KFL på vei mot Klanens skjebne?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Dette er en overdrevent kritisk vinkling. Såvidt jeg husker var vi ikke noe særlig bedre i seriestarten i fjor mot RBK. Uten å bruke RBs stemningsbørs som noen fasit (den er til tider håpløs), kan jeg jo nevne at de ga en 7er for gårsdagen, mens de ga en 5er etter seriestarten i fjor.

    Tro det eller ei, KFL kommer garantert sterkere tilbake.
    Jeg synes vi begynte bra i går. Det var først da nervøsiteten meldte seg etter mange misbrukte sjanser at det ble stille en periode. Det samme var forklaringen mot RBK i fjor: Mange var for nervøse til å synge.

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1251

      #22
      Enig meg trådstarter.
      Uavhengig i hvem som lager/kommer med nye sanger. Greit at vi må fornye sangene våre, men de sangene med mest trykk i kan vi jo bruke om igjen.
      Tom tom sangen var veldig bra . Enkel med trøkk i. Syntes også noen sanger blir synget alt for lenge. Da gidder ikke folk bli med og da blir det jo dårlig.
      Syntes også at samarbeidet må bli bedre mellom disse to undergruppene det blir snakket om her..

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #23
        hva for en dustete tråd dette er fra trådstarter. Kan ikke ha høye tanker om kanarifansen. Etter en middels kamp så er vi på vei rett mot helvete? Etter neste hjemmekamp så er det skikkelig trøkk og da er vi verdens beste igjen. Så gjør vi en middels kamp igjen så er vi plutselig verre enn klanen. Blir bare meningsløse uttalelser dette.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        • Gullstrupa
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 190

          #24
          Ikke så rart at stemning bli laber når man står som sild i tønne slik vi gjorde på mandag.Fikk så vidt puste, da blir det vansklig å synge og skal jeg si dere.
          Det er også kommet alt for mange turister på feltet i det siste. Mange steller seg på ståfeltet bare fordi det er billige biletter der kan jeg tenker meg.
          Bedre organisering måå til!
          Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Det var godt med plass på midten av feltet, omtrent ved midten der jeg stod (ovenfor Tommy) og oppover. Faktisk veldig romslig.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #26
              Skal ikke klage på den nye skermen men følte til tider at den dempet stemningen for alle snudde seg for og se replays osv.Enig med at det var litt spent steming før 1-0 målet men når vi først fikk det ble det veldig bra.

              Rønnern. Muligens jegsto litt lengre opp en der du mener men der var det stappa som sild i tønne
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                Skal ikke klage på den nye skermen men følte til tider at den dempet stemningen for alle snudde seg for og se replays osv.

                La merke til akkurat det samme underveis i kampen.

                Og når vi prøvde, på oppfordring fra Tom, å kjøre igang massiv synging før kampen, så fikk vi intervjuer på storskjerm og høy musikk som vi måtte kjempe i mot. En kamp vi tapte...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Campless
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 772

                  #28
                  Jeg sto vel ved første stolpe på oppgang to.
                  Da jeg så til venstre hoppa alle. Rundt meg hoppa ingen. Føler vel at jeg ble hoppende litt alene. Synginga var OK-, noen sang, men ikke alle.
                  Synes sangene var ganske bra av de vi sang, men vi har mer å gå på.
                  Hoppinga ble litt vansklig noen ganger, fordi det sto to sykker på et trinn på en måte. Jeg måtte støtte meg i stolpa for å ikke falle ned..

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #29
                    Enten må vi utvide feltet på storkampene eller selge færre billetter. Det går jo utover stemningen, som andre sier her når det blir for trangt.

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      Enten må vi utvide feltet på storkampene eller selge færre billetter. .
                      Tviler på at LSK går med på dette, det er penga som styrer
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Enten må vi utvide feltet på storkampene eller selge færre billetter. Det går jo utover stemningen, som andre sier her når det blir for trangt.
                        Fjern heller stolene på hele kanari-feltet.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Frode Thai
                          KFL styremedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 380

                          #32
                          Vekk med stolene, bedre pakking av feltet......

                          Jeg tror om man hadde planlagt noe mer, og "pusha" og pakka feltet fra start av, hadde mye vært gjort. Det var flere områder med "god" plass, særlig på de øverste radene.


