt kasta gjenstander ut på banen hadde det heller ikke kommet noen reaksjon.

      Det samme så vi i bota brann fikk, der tar man også med bruk av pyro kun for å styrke saken sin. Hadde det kun vært pyro på tribunen i den kampen hadde det neppe kommet noen bot fra nff heller!
      Hvordan kan du uttale deg så skråsikkert? Du kan jo umulig være sikker på om NFF ikke hadde gitt bot hvis det kun hadde vært blussing!

      Det er ofte lurt å ha litt takhøyde for at man kan ha feil!

      Kommentar

      • Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

        #83
        Jepp, tok littebittegranne høyde når jeg skrev at det neppe hadde kommet bot.


        Det ble vel brukt pyro 20-30 ganger forrige sesong uten at det kom noen reaksjoner. Eneste bøtene som kom er i tilfellet med brann og når oddrane kasta røykbomber ut på banen. Ergo gis det neppe bot for kun bruk av pyro, så lenge det holdes der det skal være, på tribunen.

        Hilsen VK. 2 is
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #84
          Edit: skrev det samme som VK.

          PS: fin avatar over her!
          ..................

          Kommentar

          • Ganfugl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2006
            • 165

            #85
            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Ergo gis det neppe bot for kun bruk av pyro, så lenge det holdes der det skal være, på tribunen.

            Hilsen VK. 2 is
            Der det skal være? Pyro skal være fraværende.

            Kommentar

            • artois
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 176

              #86
              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
              Uefa tar med blussinga kun for å styrke saken sin. Hadde det ikke blitt kasta gjenstander ut på banen hadde det heller ikke kommet noen reaksjon.
              Er jo litt herlig naivt å komme med en sånn kommentar.
              Essensen i det du her sier blir at dommen utelukkende kommer på grunn av kasting av gjenstander inn på banen. OK, interessant.

              Det vil da si, i følge din retorikk, at på alle kamper i UEFA sin regi i løpet av fjoråret ble det kun kastet gjenstander inn på banen i denne ene kampen.
              Hvorfor?
              Det er ingen andre dommer å finne på UEFA sine sider i løpet av fjoråret for kasting av gjenstander.

              Det vil da si, at samtlige kamper i Champions League, UEFA cupen (med unntak av denne ene kampen) og Intertoto cupen ble avviklet uten at det ble kastet gjenstander inn på banen.
              Er det virkelig noen som tror på det?

              Hvorfor ikke bare ta inn over seg de fakta som står skrevet?
              At bruk av bluss er en av årsakene til dommen som har falt.
              Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
              Mortus vivis praecipant
              ¤ Brigate Giallo ¤

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #87
                Opprinnelig skrevet av artois

                Hvorfor ikke bare ta inn over seg de fakta som står skrevet?
                At bruk av bluss er en av årsakene til dommen som har falt.
                Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
                Du velger å tru på UEFA når dem skriver at straffen kom delvis pga blussinga, jeg velger å ikke tru på det. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av artois
                  Hvorfor ikke bare ta inn over seg de fakta som står skrevet?
                  At bruk av bluss er en av årsakene til dommen som har falt.
                  Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
                  Hvorfor ikke bare ta seg inn over fakta når det gjelder Tippeligaen det siste året. Et 20talls ganger har det blitt benyttet pyroteknikk, inkludert 2 ganger hvor gjenstander har blitt kastet inn på banen. Kun disse 2 gangene har blitt straffet med bøter, resten ikke! I disse to rapportene hvor det har blitt delt ut bøter, har de "slengt på" blussinga som enda et argument for å styrke sin sak. Men de har altså ikke straffet pyroshow som forblir på tribunen. That's the facts!
                  ..................

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Hvorfor ikke bare ta seg inn over fakta når det gjelder Tippeligaen det siste året. Et 20talls ganger har det blitt benyttet pyroteknikk, inkludert 2 ganger hvor gjenstander har blitt kastet inn på banen. Kun disse 2 gangene har blitt straffet med bøter, resten ikke! I disse to rapportene hvor det har blitt delt ut bøter, har de "slengt på" blussinga som enda et argument for å styrke sin sak. Men de har altså ikke straffet pyroshow som forblir på tribunen. That's the facts!
                    Det er helt riktig det du sier, men det blir ikke mer lov av den grunn. Før eller siden så vil det bli en reaksjon på dette. Og da er det dumt at LSK er den klubben som blir straffa.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • artois
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 176

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Du velger å tru på UEFA når dem skriver at straffen kom delvis pga blussinga, jeg velger å ikke tru på det. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
                      Merkelig nok velger jeg å tro på den organisasjonen som gjennom snart 53 år har hatt ansvaret for europeisk fotball.
                      Du velger kanskje ikke å tro på dem, vel, deg om det. At du ikke tror på dem er heller ikke så vanskelig å skjønne, all den tid du og dine likesinnede har skrevet varmt og tildels forsvart ulovlig pyroteknikk.

                      Personlig velger jeg å forholde meg til UEFA og ikke enkelte personers konspiratoriske tanker.
                      Mortus vivis praecipant
                      ¤ Brigate Giallo ¤

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av artois
                        Merkelig nok velger jeg å tro på den organisasjonen som gjennom snart 53 år har hatt ansvaret for europeisk fotball.
                        Du velger kanskje ikke å tro på dem, vel, deg om det. At du ikke tror på dem er heller ikke så vanskelig å skjønne, all den tid du og dine likesinnede har skrevet varmt og tildels forsvart ulovlig pyroteknikk.

