Stemningstråd Godset-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hertis
    I karantene
    Forumonanist
    • May 2004
    • 173

    #61
    Judas

    Lite synging og piping på judas i går, har hatet lagt seg ? eller skyldes det den elendige plasseringen vi hadde i går ?

    Kommentar

    • André
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 419

      #62
      Opprinnelig skrevet av Hertis
      Lite synging og piping på judas i går, har hatet lagt seg ? eller skyldes det den elendige plasseringen vi hadde i går ?
      jeg sang heller for egne spillere jeg. Fordi de trengte støtte når det plutselig ble 1-1
      Your life
      A game
      turn it up, turn it up!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4384

        #63
        Opprinnelig skrevet av Hertis
        Lite synging og piping på judas i går, har hatet lagt seg ? eller skyldes det den elendige plasseringen vi hadde i går ?
        Dårlig sikt/akustikk osv må nok ta skylden for det. Tipper han får igjen dobbelt på Åråsen! (hvis han ikke er skadet som vanlig da)
        ..................

        Kommentar

        • keepern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 281

          #64
          Noen som har fått no tilbakemelding på sideveis hoppinga under Seven Nation Army sangen? Stod oppe ved kiosken når den ble dratt igang. Så VELDIG bra ut bakfra!


          Kommentar

          • Mr.Godset
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Mar 2007
            • 3

            #65
            Først og fremst takk for kampen , både på den dårlige matta -og på tribunen.
            Dernest en:???: unnskyldning for fasilitetene for bortesupportere.Jeg er enig i at klokkesvingen er helt elendig å tilby bortesupporterne i 2007. I 2009 har vi ny bane med bedre forhold -og forhåpentligvis bedre gressmatte. Synes dere gjorde god motstand ,kanskje litt spedt etter vår utligning. Sterkt at dere stiller med så mange

            Kommentar

            • Kølla Riisa
              Seniormedlem
              • Jun 2004
              • 1021

              #66
              Uten å bli for arrogant er det sunt for KFL og få litt konkuranse sånn som det var på mandag.
              Jeg synes faktisk det var ganske digg og ha noen å synge mot for engangs skyld.

              Skulle ønske vi møtte flere grupper som GodsetUnionen og ikke sånne plastikk supportere som Stormen og Blåhvalene.

              Kommentar

              • Mr.Godset
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Mar 2007
                • 3

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                Uten å bli for arrogant er det sunt for KFL og få litt konkuranse sånn som det var på mandag.
                Jeg synes faktisk det var ganske digg og ha noen å synge mot for engangs skyld.

                Skulle ønske vi møtte flere grupper som GodsetUnionen og ikke sånne plastikk supportere som Stormen og Blåhvalene.
                Nemlig ! Dette skaper stemning på kampen ,og dere er det bortelaget som har skapt mest trøkk , på mange år. Men så har vi jo spilt mot løv-ham og Hønefoss :twisted: Bra innsats kanaris !!

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                  Uten å bli for arrogant er det sunt for KFL og få litt konkuranse sånn som det var på mandag.
                  Jeg synes faktisk det var ganske digg og ha noen å synge mot for engangs skyld.

                  Skulle ønske vi møtte flere grupper som GodsetUnionen og ikke sånne plastikk supportere som Stormen og Blåhvalene.
                  Nå har jeg fått sett deler av kampen på webtv (1 omgang), og der dominerte KFL kampbilde totalt. Hørte unionen bra 1 gang, flere ganger med klapping, regner med den lyden kom fra hele stadion.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • marrern
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Oct 2006
                    • 11

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av keepern
                    Noen som har fått no tilbakemelding på sideveis hoppinga under Seven Nation Army sangen? Stod oppe ved kiosken når den ble dratt igang. Så VELDIG bra ut bakfra!
                    Det så veldig bra ut.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #70
                      På en så ræva tribune, uten tak, med motvind og hele pakka, er det vanskelig å høres bra ut. Da må vi jo i alle fall SE bra ut!

                      Kommentar

                      • marrern
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Oct 2006
                        • 11

                        #71
                        Slapp av, dere så ikke bra ut, men hoppinga så bra ut

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          #72
                          TV-opptakene fra kampen forteller det vi alle vet, at selv med elendige fasiliteter og uten tak synger vi ut omtrent hvilken som helst motstander! Patetisk å lese på GUs debattforum om at GU overkjørte oss når opptakene forteller det motsatte. Det var ikke mange pustepauser på oss i KFL...
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • Godsif
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Apr 2007
                            • 4

                            #73
                            Sånn, nå er kampen godt unnagjort og mange meninger om tribunekampen.
                            Ser noen skriver at Union fikk bedre trykk etter 1-1, det veit dere som mener det er bare tull. Litt ute i 2.omg startet Union et trykk som var fullt på høyde med, og til tider bedre enn deres synging der og da.
                            Før folk korsfester meg så må jeg få ut at det står respekt av deres nesten konstante synging, og utrolig bra oppmøte på Marrern (selv om det ikke var SÅ langt, så var dte mandag).

                            Selvsagt er det idioter i begge leirer, folk i Union hevder vi sang dere ut lett som faen og at dere ikke er i nærheten av å være Norges beste supportere. I KFL er vel den jeg har mest lagt merke til han som sa at hymnen vår 'Gamle Gress' var vår tekst til Enga Kjerke, da har du vel glemt å ta av hørselsvernet etter traktortur på åkern?