                          Også enig i det Mr.Jorbakke skriver i forhold til å fjerne alle stolene på feltet.
                          Foruten å få et noe mere ryddig felt, vil man også få et sikrere felt.



                          Frodethai
                          Frode Johansen
                          styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Marius_LSK
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Mar 2007
                            • 28

                            #33
                            Ja, fjern stolene. Da blir det mye bedre plass. Elr utvid kanarifeltet
                            ULTRAS LILLESTRØM!

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2756

                              #34
                              Litt bittert hvis det var god plass andre steder på feltet, for der jeg sto på felt A sto vi som sild i tønne!
                              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av frodethai
                                Jeg tror om man hadde planlagt noe mer, og "pusha" og pakka feltet fra start av, hadde mye vært gjort. Det var flere områder med "god" plass, særlig på de øverste radene.
                                Helt enig. Dette er også debattert flere ganger tidligere. Et stort problem er super-sullikene som stiller seg i trappa (se http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=4193)

                                Det er selvsagt vanskelig, men ikke umulig, å skille mellom hva som er tribune, og hva som er trapp. Hint: se etter trinn.

                                Skal alle få plass, så må det pakkes bedre oppover. Anskaff "pakkere" ala T-banen i Tokyo.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • Hoho
                                  -Engasupporter-
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2006
                                  • 140

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av antikris
                                  Syns det var labert på KFL i går. Masse folk, lite trøkk. Syns sangene vi synger nå, har mer fokus på tekst og melodi fremfor selve trøkket. Er også jævlig lei av UFC og sangene "deres". Kall meg gammeldags, men syns de gode gamle sangene er best. Vi må passe på at det ikke blir for mange på KFL feltet som ikke synger, for vi husker alle hva som skjedde med klanen etter at de vokste seg for store.
                                  Jeg syns tittelen på denne tråden er helt bak mål. Bare fordi kanarifansen har en dårlig dag på tribunen, så drar du det mot å være "på vei mot klanens sjebne" ?
                                  Dere runda 5000 ifjor, og det er jo bra det. Men klanen har hittil i år 14 000 medlemmer. Det er langt igjen. Og ikke noe å skyve under teppet at dette skjedde mye fortere enn hva det er mulig for dere å få til. Har tro på at kanarifansen vil vokse jevnt så lenge dere presterer bra. Da vil det så klart komme en del medgangs som ikke synger, og det må dere takle etterhvert, men når man går fra 1. divisjon til seriegull på 3 år kommer det så MYE fortere og det blir mye problemer.
                                  Folk vet ikke hvor dem skal stå, kjøper sesongkort feil sted, og kan ikke sangene. Klanen er på vei oppover igjen, etter en litt laber periode. Og nå som det har vært så mye fokus på sangkontrakter osv osv, så tror jeg folk er mer obs på hvor dem faktisk skal stå.

                                  Det jeg skal frem til her er at klanen har vært "dårlig" en liten periode pga ett mye større problem enn hva dere har på åråsen. Det virker som det har skjedd mye nytt på åråsen som ødelegger litt for dere (storsjerm, flytte tromma, osv) så gi det litt tid, og la folk få følelsen av å stå på tribunen igjen så har dere sikkert ikke så mye å klage på. Vi har storsjerm på Ullevaal også som starter ca en time før kampstart. Det er ikkenoe problem. Men dersom dere ikke er vandt med det så kan det ha en dårlig effekt i starten. Men har liten tro på at synginga deres dør ut pga en litt dårlig kamp helt i starten av året.
                                  Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                  JA, det er det

                                  *Hoho er en skapfugl*

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1223

                                    #37
                                    Det viktigste er å støtte opp om LSK med å innfinne seg på Åråsen. Hvis man ikke vil synge blant KLF så synes jeg det er helt greit. Klaging og syting er helt greit det også, men ikke hjemme fra sofaen.

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #38
                                      Jeg syns også det er greit og ikke synge med Kosmetikk-leverandørenes forening.
                                      Men står man blandt KFL, så syns jeg man i alle fall skal prøve å synge.

                                      Kommentar

                                      • André
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 419

                                        #39
                                        syns den skjermen ødelegger en del. Og når folk ber de som synger om å holde kjeft pga et interjuv syns jeg det blir for dumt.

                                        det er min mening.
                                        Your life
                                        A game
                                        turn it up, turn it up!

                                        Kommentar

                                        Working...