Tar jeg ikke feil har UEFA stilt krav i løpet av år 2008 at de godkjente stadionene skal ha nummererte plasser, altså med stoler. Det har vært en diskusjon rundt dette på forumet også, da Kanarifeltet kanskje er nødt til å utvides til evt. RB. (Pga. Kanarifeltet egentlig fylles opp med langt flere folk som det ville vært plass til MED stoler der).
Tifo på Åråsen
Collapse
X
-
-
Tar jeg ikke feil har UEFA stilt krav i løpet av år 2008 at de godkjente stadionene skal ha nummererte plasser, altså med stoler. Det har vært en diskusjon rundt dette på forumet også, da Kanarifeltet kanskje er nødt til å utvides til evt. RB. (Pga. Kanarifeltet egentlig fylles opp med langt flere folk som det ville vært plass til MED stoler der).
Grunnene for dette er for å kunne tjene mer penger på utleie av lokaler og øke publikumsintektene. Dette tjener klubben bra på idag, men om få år vil ikke dette holde for å ligge i toppen økonomisk/ sportslig.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Hvorfor ikke benytte mosaik på Rainbow? der er det jo allerede lagt opp til mønstre med lsk på hver side og en fugl i midten. hvis problemet er at folk ikke gidder å holde opp arkene kan man begrense det til den midterste delen på sittan, der det stort sett bare er lillestrøm supportere. bare å legge ut svarte ark på svarte seter og gule på gule seter. eller?- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Hvorfor ikke benytte mosaik på Rainbow? der er det jo allerede lagt opp til mønstre med lsk på hver side og en fugl i midten. hvis problemet er at folk ikke gidder å holde opp arkene kan man begrense det til den midterste delen på sittan, der det stort sett bare er lillestrøm supportere. bare å legge ut svarte ark på svarte seter og gule på gule seter. eller?Kommentar
-
Hallo, dette er prøvd før og resultatet ble bånn i bøtta. Grunnen er stigningen på tribunen som er for slakk samt at det er for få rader med seter til å kunne få inn litt fylde i formasjonen. Dessverre dette blir dårlig, men er jo mulig å gjøre det enkelt med enkle striper i sort og gult, sånn bare for å fylle opp med farger.
RStøtt FuglaTifo
-
Hva med å prøve bare på felt C da..? vi kan ha en OH på feltet og mosaikk på felt C? Hadde vært fett å få til dette..
Men jeg liker også flagghav! Synes vi skal ha en tifo hvor vi tar med alle flagga, 2 stangsa vi har og holde opp allt og flagge med alt vi har til welcome to the jungle! Det ser helt villt rått ut!
Jeg husker matchen borte mot FFK & Molde.. det så fett ut.. det var også et par hjemmekamper, men det er dårligere med flagg hjemme enn borte faktisk..Kommentar
-
Hva med å prøve bare på felt C da..? vi kan ha en OH på feltet og mosaikk på felt C? Hadde vært fett å få til dette..
Men jeg liker også flagghav! Synes vi skal ha en tifo hvor vi tar med alle flagga, 2 stangsa vi har og holde opp allt og flagge med alt vi har til welcome to the jungle! Det ser helt villt rått ut!..
Mosaikken på felt C blir litt vel spett og får ingen kuul effekt i det hele tatt.
Hadde ikke bua stått der sammen med presse tribunen kunne vi laget noen ved siden av feltet med størrelse, men akk nei.
Flere ideer som jeg kan vrake eller applaudere.
RStøtt FuglaTifo
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Innovatører..
Vi er tross alt innovatørene i Norge..
Kan noen slette de latterlige postene foran hvor de krangler om at Frankfurt har norske flagg i klacken..?Kommentar
-
Alle flagg bør være oppe på tribunen. Megaflagg utpå banen er noe alle klubbers fans i de øverste divisjonene har. På tide å droppe det nå. Har aldri skjønt poenget med flagg, pyro og fans andre steder enn på tribunen.Kommentar
Kommentar