Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva var det som skjedde i pausen mellom Odd og LSK? Fikk ikke med meg et ord av det som ble sagt... En eller annen tulling som fløy rundt på banen i dress...?
Hva var det som skjedde i pausen mellom Odd og LSK? Fikk ikke med meg et ord av det som ble sagt... En eller annen tulling som fløy rundt på banen i dress...?
Trur det var noe med årets russerevy uten at jeg kan si det 110 % sikkert.
De skrudde ned volumet på lydanlegget og spilte rolige sangeri pausen. Ikke noe reklame og latterlige saker på banen i pausen.
Jeg hadde null problemer med å føre en samtale med mine venner.
Utrolig deilig. Du skjønner det er kultur i Drammen!
LSK har mye å lære mtp latterlig pauseunderholdning og volum på musikken.
Pauseunderholdning:
Dempet musikk (yes)
Resultatservice fra andre kamper (yes)
Flere salgsboder, pølse, brus, kaffe o.l. (yes)
Konkurranser på banen med speakertjeneste (no!)
Full trøkk med jallamusikk over høyttalerene (no!)
Danseshow (no!)
Presentasjon av nye spillersigneringer o.l. bør være rett før kampstart, etter min mening.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Det vil vel neppe være lenge før Glenn Due holder kjeft i pausen i kampene. Med rop som "jævla rasshøl" og "hold kjeft Due" fra KFL er det vel egentlig umulig for han å fortsette "å skape stemning" på Åråsen..
Høyttalervolumet under S.A.T.S.-showet i pausen i går tok kaka - det hadde vært mindre belastende for ørene å stikke hodet inn i eksosrøret på en F16.
Mens jentene fra S.A.T.S. spratt rundt på gresset forsøkte sidemannen min å fortelle meg at han godt kunne tenke seg Nannskog i Sportsklubben - på grunn av stønivået tolket jeg det som at han ønsket seg Alsgaard til Lillestrøm.
Min sidemann ble fornærmet over at jeg trodde at han var så dum at han ønsket seg en gammel skiløper med bart over øynene som spiss, og vi ble nesten uvenner.
Sportsklubbens pauseunderholdning: gjør det ikke bare umulig å diskutere fotball på Åråsen, men setter også gammelt vennskap på prøve.
Pauseunderholdninga igår var rett og slett pinlig. Jeg skjønner at LSK sine samarbeidspartnere ønsker å profilere seg via LSK, men det må da finnes andre metoder. Quizen godtar jeg under tvil, ellers bør det være markeringer og spillerpresentasjoner som avbryter pauseroen synes nå jeg.
Jeg meldte meg på LSK sin publikumsundersøkelse med tanke på dette pauseproblemet. Håper jeg får spørsmål om hvordan det skal være mulig å gjøre pausene mer og/eller mindre underholdende.
det var nok Rocco Hansen som var der ute for å rekruttere skiensruss til årets video.
ang pausemusikk og greier? hvorfor kjørte de "vi er fugla" i pausen mot Lyn og ikke rett før kamp som i fjor og tidligere på året? I går spilte de den 30min før avspark eller noe. En sang som nylig ble kåret til Norges beste supporter sang burde vel fortsatt brukes som hymnen vår synes nå jeg.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
ang pausemusikk og greier? hvorfor kjørte de "vi er fugla" i pausen mot Lyn og ikke rett før kamp som i fjor og tidligere på året? I går spilte de den 30min før avspark eller noe. En sang som nylig ble kåret til Norges beste supporter sang burde vel fortsatt brukes som hymnen vår synes nå jeg.
I går var det forøvrig direkte pinlig å være på Åråsen. Det eneste positive med pauseunderholdningen, var at den var så grusom at den fikk kampen til å fremstå som litt mindre elendig.
syns det funka pokker så bra jeg men den gode gamle orginale hymna er jo ikke dårlig ikke det jeg mener, men var bra trykk i vi er fugla også så hvorfor de i går spilte den altfor tidlig skjønner jeg ikke
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Nå må de folka som styrer pause underholdningen på Åråsen snart se denne tråden her. Hold kjeft før kampstart i pusen og SPESIELT etter kamepen og la KFL synge!
At Glenn Due intervjuer Lars Bohinen interesserer meg mildt sagt midt i anus. Eneste lyspunkt igår var sangen om flisbyen de spillte på passe volum i pausa. Sånn skal hele pausa være spørr du meg.
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Det er jo klubben som bestemmer som hva som skal bli gjort i pausen, grunnen til at Glenn Due Sørensen holder på å leke toastmaster i pausen er vel for å underholde familiene som er på Åråsen. Er helt enig at han skal vekk fra indrebane. LA OSS HA EN ROLIG PAUSE UTEN KJAS OG MAS!!!
Nå må de folka som styrer pause underholdningen på Åråsen snart se denne tråden her. Hold kjeft før kampstart i pusen og SPESIELT etter kamepen og la KFL synge!
Nei, nå må du ta initiativ sjøl, ringe LSK og fortelle dem hva du mener. Det gjelder alle her: Ring 63 80 56 60 hvis du er misfornøyd. Nytter ikke å sitte her inne og rope.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Forresten, jeg tror dem også sjekker og leser mail oftere enn forumet der i LSK-kontorene, så det kan være en idé om man ikke tør ringe. Kontaktinformasjon finnes på lsk.no
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Kommentar