Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Til tross for elendige tribuneforhold, syntes jeg vi gjør en god innsats. Bruken av megafon funket bra, og ble ikke hørbar på tv-sendingen. (kan noen bekrefte dette?)
Godt oppmøte, varierende synging, god stemning blant fansen, og til tider gir vi fra oss godt trøkk. Fra oppsummeringen av kampen som jeg så på FXT.no, sang vi ut eplekjekke godsetunionen rimelig greit. Bra jobba!
Jeg skjønner ikke at man kan få godkjent et slikt stadion i Tippeligaen. Det var jo komplett umulig å se dødlinjen på vår side.
Du snakker om dødlinjen, fra der jeg sto så jeg såvidt den ytterste metern av 16-metern. Om jeg hoppet kunne jeg se luggen til Heinz. Skammelig dårlig å la bortesupporterne stå på en nesten flat gresshaug. Og kampbilletten kostet ikke mindre enn 150 kroner.
Forøvrig var KFL helt ok idag, trøkka til tider, men synes det var mye daft. Sikkert mange som ble demotiverte av at trøkket virket labert siden vi ikke hadde tak, samt at spillet var dårlig. Synes likevel vi klarte å holde trøkket brukbart oppe hvert fall der jeg sto. Et lite paradoks at stemningen steg etter Godset-scoringen, virket som om mange trengte en liten tenning for å komme i gang igjen.
Bra stemning i dag. Hva mer kan vi gjøre egentlig?:???: Er jo umulig å få til noe stort i gressbakken bak mål. Så jo faen ikke en dritt av det nærmeste målet.
hørte ikke mye til megafon på tv, kan bekrefte det for min del ihvertfall.
men hørte tydelig sangene dere sang, synes GU virket litt slappere, eller er det bare meg?
hørte ikke mye til megafon på tv, kan bekrefte det for min del ihvertfall.
men hørte tydelig sangene dere sang, synes GU virket litt slappere, eller er det bare meg?
GU selv påstår at dette var deres beste prestasjon på lenge. jeg ble ikke videre imponert av den grunn.
Godt oppmøte og tidvis bra trøkk, men jeg er skuffet over at det ble altfor mange spredte forsøk mot slutten av kampen.
Og hvorfor brukes det energi på å synge til motstanderens spillere (Judas)? Selv om han er den han er, så synes jeg ikke det burde brukes en kalori på å synge egen sang til ham. Det bør vel først og fremst brukes krefter på å støtte eget lag, eller hva?
Jeg synes vi gjorde saken bra tatt i betrakting av forholdene. Ikke mange stopp i sangene, megafon var snålt, men fungerte meget bra synes jeg. Tommy sang akkurat nok til å dra i gang sangene.
Syns det trøkka ganske bra i Drammen, men virker som om folk på sidene ikke sang like bra som de som sto i midten. Dette kan jo også ha med at de prøvde så hardt de kunne å se noe som helst av kampen. Skammelige tribuneforhold for bortesupportere. Og dette er i Tippeligaen 2007. Det funka kanskje bra i første divisjon, men nå leker dere med de store gutta Godset!
I skien var vi 520, og vi hadde minst dobbelt så bra trøkk som på Marienlyst. Jeg er usikker på hvor mange vi var i Drammen, men jeg kan se for meg det dobbelte.
Det er enkle grunner til dette, vi sto 15 meter fra banen, vi sto på en slak gressbakke, vi ble spredt veldig utifra stå forholdene, syngingen ble ikke konsentrert og vi hadde ikke et tak til å hjelpe lyden ut mot stadion. Hvis vi hadde vært 520 mann som mot Odd, på en tilsvarende tribune som skagerakk så hadde vi pissa på GU med det doble av deres innbilninger over at de tok oss i går. Vi ønsker MC unionen velkommen tilbake til Åråsen 5 august. Uansett, glimrende fremmøte i drammen, meget bra. Pisser på Lyn til uka!
Kommentar