                            For meg er ikke dere Norges beste supportere, dere sang aldri Union ut på Marrern og tromma deres er tåpelig. Men det står respekt av flott oppmøte og konstant synging (er vel ikke de vanskeligste tekstene, men jeg sjøl er ikek helt safe på hvordan allez uttales )

                            Kommentar

                            • MobBoss
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 900

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av keepern
                              Noen som har fått no tilbakemelding på sideveis hoppinga under Seven Nation Army sangen? Stod oppe ved kiosken når den ble dratt igang. Så VELDIG bra ut bakfra!
                              Så veldig bra ut der jeg sto også.
                              Samme nå alle satt

                              Invicta

                              Ingen er større en klubben

                              Kommentar

                              • mr.sandass
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2005
                                • 972

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Godsif
                                Sånn, nå er kampen godt unnagjort og mange meninger om tribunekampen.
                                Ser noen skriver at Union fikk bedre trykk etter 1-1, det veit dere som mener det er bare tull. Litt ute i 2.omg startet Union et trykk som var fullt på høyde med, og til tider bedre enn deres synging der og da.
                                Før folk korsfester meg så må jeg få ut at det står respekt av deres nesten konstante synging, og utrolig bra oppmøte på Marrern (selv om det ikke var SÅ langt, så var dte mandag).

                                Selvsagt er det idioter i begge leirer, folk i Union hevder vi sang dere ut lett som faen og at dere ikke er i nærheten av å være Norges beste supportere. I KFL er vel den jeg har mest lagt merke til han som sa at hymnen vår 'Gamle Gress' var vår tekst til Enga Kjerke, da har du vel glemt å ta av hørselsvernet etter traktortur på åkern?

                                For meg er ikke dere Norges beste supportere, dere sang aldri Union ut på Marrern og tromma deres er tåpelig. Men det står respekt av flott oppmøte og konstant synging (er vel ikke de vanskeligste tekstene, men jeg sjøl er ikek helt safe på hvordan allez uttales )
                                Tromma vår tåpelig? Du kan ikke ha mye innblikk i europeisk supporter kultur
                                www.ultrasfeltc.net

                                Kommentar

                                • koppen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 456

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  På en så ræva tribune, uten tak, med motvind og hele pakka, er det vanskelig å høres bra ut. Da må vi jo i alle fall SE bra ut!
                                  du ser altid bra ut lars

                                  men syntes stemninga var bra til tider, men virka som om det var jævla spedt på høyrekanten..
                                  "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Godsif
                                    Sånn, nå er kampen godt unnagjort og mange meninger om tribunekampen.
                                    Ser noen skriver at Union fikk bedre trykk etter 1-1, det veit dere som mener det er bare tull. Litt ute i 2.omg startet Union et trykk som var fullt på høyde med, og til tider bedre enn deres synging der og da.
                                    Før folk korsfester meg så må jeg få ut at det står respekt av deres nesten konstante synging, og utrolig bra oppmøte på Marrern (selv om det ikke var SÅ langt, så var dte mandag).

                                    Selvsagt er det idioter i begge leirer, folk i Union hevder vi sang dere ut lett som faen og at dere ikke er i nærheten av å være Norges beste supportere. I KFL er vel den jeg har mest lagt merke til han som sa at hymnen vår 'Gamle Gress' var vår tekst til Enga Kjerke, da har du vel glemt å ta av hørselsvernet etter traktortur på åkern?

                                    For meg er ikke dere Norges beste supportere, dere sang aldri Union ut på Marrern og tromma deres er tåpelig. Men det står respekt av flott oppmøte og konstant synging (er vel ikke de vanskeligste tekstene, men jeg sjøl er ikek helt safe på hvordan allez uttales )
                                    Ganske tåpelig av godsetunionen å hele tatt prate om de sang oss ut eller ikke.

                                    Faktum er at tribuneforholdene vi hadde under denne matchen ikke er sammenlignbare og vi stilte derfor med helt ujevne forutsetninger for å skape trykk.

                                    Alikevel hadde kanarifansen langt flere syngende fans enn godseunionen på bortebane, og det burde derfor være ganske åpenbart at om vi også stod under tak hadde resultatet av tribunekampen gått udiskutabelt i favør av kanarifansen.

                                    Uansett har godseunionen kommet seg de siste årene og det er bra at vi hvertfall møter litt motstand på tribunen.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • Larsk
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1053

                                      #78
                                      ingen har svart på hvor mange vi var?:P
                                      !!Gunners!!

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Larsk
                                        ingen har svart på hvor mange vi var?:P
                                        Jo, i en annen tråd: 1300.

                                        Kommentar

                                        • Godsif
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Apr 2007
                                          • 4

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                          Ganske tåpelig av godsetunionen å hele tatt prate om de sang oss ut eller ikke.

                                          Faktum er at tribuneforholdene vi hadde under denne matchen ikke er sammenlignbare og vi stilte derfor med helt ujevne forutsetninger for å skape trykk.

                                          Alikevel hadde kanarifansen langt flere syngende fans enn godseunionen på bortebane, og det burde derfor være ganske åpenbart at om vi også stod under tak hadde resultatet av tribunekampen gått udiskutabelt i favør av kanarifansen.

                                          Uansett har godseunionen kommet seg de siste årene og det er bra at vi hvertfall møter litt motstand på tribunen.


                                          Jeg kan bare ikke skjønne hvor du har fra at dere var fler syngende enn oss? Blir vel like tåpelig å prate om det som om hvem som vant tribunekampen.

                                          Kommentar

                                          Working...