KFL på vei mot Klanens skjebne?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

    KFL på vei mot Klanens skjebne?

    Syns det var labert på KFL i går. Masse folk, lite trøkk. Syns sangene vi synger nå, har mer fokus på tekst og melodi fremfor selve trøkket. Er også jævlig lei av UFC og sangene "deres". Kall meg gammeldags, men syns de gode gamle sangene er best. Vi må passe på at det ikke blir for mange på KFL feltet som ikke synger, for vi husker alle hva som skjedde med klanen etter at de vokste seg for store.
  • svare1
    Medlem
    Bøffel
    • Dec 2006
    • 32

    #2
    Desverre enig.....

    må desverre si meg enig i dette, har plass på gamle sittan, felt D, i en årrekke. Det var flere som komenterte dette rundt der vi satt, at vi syntes KF var tamme og uorganiserte i går, håper vi kan sette dette på kontoen for seriestart og rusten øl form. Når får jeg vel beskjed om å reise meg å synge.......

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #3
      Blir fort for mange sanger ja, ble ikke sunget mange av de gode gamle i går, brukte mere energi på å synge inn en ny låt, som det ikke var særlig trøkk i...

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Viktig spørsmål å ta opp, uten at jeg nødvendigvis er helt enig.

        Det var veldig mange på feltet i går og der jeg sto var det langt fra alle som bidro. For meg hørtes det likevel bra ut, men med så mange rundt så skulle det jo bare mangle at man ikke hører noe lyd.

        Et problem med så mange er at jeg vi mangler noen som kan piske opp stemningen bakerst.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          For det første så var det seriestart, stemninga er aldri helt på topp da.

          Dessuten synes jeg det var unormalt mange turister på feltet igår. Jeg stod ca midt på felt c og der var det ingen som sang eller hoppa.

          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Nordby-Kanaris
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2006
            • 146

            #6
            trur ikke vi er det. dessuten når vi synger en sang som bare ufc kan. og det ikke blir noe ordentlig trykk i den sangen. burde vi heller ta en av de som vi vet det er trykk i. men er helt sikker på att syngingen vil ta seg opp til hjemme kampen mot viking.
            Cupmestere 2007:D

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              #7
              og hvorfor er Tommy blitt flytta lengre ut mot felt a? Eller så jeg feil?

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #8
                Syns det var labert på KFL i går. Masse folk, lite trøkk. Syns sangene vi synger nå, har mer fokus på tekst og melodi fremfor selve trøkket. Er også jævlig lei av UFC og sangene "deres". Kall meg gammeldags, men syns de gode gamle sangene er best. Vi må passe på at det ikke blir for mange på KFL feltet som ikke synger, for vi husker alle hva som skjedde med klanen etter at de vokste seg for store.
                Denne sangen har blitt utlyst på sangforumet, kjørt igjennom sang-gruppa og tatt opp på sangmøtet. Og skylde på UFC blir bare feil, da dette er et kollektivt KFL som står bak.

                Skal ikke kalle deg gammeldags, men du som alle andre er jo velkommen til å komme med innspill på sangmøtene i kjelleren på Martins før hver hjemmekamp.

                Jeg synes også vi skal verne om våre gamle klassikere som Lillestrøm våkn opp idag og Bli med i gjenget.

                Men dette er seriestart folkens, dette går seg til utover våren.

                Kommentar

                • koppen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 456

                  #9
                  syntes det var dårlig samspill mellom kgg og ufc i går.. starter på hver sin sang flere ganger og da blir det mye tull! dessuten trenger vi fler utover felta (A og c) som er like flinke til å motivere til synging og hopping som tommy i kgg...
                  "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    #10
                    Jeg tror nok også det blir bedre utover sesongen. Bra at folk har meninger om det hvertfall. Personlig var jeg ganske hes etter kampen i går. Kan også benytte muligheten til å rose KFL for arbeidet som er lagt ned før sesongen. Hvor mange har vi blitt nå forresten?

                    Kommentar

                    • Christa
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 326

                      #11
                      Det er riktig at man flyttet Tommy ja.. Ned mot midten av felt B.

                      Synes det er feil å kjøre inn nye sanger på en sånn dag..

