KFL på vei mot Klanens skjebne?
Collapse
X
-
Enig meg trådstarter.
Uavhengig i hvem som lager/kommer med nye sanger. Greit at vi må fornye sangene våre, men de sangene med mest trykk i kan vi jo bruke om igjen.
Tom tom sangen var veldig bra . Enkel med trøkk i. Syntes også noen sanger blir synget alt for lenge. Da gidder ikke folk bli med og da blir det jo dårlig.
Syntes også at samarbeidet må bli bedre mellom disse to undergruppene det blir snakket om her..Kommentar
-
hva for en dustete tråd dette er fra trådstarter. Kan ikke ha høye tanker om kanarifansen. Etter en middels kamp så er vi på vei rett mot helvete? Etter neste hjemmekamp så er det skikkelig trøkk og da er vi verdens beste igjen. Så gjør vi en middels kamp igjen så er vi plutselig verre enn klanen. Blir bare meningsløse uttalelser dette.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Ikke så rart at stemning bli laber når man står som sild i tønne slik vi gjorde på mandag.Fikk så vidt puste, da blir det vansklig å synge og skal jeg si dere.
Det er også kommet alt for mange turister på feltet i det siste. Mange steller seg på ståfeltet bare fordi det er billige biletter der kan jeg tenker meg.
Bedre organisering måå til!Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Skal ikke klage på den nye skermen men følte til tider at den dempet stemningen for alle snudde seg for og se replays osv.Enig med at det var litt spent steming før 1-0 målet men når vi først fikk det ble det veldig bra.
Rønnern. Muligens jegsto litt lengre opp en der du mener men der var det stappa som sild i tønneKommentar
-
La merke til akkurat det samme underveis i kampen.
Og når vi prøvde, på oppfordring fra Tom, å kjøre igang massiv synging før kampen, så fikk vi intervjuer på storskjerm og høy musikk som vi måtte kjempe i mot. En kamp vi tapte...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg sto vel ved første stolpe på oppgang to.
Da jeg så til venstre hoppa alle. Rundt meg hoppa ingen. Føler vel at jeg ble hoppende litt alene. Synginga var OK-, noen sang, men ikke alle.
Synes sangene var ganske bra av de vi sang, men vi har mer å gå på.
Hoppinga ble litt vansklig noen ganger, fordi det sto to sykker på et trinn på en måte. Jeg måtte støtte meg i stolpa for å ikke falle ned..Kommentar
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Vekk med stolene, bedre pakking av feltet......
Jeg tror om man hadde planlagt noe mer, og "pusha" og pakka feltet fra start av, hadde mye vært gjort. Det var flere områder med "god" plass, særlig på de øverste radene.
Også enig i det Mr.Jorbakke skriver i forhold til å fjerne alle stolene på feltet.
Foruten å få et noe mere ryddig felt, vil man også få et sikrere felt.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Det er selvsagt vanskelig, men ikke umulig, å skille mellom hva som er tribune, og hva som er trapp. Hint: se etter trinn.
Skal alle få plass, så må det pakkes bedre oppover. Anskaff "pakkere" ala T-banen i Tokyo.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Syns det var labert på KFL i går. Masse folk, lite trøkk. Syns sangene vi synger nå, har mer fokus på tekst og melodi fremfor selve trøkket. Er også jævlig lei av UFC og sangene "deres". Kall meg gammeldags, men syns de gode gamle sangene er best. Vi må passe på at det ikke blir for mange på KFL feltet som ikke synger, for vi husker alle hva som skjedde med klanen etter at de vokste seg for store.
Dere runda 5000 ifjor, og det er jo bra det. Men klanen har hittil i år 14 000 medlemmer. Det er langt igjen. Og ikke noe å skyve under teppet at dette skjedde mye fortere enn hva det er mulig for dere å få til. Har tro på at kanarifansen vil vokse jevnt så lenge dere presterer bra. Da vil det så klart komme en del medgangs som ikke synger, og det må dere takle etterhvert, men når man går fra 1. divisjon til seriegull på 3 år kommer det så MYE fortere og det blir mye problemer.
Folk vet ikke hvor dem skal stå, kjøper sesongkort feil sted, og kan ikke sangene. Klanen er på vei oppover igjen, etter en litt laber periode. Og nå som det har vært så mye fokus på sangkontrakter osv osv, så tror jeg folk er mer obs på hvor dem faktisk skal stå.
Det jeg skal frem til her er at klanen har vært "dårlig" en liten periode pga ett mye større problem enn hva dere har på åråsen. Det virker som det har skjedd mye nytt på åråsen som ødelegger litt for dere (storsjerm, flytte tromma, osv) så gi det litt tid, og la folk få følelsen av å stå på tribunen igjen så har dere sikkert ikke så mye å klage på. Vi har storsjerm på Ullevaal også som starter ca en time før kampstart. Det er ikkenoe problem. Men dersom dere ikke er vandt med det så kan det ha en dårlig effekt i starten. Men har liten tro på at synginga deres dør ut pga en litt dårlig kamp helt i starten av året.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
Kommentar