Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Come on boys! Her skal vi ta igjen den noe tafatte serieåpningen. Fantastisk akustikk på den nye tribunen vi skal stå på! Pinglene fra ODDRANE skal synges til helvette ut av stadion og ned til porsgrunn!
Fantastisk akustikk på den nye tribunen vi skal stå på!
Ah, endelig får vi byttet ut den forbanna jordvollen med betong og fast grunn under beina. Ellers er jeg enig: Her må det synges så stemmebåndene blir flate og settes fyr på "Fort Grenland", så vi sørger for at spillerne blir oppglødd til å ta de ekstra løpene, trå til ekstra i duellene og gi den ekstra innsatsen så LSK henter hjem tre poeng.
gobofraggel1 på Oddrane.no oppsummerer tribunekampen greit:
"fint med fullt hus, ja. men var esten som å være på bortebane hva stemning anngår. og jeg satt 10 meter fra Oddrane. Her må byggeplassen ta mye av skylda, samt at kanariene er norges beste fans"
Det var evig deilig i dag! Var bra trykk, sto sammen med trommisen og ja; HAN VAR RÅ I DAG!!!! :P
Digg å lese at andre suportere skryter sånn av oss! Fikk melding av en odd suporter jeg møtte på pub'n før matchen; Gratulerer med 3 poeng og for en fans dere er!
Jess gutta (og jenter), sånn skal det synges! Meget bra trykk og ny rekord for kanaris i skien. (Det måtte da ha vært fullt fellt der vi sto? samt jeg så noen gulkledde blant odd folk også)
men men vi mangler fremdeles litt før vi er på topp, og godt er det, kjedelig hvis vi ikke har mer å gå på, men på det nivået vi presterer er det INGEN som synger oss ut hverken hjemme eller borte hvis vi er 500+
Det som er å pirke på var at det var litt for mange dø perioder, samt at sangene dør litt fort ut noenganger.
og trommisen tok helt av noen ganger, og folk snudde seg med vantro i blikket!! kudos!
Kommentar