                      Men klart det var mye turister der, oversolgt Kanarifelt som vanlig.."Alle" skulle dit.. Og alle vet at turister ikke synger...

                      Og det hjelper ikke på hoppinga at man skal presse opp flest mulig på et allerede trangt felt. Hadde rett og slett problemer med å stå oppreist til tider på Felt B..

                      Nei jeg trives best når det ikke er så mange på feltet, da har vi mer bevegelsesfrihet, og kan slå oss mer løs.

                      Kommentar

                      • Rathsmeister
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 561

                        #12
                        Noe av grunnen til det store oppmøtet er selvfølgelig på grunn av sesongstart, ny trener, ny spillestil osv....

                        Til neste hjemmekamp har alt dette roet seg ned, om ikke mye så litt.

                        Tror nok det automatisk vil ta seg opp til da, men det er viktig å være varsom på problemet og tenke ut eventuelle kommende tiltak...

                        Om dette skjer er det vanskelig å snu trenden, man kan tross alt ikke nekte folk inngang heller....

                        Rett og slett en vanskelig, men viktig problemstilling...
                        Mvh
                        Martin Raths

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                          Noe av grunnen til det store oppmøtet er selvfølgelig på grunn av sesongstart, ny trener, ny spillestil osv....

                          Til neste hjemmekamp har alt dette roet seg ned, om ikke mye så litt.
                          Med sportslig suksess tror jeg det blir folksomt neste hjemmekamp også. Det skal også deles ut mange gratisbilletter til spillere på yngre lag, men disse regner jeg med at plasseres på RB-tribunen.

                          Kommentar

                          • Rathsmeister
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 561

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Med sportslig suksess tror jeg det blir folksomt neste hjemmekamp også. Det skal også deles ut mange gratisbilletter til spillere på yngre lag, men disse regner jeg med at plasseres på RB-tribunen.
                            Folksomt blir det nok med sportslig suksess, men jeg tror uansett at noe av folkemassen på feltet vil avta...
                            Mvh
                            Martin Raths

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Christa
                              Nei jeg trives best når det ikke er så mange på feltet, da har vi mer bevegelsesfrihet, og kan slå oss mer løs.
                              Du ønsker deg færre på kamp?????

                              Helt feil holdning i mine øyne. Hva trøkker mest? at noen hopper, eller ett stappfullt felt hvor alle synger?
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • mr.sandass
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2005
                                • 972

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Du ønsker deg færre på kamp?????

                                Helt feil holdning i mine øyne. Hva trøkker mest? at noen hopper, eller ett stappfullt felt hvor alle synger?

                                Mot Lyn i køppen ifjor var det vel 2000 ++ på stadion. Det trøkket vi presterte da var ti gangern bedre en igår

                                Edit: Langt ifra alle som sang igår også
                                Last edited by mr.sandass; 10.04.2007, 17:26. Begrunnelse: downs
                                www.ultrasfeltc.net

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Du ønsker deg færre på kamp?????

                                  Helt feil holdning i mine øyne. Hva trøkker mest? at noen hopper, eller ett stappfullt felt hvor alle synger?
                                  hva med ett stappfult felt der 30-40 % synger slik det var nå?
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #18
                                    Dette er en overdrevent kritisk vinkling. Såvidt jeg husker var vi ikke noe særlig bedre i seriestarten i fjor mot RBK. Uten å bruke RBs stemningsbørs som noen fasit (den er til tider håpløs), kan jeg jo nevne at de ga en 7er for gårsdagen, mens de ga en 5er etter seriestarten i fjor.

                                    Tro det eller ei, KFL kommer garantert sterkere tilbake.

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      #19
                                      Dustetråd!

                                      Hvis vi skal bli som Klanen er det bare å kjøre de samme gamle sangen i 30 år til. Selvsagt skal vi han NYE sanger også! Gjerne en ny sang til hver hjemmekamp. Til trommeslageren: Kjør opp tempo på kanon-sangen, Å Lillestrøm. I 2.omg gikk den alt for tregt.
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • Marius_LSK
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Mar 2007
                                        • 28

                                        #20
                                        Jeg håper det kommer flest mulig på neste kamp(bare de er med og synger).
                                        ULTRAS LILLESTRØM!

                                        Kommentar

                                        Working...