Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg går ofte og nynner på LSK-sanger selv om jeg ikke er på LSK-kamp, og noen ganger lager jeg sanger til ting som skjer rundt meg. (Ja, jeg vet, det siste er en smule sært.)
Jeg elsker den humoren hvor en tar ting ut av en sammenheng og setter inn i en annen. Husker med glede en dansk reklame (for FCK?) for noen år siden hvor en fyr bosatt i København som er ute med søppelposen ser det flytter inn folk i nabohuset og at flyttebilen kommer fra Silkeborg ("in the middle of nowhere" på Jylland - sorry, Pia). Han stemmer da selvsagt i "For en gjeng med bønder" (eller noe tilsvarende) som sklir over i det samme ropet fra tribunene i Parken.
Jeg elsker den humoren hvor en tar ting ut av en sammenheng og setter inn i en annen. Husker med glede en dansk reklame (for FCK?) for noen år siden hvor en fyr bosatt i København som er ute med søppelposen ser det flytter inn folk i nabohuset og at flyttebilen kommer fra Silkeborg ("in the middle of nowhere" på Jylland - sorry, Pia). Han stemmer da selvsagt i "For en gjeng med bønder" (eller noe tilsvarende) som sklir over i det samme ropet fra tribunene i Parken.
Alle 4 reklamer der blev lavet engang i 2002 ligger her.
Er jo sånn man gjør seg i mellom en gang i blant
Denne sketsjen er en del år gammal, men selvfølgelig tidløs!
En tidligere (svensk) kollega viste meg en av Killinggängets DVDer hvor denne var med.
Ser ut som du får tak i dem ennå: http://ginza.se/index.aspx?artnr=3752
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Kommentar