Alle som klarer å oppføre seg er hjertlig velkommen på Åråsen. Trenger man mer forklaring på det?
Skal vi godta casuals i Kanarifansen?
Collapse
X
-
jeg er enig..
LSk er vel ikke akkurat det laget med den fansen som har hatt store problemer med dette!
Er du fugl så er du fugl også kommer du på kamp så komemr du på kamp..
Hvis det virkelig skjer noe som kan tilklnyyttes vil diskusjonene og ting som er nødvendige å gjøres for å bli kvitt det tatt opp da.. Men til nå klarer vi alle og oppføre oss sånn halvveis noe som betyr.. NULL STRESSMarie Knedal
"Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om LillestrømKommentar
-
Enig med xeR. Alle som klarer å oppføre seg er hjertlig velkommen på Åråsen!
De som absolut må sloss kan finne seg en kampsport eller noe lignende. Bare hold det langt utenfor stadion, utenom matchdag og uten klubbens farger.
Jeg søtter ikke casuals, over hodet ikke. Men har selv en Stone Island jakke jeg så vidt tør å bruke etter alt oppstyret rundt Casuals. Det er litt synd, for det er en utrolig stilig jakke
Men til trådens egentlige spørsmål:
Skal vi godta casuals i Kanarifansen?:
Nei!
Kommentar
-
Som mange har skrevet før meg, det er vel ikke noen vits å diskutere dette om vi skal godta casuals i Kanarifansen. Casuals i Kanarifansen er uaktuelt, burde heller vært:
Skal vi godta ultras i Kanarifansen?I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Står ikke Ultras bare for mer liv på tribunen, mer tifo, visuelle effekter etc? Eller er jeg helt på viddene da?
De første Ultra-grupperingene som oppstod i Italia hadde vel også ett politisk standpunkt.
Så lenge de holder tribunereglene, så er det vel greit?
Kommentar
-
direkte svar på emnet; nei.
etter min mening er casual-miljøet helt uten tilhørighet
med fotball. det virker som casuals for det meste er
avhoppere, tidligere supportere. de fleste hevder de er lei
av å være en av de som går med skjerf, supporter klær og vil
heller fremheve interessen og støtten for klubben sin
med å slå og hamre på andre casuals/supportere.
jeg synes det bare er helt tåpelig. å bruke fotball som en unnskyldning
for å kunne utøve vold is beyond me, helt tåpelig..Shut up and focus on the good things
Kommentar
-
Litt utenfor casual temaet, men hva er og hvorfor har vi (etter det jeg har forstått) grupperinger innen kanari fansen. Da tenker jeg på KGG og UFC. Bør vi ikke stå samlet å heie på LSK? I introen til KGG sin hjemmeside høres KGG sangen, den høres mer ut som en dissing av UFC enn hyllest til LSK/KGG. http://www.kggsc.com/ Og hva står de 2 gruperingene for?Kommentar
-
Litt utenfor casual temaet, men hva er og hvorfor har vi (etter det jeg har forstått) grupperinger innen kanari fansen. Da tenker jeg på KGG og UFC. Bør vi ikke stå samlet å heie på LSK? I introen til KGG sin hjemmeside høres KGG sangen, den høres mer ut som en dissing av UFC enn hyllest til LSK/KGG. http://www.kggsc.com/ Og hva står de 2 gruperingene for?
http://www.kggsc.com/index2.php - Om KGGsc
Håper dette hjelper.. Undergruppene hjelper til og utvikler kanarifansen videre. Grupper som pusher litt ekstra.. Sammen med en del ildsjeler i kanarifansen.. De som føler at de har et lignende engasjement kan sikkert også ta kontakt med disse gruppene og finne ut mer..
TILLEGG: Går bra det KeepernLast edited by Ballkunstneren; 16.04.2007, 09:26.Kommentar
-
Ikke kritisk ballkunstnern, bare en liten bi setning
Kommentar
Kommentar