Er det mulig for den barnegjengen ufc å stå på betongen isteden for setene, faen så irriterende å se midt i bakhue på dem som står på setene:evil:
Noen står på setene foran meg!
Collapse
X
-
Fordi vi vil plage deg.
Når du tiltaler oss som " barnegjengen" og ikke klarer å spørre på en ordentlig måte så får du et slikt svarKommentar
-
-
Det var jo flere som sto der enn det var plasser, så det er ikke rart de stelte seg på stolene. Når det kommer mange foran dem.ULTRAS LILLESTRØM!Kommentar
-
Rart ingen av vaktene sa noe når de første stelte seg på stolene. Vis det er så trangt, og det blir mål så kan det skje ganske mye hvertfall vis folk hopper og spretter, noen mister balansen osv.......I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Er så lei av folk som ikke har noe saklig å si, skal rakke ned på UFC uten noen gode argumenter..... Leser sjelden på forumet her og vær gang jeg faktisk tenker å lese noen innlegg er det alltid sutring av andre vs ufc.slap that ho like a dominoKommentar
-
tror ikke det er så lett for vaktene å se hvem som står på setene eller ikke.. Var temmelig tykt med folk mot FFK!
Men når det kommer til å hoppe, sprette og miste balansen, så har vi vel sett det før
På 2-0 målet mot FFK så var det en som forsvant 4 rader nedover på tribunen. hehe. Sikkert ikke like gøy for de som får han på seg, men tror ikke de tok det så tungt. Fugla putta jo tråss alt
Kommentar
-
Er egentlig langt fra topic, men jeg gidder ikke lage en egen tråd, så jeg kan spørre dere i UFC her.
Så at dere hadde hengt opp et banner på en kryssende bro over E6 v/Furuset før FFK kampen.
Hva stod det egentlig der? Bare UFC/05 som var synlig når jeg så det.Kommentar
-
tror ikke det er så lett for vaktene å se hvem som står på setene eller ikke.. Var temmelig tykt med folk mot FFK!
Men når det kommer til å hoppe, sprette og miste balansen, så har vi vel sett det før
På 2-0 målet mot FFK så var det en som forsvant 4 rader nedover på tribunen. hehe. Sikkert ikke like gøy for de som får han på seg, men tror ikke de tok det så tungt. Fugla putta jo tråss altKommentar
-
Kommentar
-
hehe, enig med deg der!
Må si jeg lo godt når jeg hørte det smalt som bare f*** bak meg, så ligger det en kar langflat over 4 av setene!
Tenkte han kom fra raden bak meg. Men endte opp med at han måtte klatre 3 eller 4 rader oppover. hehe
Kommentar
-
ÆsjKommentar
-
Stå på seter er vel da for pokker ikke respektløst!
Å tråkke, spytte snusrester eller kaste sneiper på gulsvarte flagg og 2-stangs er respektløst.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar