Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tidligere har det vært tradisjon for å plassere de tilreisende i den erverdige klokkesvingen på Marienlyst. I dag står bortefans under tak helt på enden av DT-tribunen, noe som definitivt er de beste fasalitetene for bortesupportere i Adeccoligaen. En grei gjeng her gir bra lyd.
Godset unionen vil gi oss kamp til døra om å lage mest liv, så her er det viktig at alle pusher på sin egen mentalitet og knuser til i drammen, så skal vi bevise hvem vi er og at vi er Norges beste supportere!
advarer mot rasfare i drammen, bare for sikkerhetsskyld
Fullstendig klar over det.. Har vondt i halsen enda, etter kampen i Skien forrige helg. Vi får kjøpe en kasse med fisherman's friend å dele ut før kampen
Jeg er fra Drammen, så alle bekjente synger for GU. Hadde vært ekstra stas å vinne på tribunen når så mange kjente sitter hos fienden..
Les spesielt avsnittet her. I tillegg dreit de seg ut på banneret til UFC
Mandag blir det som mange sikkert har skjønt også en kamp på tribunen. Supporterne som møtes representerer i så måte to forskjellig kulturer. GU har alltid sett mot de britiske øyer og er gode på spontansanger, mens KFL de siste årene har vendt seg mot en mer sydlandsk kultur. KFL satser på evighetsanger, tromme og megafon (?). De begynner å ligne mer og mer på Hammarby-fansen som er deres store forbilder. I royal league-kampen på Søderstadion kunne de i praksis stått ved siden av hverandre og sunget samme sanger. Ingen hadde merket forskjell. I samme kamp viste KFL-grupperingen UFC fram et humoristisk banner hvor det stod: - ”Bajen har dere egne sanger?” Fiffig, og helt sikkert noe de har funnet på selv. Vi i Drammen stjeler som kjent sitater og det som verre er, så vi tar oss den friheten og svarer for Bajen med Otto Jespersen: ”hundebæsj blir ikke konfekt selv om du pakker det inn i sølvpapir”. Nok sagt.
Har vi brukt ropert på Åråsen før? ALDRI jeg merket. Den vrak supporter klubben til godset trur dem synger ut kfl med folk som syns det er flaut og synge " Synd, men noen synes det er flaut å synge tror jeg. Skjønner det egentlig godt når alle rundt holder kjeft."
Med 1500 syngende supportere gruser vi disse lett på tribunen med eller uten tak. Er vel bare 100 som synger fra dem eller no.
Kan desverre ikke være med til Drammen pga kamp. Men tribune seier blir det uansett.. Lag vrak av godseunionen!
Jeg tenkte jeg skulle kjøre direkte etter jobb i Oslo og da rekker jeg ikke å dra til lillestrøm for å kjøpe billett. Er det mulig å kjøpe kanaribillett i Drammen?
Kommentar