Stemningstråd Godset-LSK
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Men skal ikke si at vi vant tribunekampen men utifra det jeg har hørt på nettet idag så må jeg si at jeg ble mektig imponert av oss selv.
Marienlyst har per idag, Norges desidert dårligste bortefelt. Bortefeltet er faktisk en katastrofeKommentar
-
TV-bildene/-lyden gir nesten alltid et uriktig bilde av tribunekampen.
Når det gjelder antall syngende kan det ikke være tvil om at vi var flere. GU-tribunen tar 1100, og det er laaangt fra alle som synger på denne tribunen. Vi var 1200 på vår tribune, og det med en langt større andel hardcore-supportere.Kommentar
-
Da vi var 1300 kanarifans, så sier det seg selv....
Edit: så ikke at innlegget ditt var det samme LarsI år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det er vel å ta i. Estimatet i en annen tråd er 1100-1200 i bortesvingen, og 200 kanaris på sitteplass. Jeg stod forøvrig ganske langt til høyre i bortesvingen, og der var det de færreste som sang.
KFL gjorde en god innsats i Drammen, men aldri i verden om vi var over 1000 syngende.
Synes også GU trøkket bra flere ganger under kampen. Personlig ble jeg ganske imponert over lyden som kom derfra - bra sangreportoar hadde de også.
Som andre har påpekt: gøy å møte en "ordentlig" supportergruppe til en forandring - gleder meg til returoppgjøret, allerede.Kommentar
-
Et godt eksempel er seriestarten mot FFK. Da jeg så denne i opptak hørte jeg nesten bare bortefansen, til tross for at jeg nesten ikke hørte en lyd fra dem under kampen. Plasseringen av mikrofonene betyr alt.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Som noen andre fornuftige kanaris sier før meg: Selvfølgelig synger ikke alle på GU-tribunen, men det gjelder for alle supportergrupper. Husker ikke hvem soms krev det, men han skjønenr like godt som meg at det var omtrent like dødt på sidene deres også Dessuten: å si at dere var 1000 som sang er vel greit nok, men det er selvsagt bare tull.
Det er også greit nok av dere å si at dere hørte lite fra oss utenom kom igjen Godset, men tenk: Dere sier selv at dere sto og sang 2x45 (noe som er ganske riktig), hva slags bilde kan dere som sang der ha av GU's trøkk? TV er greit nok, men med de rette forholdene kan Bastionen ta Klanen greit på Ullevaal gjennom TVen.
Det som er cased closed er vel at vi som sto på hver vår kortside egentlig har lite å si om trykk fra den andre grupperingenKommentar
-
Som noen andre fornuftige kanaris sier før meg: Selvfølgelig synger ikke alle på GU-tribunen, men det gjelder for alle supportergrupper. Husker ikke hvem soms krev det, men han skjønenr like godt som meg at det var omtrent like dødt på sidene deres også Dessuten: å si at dere var 1000 som sang er vel greit nok, men det er selvsagt bare tull.
Det er også greit nok av dere å si at dere hørte lite fra oss utenom kom igjen Godset, men tenk: Dere sier selv at dere sto og sang 2x45 (noe som er ganske riktig), hva slags bilde kan dere som sang der ha av GU's trøkk? TV er greit nok, men med de rette forholdene kan Bastionen ta Klanen greit på Ullevaal gjennom TVen.
Det som er cased closed er vel at vi som sto på hver vår kortside egentlig har lite å si om trykk fra den andre grupperingen
Når dette klarer å bli temmelig likt så sier det sittKommentar
-
Kommentar
Kommentar