                        Personlig velger jeg å forholde meg til UEFA og ikke enkelte personers konspiratoriske tanker.
                        Har ikke noe med konspiratoriske tanker å gjøre. Jeg forholder meg kun til fakta. Uefa gir ikke ut sånne straffer når det er kun bruk av pyro det er snakk om.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • artois
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 176

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Hvorfor ikke bare ta seg inn over fakta når det gjelder Tippeligaen det siste året. Et 20talls ganger har det blitt benyttet pyroteknikk, inkludert 2 ganger hvor gjenstander har blitt kastet inn på banen. Kun disse 2 gangene har blitt straffet med bøter, resten ikke! I disse to rapportene hvor det har blitt delt ut bøter, har de "slengt på" blussinga som enda et argument for å styrke sin sak. Men de har altså ikke straffet pyroshow som forblir på tribunen. That's the facts!
                          _Jonern, det er kanskje en fordel å lese tråden og innleggene først?
                          Jeg har aldri kommentert NFF sin praksis. Det jeg har gjort er å referere til en dom som UEFA har avsagt.
                          Noen har funnet ut at i denne "domsteksten" er det en del sprøyt fra UEFA sin side, og det har jeg diskutert og bedt folk ta inn over seg.
                          Det er mine facts.
                          Mortus vivis praecipant
                          ¤ Brigate Giallo ¤

                          Kommentar

                          • artois
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 176

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Har ikke noe med konspiratoriske tanker å gjøre. Jeg forholder meg kun til fakta. Uefa gir ikke ut sånne straffer når det er kun bruk av pyro det er snakk om.
                            Er jo konspiratorisk når du skriver det du gjør?
                            Fakta er at bruk av bluss er nevnt som en av grunnene til dommen som er satt. Det kan du faktisk ikke argumentere bort, det står der, skrevet svart på hvitt.

                            Det blir det samme som å argumentere for at jorda er flat, fordi du selv tror den er flat det.
                            Mortus vivis praecipant
                            ¤ Brigate Giallo ¤

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av artois
                              Er jo konspiratorisk når du skriver det du gjør?
                              Fakta er at bruk av bluss er nevnt som en av grunnene til dommen som er satt. Det kan du faktisk ikke argumentere bort, det står der, skrevet svart på hvitt.

                              Det blir det samme som å argumentere for at jorda er flat, fordi du selv tror den er flat det.
                              Det er mye som står skrevet svart på hvit som ikke er fakta...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • artois
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 176

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Det er mye som står skrevet svart på hvit som ikke er fakta...
                                En artikkel lagt ut på UEFA sine egne hjemmesider angående en dom de selv har avsagt, har myndighet og plikt til å avsi, det er ikke fakta?

                                Jaggu.

                                Da skal jeg sende neste års selvangivelse tilbake til ligningskontoret med beskjed om at selv om det står svart på hvitt at jeg har tjent så så mye, så er det ikke fakta. Jeg har tjent 0.- og nekter å betale skatt.
                                Sweet world.
                                Mortus vivis praecipant
                                ¤ Brigate Giallo ¤

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av artois

                                  Da skal jeg sende neste års selvangivelse tilbake til ligningskontoret med beskjed om at selv om det står svart på hvitt at jeg har tjent så så mye, så er det ikke fakta. Jeg har tjent 0.- og nekter å betale skatt.
                                  Sweet world.
                                  Ja du kan jo prøve, men bare så ikke du skal bli alt for skuffet så tror jeg ikke du får noe gjennomslag for det.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Dinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 884

                                    #97
                                    ta deg to is artois og bry deg om ting som kanskje har noe med dine verdier å gjøre, argumentasjoner fra deg angående pyroteknikk er som kritikken om tromme fra en Vålerenga supporter.
                                    twitter @amundsakis
                                    ΘΥΡΑ 13

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Dinho88
                                      ta deg to is artois og bry deg om ting som kanskje har noe med dine verdier å gjøre, argumentasjoner fra deg angående pyroteknikk er som kritikken om tromme fra en Vålerenga supporter.
                                      Artois argumenterer ikke, han bare refererer en dom som omfatter kasting av gjenstander og bruk av pyro. Det er dere andre som forsøker å bortforklare at bruken av pyro var en del av det straffbare forholdet.

                                      Kommentar

                                      • ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2506

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Dinho88
                                        ta deg to is artois og bry deg om ting som kanskje har noe med dine verdier å gjøre, argumentasjoner fra deg angående pyroteknikk er som kritikken om tromme fra en Vålerenga supporter.
                                        Morsom sammenligning, men helt feil.
                                        artois kom inn i debatten nettopp fordi det har med hans verdier å gjøre, klubbfølelsen hans. Han frykter at bruk av pyroteknikk kan gå ut over LSK i form av bøter, dårlig omdømme eller at vi må spille Europacupkamper for tomme tribuner.

                                        Kommentar

                                        • Kølla Riisa
                                          Seniormedlem
                                          • Jun 2004
                                          • 1021

                                          Han frykter at bruk av pyroteknikk kan gå ut over LSK i form av bøter, dårlig omdømme eller at vi må spille Europacupkamper for tomme tribuner.
                                          Snakk om å overdrive her, spille europacupkamper med tomme tribuner?
                                          Er dere redd for Italia tilstander også eller?

                                          Kommentar

                                          Working...