Noen står på setene foran meg!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #41
    Opprinnelig skrevet av Stone
    Hvorfor det egentlig?
    Vil ikke det kunne bidra til at de som virkelig trår til og synger kan samles og organiseres på en enda bedre måte??
    Hovedargumentet mot faste plasser er at det gir et unødvendig rom for den delen av supporterne som ønsker å komme 5 minutter ut i kampen og allikevel oppta de beste plassene på Feltet. Det neste argumentet mot faste plasser er at det da blir 1 person per sete, noe som vil gi en uønsket liten tetthet av supportere. Et tredje argument er at det blir vanskeligere for kompisgjenger å samles, samtidig som det blir umulig å ta med en kompis eller tre på kampene. Faste plasser er negativt for stemningen før kampen, stemningen under kampen og rekrutteringen av nye supportere. Den dagen det blir faste plasser på Feltet finner jeg meg et annet sted på stadion å være, for det vil garantert være starten på slutten for Kanari-Fansen som Norges beste supportere.

    Kommentar

    • Stone
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2006
      • 225

      #42
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Det neste argumentet mot faste plasser er at det da blir 1 person per sete, noe som vil gi en uønsket liten tetthet av supportere.
      Tror du ikke dette kommer til å skje uansett, på grunn av etterhvert strengere regler mtp sikkerhet?
      Skal en henge med i Europa så må en ha sitteplasser dessverre.

      Er med på tankegangen din, ville bare høre hva du mente.

      Kommentar

      Working...