Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den var faen meg sinnsyk da, er en veldig bidragsyter til det lille ekstra som er så nice
Hvis du trommer så sinnsykt går man jo også ned 3kg per kamp da
Hvorfor var det så lite folk på den kampen? nesten ingen i bortesvingen jo
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Den var faen meg sinnsyk da, er en veldig bidragsyter til det lille ekstra som er så nice
Hvis du trommer så sinnsykt går man jo også ned 3kg per kamp da
Hvorfor var det så lite folk på den kampen? nesten ingen i bortesvingen jo
17 000 i Royal League kamp er vel litt bedre enn hva vi kan skryte av
Brøndby har vel en slags boikott av Royal League tror jeg.
På den måten han spiller trommer er en fin overgang på når vi skal trøkke skikkelig til. Når man slår normalt holder vi bare sangen igang.
Er noen sanger vi har sånn fra før av tror jeg.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Kommentar